utorok 26. mája 2015

Glamour make-up - výrazné oči aj pery


Ahojte kočky.

Nie som veľmi zástankyňou výrazných pier aj očí v jednom looku, avšak sú príležitosti kde dá sa zladiť výsledný make-up, tak aby to nebolo príliš. Toto líčenie je vhodné na nejakú večernú udalosť. 

Celý make-up som vytvorila za pomoci výrobkov Rimmel. Rada Lasting Finish je skvelá, či už make-up, primer, púder alebo korektor. Celý look som zakončila vlasmi, ktoré som jemne natupírovala a zafixovala lakom na vlasy Tony and guy Glamour. Vlasy po ňom neboli zlepené, ale skvele držali.



Na pery som naniesla Rimmel longlasting by Kate odtieň 37. Je to jeden z nových odtieňov, má sametový finish. Pery nevysušuje a vydrží niekoľko hodín. Odtieň 37 je výrazná, žiarivá červeno-oranžová farba. Kúpite za 4,59. Nechty som nalakovala takmer identickou farbou 300 Glaston-berry.


Na oči som naniesla nedbalú dymovú linku, ktorú som vytvorila vodeodolnou ceruzkou Rimmel Exaggerate eye definer. Na jednej strane sa nachádza ceruzka a na druhej strane je mäkká špongia. Odtieň 262 Blackest black má veľmi intenzívnu čiernu farba, žiaľ nie je vodeodolná a po čase sa na oku aj rozmazáva. Stojí 4,89.


Ak máte neposlušné obočie, určite oceníte gél, ktorý vám chĺpky spevní a budú na svojom mieste po celý deň. Gél na obočie Brow this way mám v priehľadnej verzií. Dá sa kúpiť aj tmavohnedom a svetlohnedom odtieni. Gél obočie spevní, ale nie je zlepené a pôsobí prirodzeným upraveným dojmom. Kúpite za 3,59.


Korektor Longlasting finish nájdete vo väčšom okrúhlom obale, obsahuje 6 g. Korektor je tuhý a vhodný hlavne na prekrytie nedokonalostí. Na očné okolie by som ho neaplikovala, pretože by ho vysušoval. Korektor bude sedieť zmiešanej a mastnej pleti. Má výborné krytie a veľmi mi vyhovuje. Odtieň 010 Porcelain je svetlučká farba, ktorá úplne sedí s mojou neopálenou pokožkou. Kúpite za 4,99.



Vo všeobecnosti mám Scandaleyes-ky rada, ani jedna nebola taká, že by mi vôbec nesadla. Na začiatku používania XX-treme mascary to nevyzeralo dobre. Riasy mi zlepovala a odtláčala sa, bola dosť mokrá, asi po týždni používania sa to zlepšilo. Riasy už takmer vôbec nezlepuje, neotláča a neopadáva. Kefka má zaujímavý plastový tvar, na jednej strane je oválna časť a na druhej rovná. Síce túto riasenku nezaraďujem k mojim naj, ale patrí medzi ten lepší priemer. Kúpite teraz na eshope v zľave za 5,62.


Páči sa vám môj glamour look? Myslíte, že je to príliš, keď sú výrazné oči aj pery? Skúšali ste novinky od Rimmelu?

30 komentárov:

  1. Velice se mi libi tento glamour vzhled! Moc ti to slusi. Vse je precizni. Diky za tipy na dobra licidla. Ta cervena mne laka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Martinka :-) za pochvalu, veľmi ma teší, že sa ti to páči.

      Odstrániť
  2. Ta rtěnka je moc krásná! líčení se ti povedlo! BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nadherne liceni. Take prave zkousim tento makeup a zatim se mi zda byt dobry.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Miška. Ja som veľmi spokojná, kúpim ho aj nabudúce, pretože nie je ani drahý :-)

      Odstrániť
  4. To sú nádherné žiarivé farby, veľmi podarené :)

    Pozývam na giveaway:
    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne, som rada, že sa páči :-)

      Odstrániť
  5. Fakt famózní líčení :3
    miluju červené rtěnky :))

    Blond LADY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, za milé slová. Cením si to :-)

      Odstrániť
  6. Wow, úžasné líčení!!! Hrozně moc ti to sluší a působí to neskutečně sexy :)

    New in: April 2015 + GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juuj, ďakujem krásne. Veľmi ma to potešilo :-*

      Odstrániť
  7. Ty máš aké krásne vlasy, super, neskutočne ti to pristane :*. Z

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Parádne produkty ! Špirála, ten gél na obočie a rúž sú parádne ! Lovely photos ♥

    Love from Slovakia ~

    ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Gél na obočie u mňa vedie, všeobecne som s Rimmelom spokojná :-)

      Odstrániť
  9. Zvýraznené oči a pery za mňa na denné nosenie nie, ale na večer sa nebránim. Toto líčenie sa ti veľmi vydarilo! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja práveže volím buď jedno, alebo druhé... ale musím sa priznať, že aj v tejto kombinácií som sa cítila dobre...ale je to naozaj len na príležitosť :-)

      Odstrániť
  10. tento odtien cervenej je perfektny :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to farba, ktorá nepristane každému a zdá sa mi, že ani ja nie som ideálnou zástupkyňou tejto farby.. chcelo by to viac jesenný typ :-)

      Odstrániť
  11. kraasa toto je naozaj velmi pekne ličenie

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tebe výrazný makeup brutálne sedí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem moja milá :-* veľmi ma teší pochvala od teba :-)

      Odstrániť
  13. Ty si aká krásna :) skvelé líčenie, veľká šikula si :) giveaway s YR

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juuuj, Veronika, ty si pokladík. Veľmi ma to teší :-***

      Odstrániť