streda 6. mája 2015

Rimmel matné rúže a lesky


Ahojte dievčatá.

Čím som staršia, tým mám viac obľube matné pery. Keď som bola ešte násťročná kupovala som si výhradne lesky, myslela som si, že rúže sú pre staršie ženy. Ono na tom niečo pravdy bude, aj keď len do určitej miery.

Od Rimmelu sa mi pomaly rozrástla zbierka rúžov a leskov. Myslím, že Rimmel je dobrý vo výrobe make-upov, rúžov, leskov a púdrov. Tieto produkty mám od neho veľmi rada.


Celkovo mi pribudli od Lasting by Kate tri odtiene, ale dva z nich sú z novej jarnej kolekcie odtiene 38 a 36. Tie rúže sú matné, ale pery nevysušujú. Vďaka matnosti vydržia na perách dlho okolo 3 až 4 hodiny. Pigmentácia je intenzívna a kryjú krásne.

Odtieň 19 nie je matný, obsahuje jemný lesk. Na perách vydrží trochu kratšie, ale pigmentácia je taktiež výborná.


Odtieň 38 využívam každodenne, pretože je dostatočne svetlý a nie je obyčajný nude/nudný. Tón má nádych do marhuľova.


Odtieň 36 je výrazná, svietivá ružová s nádychom do fialova. Farba je veľmi intenzívna a nepriehliadnuteľná.


Odtieň 19 má jemný lesk, pre tmavšiu pleť by to mohla byť aj nude farba. Na mojej svetlej pleti a perách je táto farba tmavo-hnedá s tehlovým nádychom. Pri tomto odtieni mi hneď napadla farba tohto roka marsala.


Na trhu sa nielen u značky Rimmel objavili farby na pery, ktoré sľubujú celodennú výdrž. Aj v názve sa skrýva Provocalips 16 HR, avšak po make-upoch, ktoré majú mať 24 hodinovú výdrž a obstoja tak 8, je človek už opatrný a neverí.

Pri týchto farbách však veriť môžete, pretože oni naozaj vydržia celý deň. Môžete jesť, piť, dokonca aj keď by ste sa ich snažili dať dole, nejde to, jedine dvojfázovým odličovačom.  Asi po 4 hodinách sa po jedle a pití odlúpilo pár milimetroch na vnútornom okraji pier. Celková výdrž je približne 10 hodín, viac som neskúšala.

Použitá len farebná vrstva bez lesku.
Na pery nanesiete precízne farebnú vrstvu, ktorá je najskôr lesklá. Avšak po asi minúte sa vpíja do pokožky a zmatnie. Na druhej strane Provocalips sa ukrýva číry lesk, ktorý aplikujete na zaschnutú farebnú vrstvu. Lesk sa po čase stratí, môžete aplikovať znovu. Provocalips mi na rozdiel od Dermacolu pery nevysušuje. Rimmel ani necítim a Dermacol som stále pociťovala a nanášala lesk každú pol hodinu.

Farebná vrstva pretretá čírym leskom.
 Odtieň Little minx 310 je brutálne výrazná ružová farba, ktorú sa nedá nevšimnúť.

Odtieň I´ll call you 200 je lomená tmavšia ružovo-fialová farba, ktorá mi žiaľ nesvedčí.



Apocalips lip velvet matte sa nedá kúpiť v drogériách, aspoň ja som ho nikde nevidela. Tento kus som kúpila v elnino.sk, majú tam len tento odtieň Atomic Rose. Cena je však skvelá, stojí len 2,27.

Matný Apocalips má inú konzistenciu oproti obyčajným Apocalips. Matný lesk má akoby práškovitejšie zloženie a nevpíja sa tak do pier. V názve má matt, ale úplne matný nie je a obsahuje jemný lesk. Avšak obyčajné Apocalips sú lesklé poriadne. Výdrž je však u matnej verzii slabšia.

Odtieň Atomic Rose je krásna nude s oranžovým nádychom.


Ktorý odtieň si vás získal? Dávate prednosť lesklým alebo matným farbičkám na pery?

22 komentárov:

  1. Ty Rimmel rtěnky odstínově vypadají skvěle :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta 36 je krásná barva, ale nejspíš bych neměla na to ji nosit, je opravdu hodně výrazná. :)
    A jinak skvělé odstíny. Od Rimmelu mám jen rtěnky z klasické kolekce, a za mě by klidně mohly být matnější... Takže zkusím mrknout po těchto. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá 19 je z tej klasickej kolekcie, myslím, že sa ti tieto nové budú páčiť. Sú okrem týchto dvoch, ešte ďalšie dva. Jeden jsvetlučko ružový a druhý koralový a výrazný. Mrkni tu na swatch: https://www.facebook.com/Rimmelczsk/photos/pb.139471279454258.-2207520000.1431000085./771125802955466/?type=3&theater

      Odstrániť
  3. Mne se libi uplne vsechny odstiny, ale ne vsechny bych mohla nosit. Mne prijde, ze tobe slusi vsechny. Krasne rty!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Martinka, ty si môj pokladík. :-* Práveže mi všetky nesvedčia, hlavne tá Provocalips I´ll call you 200 a ani Longlasting by Kate 19. Myslím, že nie je nikto komu svedčí absolútne všetko a každý odtieň, preto je to super a spravodlivé. To by bolo hrozné, ak by nejaký človek bol tak dokonalý a ja tak nedokonalá :-D

      Odstrániť
  4. Líbí se mi všechny odstíny :) Já si chci pořídit nějakou matnou rtěnku, která bude taková alá "moje rty, ale lepší" :D :) :)

    Monča

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hm, tak to mám od Manhattanu taký odtieň. Budem robiť článok. :-)

      Odstrániť
  5. Odpovede
    1. Som zvedavá ako budeš spokojná, ale je super. :-)

      Odstrániť
  6. Ja si neviem vybrať jeden, ktorý by sa mi páčil najviac, všetky sú úžasné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je skvelé, že ťa článok zaujal a všetky sa ti pozdávajú :-)

      Odstrániť
  7. Odpovede
    1. Ďakujem, súhlasím, každá si vyberie podľa mňa. Zástankyňa neutrálnych aj výrazných :-)

      Odstrániť
  8. Odpovede
    1. Ten mám veľmi rada, ale nenosím ho až tak často, kvôli tej výdrži.

      Odstrániť
  9. rúže vyzerajú neskutočne! :)

    Giveaway na mojom blogu:
    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Od Rimelu mám jednu rtěnku a jsem víc než spokojená:-) jedna kolekce mi žel hrozně rozežrala rty. Je mi to líto, protožebarvy to byly úchvatné.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Uf, tak mne nerobil ešte žiaden produkt od Rimmelu problémy. :-(

      Odstrániť
  11. Opravdu krásné odstíny :) Líbí se mi všechno

    OdpovedaťOdstrániť