sobota 2. mája 2015

Kvietkový nail art s Rimmel 60 second super shine by Rita Ora


Ahojte kvietky moje.

Konečne sú krajšie, slnečnejšie dni. Svetlo je oveľa dlhšie, všetko kvitne a na stromoch sa objavujú pestré zelené lístky. V týchto dňoch oveľa radšej siaham po pestrých a pastelových farbičkách. Tento krát som spravila kvietkový nail art za pomoci nových lakov od Rimmel.


Laky Rimmel 60 second super shine by Rita Ora majú na výber skvelé odtiene. Mne sa páčia absolútne všetky. Rýchlo schnú, majú pekné krytie už v prvej vrstve a vydržia 3 až 4 dni. 

Štetček je dosť široký, takže stačia 2 až 3 ťahy na pokrytie nechtu. K úplnej dokonalosti nanášam 2 vrstvy, majú pekný lesk aj bez použitia top coatu. Kúpite za 2,29.


Odtieň 270 Sweet retreat je sladká ružová ani svetlá, ani tmavá. Pristane každej, kryje v prvej vrstve celkom dobre.

Odtieň 558 Go wild-er-ness je pastelová fialová farbička so studenším podtónom. Skvele ladí k ružovej Sweet retreat. Tento odtieň má najslabšie krytie v prvej vrstve, preto sú u neho potrebné dve vrstvy.

Farebná vrstva + top coat Rimmel Nail nurse

Odtieň 300 Glaston-Berry je výrazná červená s oranžovým podtónom, bude sa hodiť dievčatám s teplým podtónom pleti. Krytie tohto odtieňa je najlepšie, mohol by sa nechať len v jednej vrstve.



Farebnú vrstvu som doplnila aj top coatom Rimmel Nail nurse starostlivosť 5 v 1. Slúži ako podklad aj záverečná vrstva, nechty vyhladí a spevní. Ja ho používam hlavne ako top coat. Vyplní nezrovnalosti farebnej vrstvy a nechty sa sním viac lesknú. Aj vydržia dlhšie bez poškodenia, trvácnosť predĺži približne o jeden deň. Kúpite za 3,49.


Nakoniec som si nechala jarný nail art. Nechala som sa inšpirovať vrchnákom laku, kde sú kvetinky. Ako podklad som použila ružovú a naň som spravila bodky a kvietky ostatnými lakmi. 


Ako sa vám páčia nové laky od Rimmel? Zaujal vás jarný kvietkový nail art?

18 komentárov:

  1. Krásne nechtíky :) Ja som tiež neodolala a jeden si kúpila, ale ten tu nemáš odfotený..taký marhuľový :) Ešte som ho neskúšala, ale už sa neviem dočkať, keď si ho dám na nechty :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, presne viem aký máš. Ja vždy keď si nejaký nový kúpim mám hotovú inú manikúru, tak testujem na mamine :-)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Súhlasím :-) viem si predstaviť ešte aj iné odtiene.

      Odstrániť
  3. Táto kolekcia Rita Ora sa Rimmelu naozaj vydarila, krásne jarné farbičky, vlastním odtieň Peachella :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to prekrásny odtieň, ako stvorený na jar :-)

      Odstrániť
  4. aj ja mám 3 z tejto limitky, aj ten Nurse top-base coat, na ten nedám dopustiť, fakt podarené.
    Ale ak sa nenahneváš, nail artík sa mi nepáči, na mňa príliš detské

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je mi jasné, že sa nail art a aj iné veci nemôžu páčiť všetkým. Ďakujem pekne za názor :-)

      Odstrániť
  5. Najviac sa mi páči ružový a fialkový :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ja si neviem vybrať, ktorí sa mi páči najviac :-)

      Odstrániť
  6. krásne odtiene, podobné mám z iných značiek...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja mám ten ružový a fialový aj v iných značkách, j keď úplne totožné nie sú :-)

      Odstrániť
  7. Laky vypadaji velmi pekne.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovedaťOdstrániť