piatok 3. júla 2015

Giveaway o horúce novinky značky Dermacol


Ahojte dievčatká.

Mám pre jednu z vás perfektný letný darček, 3 výrobky od firmy Dermacol. Sú to horúce novinky. Vyhrať môžete:

  1. Shine Ritual multilíčidlo číslo 4
  2. Zvláčňujúce balzam na pery odtieň Peach
  3. Farebný púder odtieň Yellow




Pravidlá:

  • zanechať komentár so svojím emailom
  • nepovinné: napíšte mi, či máte radi neonové farby.

Súťaž prebieha od piatku 3.7. 2015 do soboty 11.7. 2015. Víťaza vyhlásim v nedeľu 12.7. 2015.

Do súťaže sa môžu zapojiť dievčatá z Čiech a Slovenska.

Výrobky sú nové a nepoužité. 

33 komentárov:

  1. miskasiska25@gmail.com
    Neonové farby sú podľa mňa super a práve teraz v lete rada siaham po oblečení v týchto farbách :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Neonky miluju, tohle je opravdu paráda, líbí se mi ten pudr na vlasy a multilíčidla moc můžu! :))

    gabcai@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj, moj mail je natalia.gazova(zavinac)gmail.com
    Naonové farby mám rada, ale len na určitých malých plochách, väčšinou sú to u mňa nechty alebo pery :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. grackova.kristina@gmail.com

    Neónové farby mám rada, keď sú na nechtách ako lak :) Na oblečení ich moc nemám rada

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj, i já bych se ráda do soutěže zapojila. Kdybych čirou náhodou vyhrála, budu v pohotovosti na emailu snikka@seznam.cz. Co se týká neonových barev....mám je ráda, zejména v létě, to jsou pak úplně senzačním doplňkem na nehtech, doplňcích nebo oblečení. Za to v zimě by mě ani nenapadlo obléklout se do neonových barev...zvláštní ale je to tak! :D :D :D Hezkýý den :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. juliekrocova@seznam.cz
    Nevyhledávám neonové barvy, ale to se týká spíše oblečení, doplňků a věcí, u líčení mi to nevadí - třeba zrovna u těch vlasů je to o úplně něčem jiném..

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Letos mě novinky od dermacolu hodně zaujaly, určitě je půjdu omrknout do obchodu. Neonky mám moc ráda, především na nehtech :)
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Neonky se mi libi, ale obavam se, ze bych uplne v mem veku neuspela. Nyni na dovolene mam neonove UV nehty a je to super.
    fx80010@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Och, neónové farby milujem, hlavne v lete, či sú to len nechty alebo ako nejaký kúsok oblečenia, poprípade bižutéria. :) Môj email je mypassioncosmetics@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Neonové Barvy mám ráda, ale ne na oblečení. Ale třeba takový zelený zářivý lak na nehtech - krása, super na koupaliště :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Neonové barvy jsou super, teď na léto ideální a frčí teď moc neonové oblečení a boty všech barev :)
    VeruKru@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  12. neónové farby mám celkom rada... taký pekne neonóvý lak na nechty, napr. môžem...

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Neónové farby veľmi nevyhľadávam, ale nejako mi zase nevadia. Páči sa mi ale iba neónová oranžová a zelená. :)
    lenka.durcekova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. nikolaorechovska@gmail.com :)
    neónové farby nenosím, ale vôbec mi nevadia pokiaľ to nie je v outfite prehnané :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. highheelsandthecity@seznam.cz
    Neonové barvy mám ráda v podobě doplňků. Na oblečení je moc na sobě nemusím, ale u jiných se mi líbí - pokud je ovšem umí zkombinovat. Jeden neonový kousek je fajn, ale pokud potkám holčinu celou v neonových barvách, tak se mi to zdá divné.
    High Heels & the City

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Samozrejme :) Neónky v lete nesmú chýbať :)
    denkkaa8@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. adwardd@gmail.com
    Neónové farby som kedysi nemusela, no začínajú sa mi pomaly páčiť ^^~

    OdpovedaťOdstrániť
  18. nhubkova@gmail.com
    Neonove farby sa mi páčia,ak su použité v malom množstve :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. nhubkova@gmail.com
    Neonove farby sa mi páčia,ak su použité v malom množstve :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Neony jsou super !
    Radoslava.20@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Neonové barvy mám moc ráda hlavně v létě na oblečení a nehtech. beautypusinka_gmail.com BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  22. tynka.kosulicova@seznam.cz
    miluji neonové barvy ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  23. já mám ráda neonové barvy, ale příliš je nenosím, nějak mám k tomu málo příležitostí. Novinky se mi líbí.
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  24. neviem, nejako ich neriešim ..farba ako farba, všetky sa mi páčia:))
    metesova.martina@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. juliapavlikova2@gmail.com
    neónky mám rada skôr na doplnkoch, nie takých väčších plochách ako napr. oblečenie, kabelky.. ozvláštnia celý outfit. :) teraz sa mi neskutočne páčia tie celkom mainstream triangl plavky v neónových farbách.

    OdpovedaťOdstrániť
  26. netty.vanity@gmail.com
    Neonové barvy ano, ale jen na vlasech nebo ve skromnější míře, rozhodně ne tak, že bych chodila celá v neonovém :))

    OdpovedaťOdstrániť
  27. sherbatsky@seznam.cz
    Neonky mám ráda na nehtech, možná na kabelce, nebo neonové náušnice, ale jinak je moc nenosím. Ale líbí se mi to :) nejsem na to typ.

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Neonky miluju, ale v menšm množství :). Na nehtech v létě jsou úžasné.
    safrova.m@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť