utorok 12. mája 2015

Balea na vlasy - výrobky, ktoré milujem a nenávidím


Ahojte dievčatá.

Na vlasy používam vo veľkej väčšine značku Balea. Mám obľúbených niekoľko produktov, ktoré si kupujem pravidelne. Avšak nie všetky výrobky sú ideálne a aj tu sa nájde taký, ktorý patrí rovno do koša.


Už dlhé roky nosím ofinu, moje vlasy sú vlnité, takže ich po každom umytí žehlím. Takýmto namáhaním sa vlasy ničia veľmi rýchlo, preto používam ochranné prípravky. 

Na žehlenie mám najradšej krémovú konzistenciu. Balea Trend it up spray som kúpila hlavne na kulmovanie. Vlasy chráni a vytvorí na nich ochranný film, taktiež im menej ublíži sychravé počasie.


Myslím, že každá z nás má "bad hair day" a čiapka sa nehodí na každú príležitosť. Mne sa mastia vlasy veľmi rýchlo a len so smútkom spomínam na časy, kedy ich bolo potrebné umývať raz, dvakrát do týždňa.

Ak chcem predĺžiť dĺžku medzi umytiami, používam suché šampóny. Najčastejšie používam starú známu Amicu. Avšak neznášam ten pach starého nábytku vo vlasoch, taktiež mám hlavu plnú prášku, keďže sa nedá úplne vyčesať.

Balea suchý šampón v spreji vonia veľmi pekne a stačí vlasy pár krát prečesať a vlasy sú nadýchané, akoby ste ich umyli. Len mi vadí, že sa veľmi rýchlo míňa. 200 ml, mi vydrží pár použití. To Amica mi vydrží jedno balenie pár mesiacov.

Použitý Balea suchý sprej bez vyčesania
Ak sa mám priznať, tento produkt by som si sama nekúpila. Uvažovala som nad jeho využitím, ak by parfum na vlasy voňal, akoby ste si ich čerstvo umyli, viem si predstaviť, že by som si ho obľúbila. 

Keď som ho ovoňala, prekvapila som sa, parfém sa mi nepáčil, ale neodradilo ma od použitia a naivne som dúfala, že sa vôňa zmení. Po nastriekaní na vlasy sa parfém rozvinul a ja som si hlavu musela ešte v ten deň umyť. Tento strašný pach mi pripomínal šibačkové lacné vône. 


Nakoniec som si nechala to najlepšie, tento lak na vlasy si kupujem už asi rok, stále dookola. Beriem si tú najsilnejšiu fixáciu, keďže Balea nemá nejak extrémnu fixáciu. 5 je tak akurát, vlasy spevní, ale nemáte na hlave helmu.


Používate Baleu vlasové prípravky? Skúsali ste tieto výrobky?

22 komentárov:

  1. Jak jde o suché šampony, tak stejně vždycky skončím u Amicy. Malé pidi balení za 30 kč, které vydrží měsíce. Ty sprejové mám na pár použití. Ani Batiste mojí oblíbenou Amicu nepřekonal.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď toto, ja to mám tiež tak. Raz za čas investujem 3 eurá do sprejových suchých šampónov, inak sa aj ja vždy vrátim k Amice.

      Odstrániť
  2. Já stylingové přípravky tolik nepoužívám, ale jinak vlasovou kosmetiku od Balei mám moc ráda. Šampony i kondicionéry má super :)

    Spotřebováno: Duben 2015 + GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja taktiež používam hlavne šampóny od Balei a často ich striedam :-)

      Odstrániť
  3. Presne tento sprej na ochranu vlasov proti teplu používam aj ja a je super! :)
    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je rozkošný článoček, veľmi sa mi páči, že sa s ním tak pohrala. Vyzerá to super, inak ten sprej som voňala v dm-ku a bol to hnus. Inak mám celkom dobré skúsenosti s Baleou. :-)
    Katka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za pochvalu :-) Ono vône sú dosť špecifická vec, čo sa jednému páči, inému nemusí vôbec nevoňať. Asi máme podobný vkus :-)

      Odstrániť
  5. suchy šampon balea stale používa môj brat ked si ho kúpim aj ho minie :))ja si umyjem vlasy tak každy tretí deň a to mi stačí, a ten parfem na vlasy mam tiež ale tiež by som si taku vec určite nekupovala pride mi to zbytočné:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne zas pre zmenu môj brat míňa lak na vlasy, ktorý je aj v tomto článku :-)

      Odstrániť
  6. Děkuj za recenze. Od Baley jsme si koupila šampon pro vlnité vlasy. Bohužel mi ty moje úplně zamastil... Já musím používat šampony, co mi vlasy mírně vysuší, běžný šampon mi ale vlasy neumastí, nýbrž jen zplihne. Tenhle byl katastrofální. Na druhou stranu si ho ráda vzala kudrnatá kamarádka, která má vlasy vyschlé jako poušť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Väčšinou kučeravé vlasy bývajú vysušené, to máš super, že ich také nemáš. :-)

      Odstrániť
  7. lak zkusím, teď jsem měla Fructis, který mi až tolik nevyhovoval...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite skús, veď stojí 1,70. Myslím, že je to najlacnejší lak aký som mala, ak nepočítam tie, čo bolo síce lacné, ale patrili rovno do koša :-)

      Odstrániť
  8. Já používám ten sprej na tepelnou ochranu a je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja sa nejak k suchým šampónom neviem odhodlať, ale už ich musím skúsiť.. :) Ja som mala od Balea vyrovnávaciu radu (šampón + kondicionér), bola celkom dobrá a chcela by som skúsiť olejček :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som od Balei skúsila už toľko šampónov, že si už neviem spomenúť, či som ten, čo spomínaš, mala :-D ale asi ešte nie..

      Odstrániť
  10. Já si od baley ten suchý šampón nemůžu vynachválit :)) voní nádherně :) sice se rychle spotřebovává, ale pár měsíců mi vydrží ;)
    Udělá krásně nadýchaný dojem :)

    ještě chci tebe a tvé čtenářky pozvat ke mě na blog :) http://blogblondateholky.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. uf pár mesiacov ti vydrží? Ja ho pri pravidelnom používaní miniem tak za dva mesiace.

      Odstrániť
  11. Tak ten sprej na tepelnu ochranu ma zaujal tak ho skusim kedže od kallos sa mi minul dik za tip

    OdpovedaťOdstrániť