štvrtok 9. apríla 2015

Líčenie podľa farby očí


Ahojte dievčatá.

Nie som typická zelenoočka, keď si dám napríklad zelené tričko, alebo linky na oči, farba mojich očí viac vynikne. Preto som sa rozhodla pre líčenie v zelených tónoch. Samozrejme, že tento make-up môžu použiť aj dievčatá s hnedými, šedými alebo modrými očami. Veľmi záleží, aký tón zelenej zvolíte.
Ja som zelenou zvýraznila dolnú linku a tým oči pôsobili viac mačacie.


V tomto líčení som vo väčšej miere využívala ceruzky. Do vnútorného kútika som použila striebornú Miss Sporty odtiene Earl grey cupcake a Pistachio macaroon. Dolnú líniu oka som zvýraznila zelenou ceruzkou Rimmel Scandaleyes odtieň Gossip green.


Ceruzky Miss Sporty sú mäkkučké a majú obstojnú pigmentáciu, ale na viečku sa po pár hodinách zlejú do čiarky. Ja ich používam hlavne do vnútorného kútika na rozjasnenie, tam vydržia o niečo dlhšie.

Rimmel Scandaleyes má pigmentáciu výbornú, taktiež na oku vydrží omnoho dlhšie ako Miss Sporty.



Riasenka Miss Sporty Miaoww ma veľmi milo prekvapila. Úprimne čakala som odtláčanie a opadávanie špirály. 

Kefka je gumená na jednej strane oblá, skvele riasy prečeše a dostanete sa aj k tým maličkým. Riasenka nielen, že riasy predĺži, pomaly až k obočiu, ale ich aj zahustí. Pritom však nevyzerá ulepene ani umelo. 
Absolútne sa nerozmazáva, ani neopadáva. Jednoducho je skvelá a jej nemám, čo vytknúť.



Miss Sporty The Miaoww Look fixka po otvorení som sa potešila tenučkému hrotu, s ktorým sa skvele manipuluje. Avšak pero má slabú pigmetáciu a po hodine sa mi všetko odtlačilo na viečko, keď som to zotrela, zachviľu znova to isté. Žiaľ nemôžem fixku doporučiť.



Na obrázku vyššie, kde mám vytieňované oko sú použité ceruzky, ale nie fixka od Miss Sporty. 


Ako sa vám páči líčenie? Taktiež dávate prednosť farbe, ktorá ladí s farbou vašich očí?

17 komentárov:

  1. Áno, keďže mám hnedé oči, volím najradšej hnedé odtiene, čo tvorí asi 90 % môjho líčenia očí, no občas si spravím smaragdovú linku alebo nejaké vo fialových odtieňoch, čo myslím, vyzerá k hnedým očiam tiež fajn. Ale rada by som mala nachvíľu napr.modré dúhovky, pretože mám pocit, že líčenie v modrých tónoch mi vôbec, ale vôbec nepristane a pritom na niektorých modroočkách to vyzerá skvele.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ono ani nejde tak o farbu dúhovky ako o farbu tvojej pokožky a vlasov, aj keď je jasné, že aj dúhovky robia svoje. Mne tiež nepristanú modré tiene v studených tónoch, napr. kobaltová, ale ultramarín je už lepší, keďže má v sebe viac fialovej. Aj ja mám rada fialovú a nielen na očiach :-D

      Odstrániť
  2. Ty tuzky od miss sporty bych rada vyzkousela.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc se mi to líbí a tobě to náramně sluší. Myslím, že s těmi barvami, to ne vždy funguje, jak se traduje. Ty jsi toho důkazem. Mé kamarádce také sluší zelené stíny a má zelené oči. Mnohem více vyniknou, takže porušování pravidel se někdy vyplácí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ach Martinka, ty si vždy tak milá :-) ďakujem :-*

      Odstrániť
  4. tiež som zelenoočka, ale v zelenej sa ,,necítim´´. Výnimočne ju namixujem s hnedou, alebo zlatou, príp.fialovou...ale naposledy som zelené tiene mala rok a pol dozadu na Vianoce :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie každej zelenoočke pristane zelená :-) treba nosiť to v čom sa cítiš dobre a čo ti pristane :-)

      Odstrániť
  5. Krásný líčení! To já zrovna zelený oči mám a tohle líčení vyzkouším :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krásna si zlatíčko :*. Z

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Velmi krásné líčení, moc ti sluší! :)
    http://lifewithpett.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Opäť krásne líčenie. Ja mám sivo-zelené oči a farby mi pristanú, tak ich občas nosím. No posledný mesiac je to u mňa skoro stále to isté - linka a výrazné pery :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Aknelka moja :-) aj holdujem linke a výraznejším perám, pretože je to rýchle a efektné :-)

      Odstrániť