pondelok, 20. apríla 2015

Indické líčenie a dočasné tetovanie na rukách


Ahojte dievčence.

Indické líčenie som mala v pláne urobiť už veľmi dlho. Fascinujú ma iné kultúry, zvyky, ľudia a cestovanie. Orientálny make-up, ktorý je určený na slávnosť, je veľmi výrazný a upriamený na oči. Myslím, že aj kvôli tomu, že nosia cez ústa šatku. Nemala som žiadnu predlohu, len som si určila farebnosť a nechala som to plynúť.


Ako prvé som použila bielu ceruzku na celé viečko, aby sa farby zvýraznili. Potom som naniesla Astor eye shadow color waves. Oba tiene sú metalické, ale prášivé, suché a farba sa z nich ťažšie nanáša. Zistila som, že najlepšie sa naberajú prstami, pretože treba poriadne pritlačiť. 

Pigmentácia je po navrstvení stredná. Na oku sa počas dňa postupne strácajú. Smaragdová s názvom Wild green je na tom s pigmentáciou, aj celkovo lepšie ako zlatá Sunny gold. 


Po nanesení tieňov som spravila výrazné linky s pretiahnutým zobáčikom do vnútorného kútika. Bez tohto detailu si indické líčenie neviem predstaviť. Na záver som nalepila umelé riasy pre zvýraznenie.


Už ako puberťačke sa mi páčili hennové kresby po tele. Sama som si robila na nohách a rukách rôzne vzory, ale takým trblietavým lepidlom, ktoré sa dalo hneď strhnúť.

Myslím, že ste už aj vy zaregistrovali metalické tetovanie u známych hviezd ako napr. Beyoncé. Funguje to rovnako ako tetovačky pre deti. Odstrihnete zvolený motív, priložíte na miesto, pritlačíte a navlhčíte. 


Myslím, že orientálne look je na toto dočasné tetovanie ako stvorené. Na týchto nálepkách sa mi páči, že si môžete nalepiť nenápadnú hviezdičku, alebo výraznejší motív napr. strieborný náhrdelník.

Na rukách mi tetovanie zišlo rýchlejšie, pretože to bolo na mieste, kde ruky stále prichádzajú do kontaktu s vodou. Avšak ak si vyberiete iné miesto na tele, nálepka vám vydrží niekoľko dní. Nádherne vyniknú v lete, keď bude pokožka opálená

Fotila som hneď po nalepení, preto je tetovačka pokrčená. Asi po hodine sa scelila s pokožkou.

Túto sadu si môžete kúpiť na facebooku Everyday tattoo. Moja má názov Crystal set. Všetky tetovania nájdete v albumoch TU. Často poriadajú súťaže, takže sa oplatí minimálne sledovať.


Na záver som si nechala púder 24h Astor Perfect stay, ktorý je možné použiť na sucho, ale aj na mokro a vtedy sa tvári ako make-up. Skúšala som túto metódu, ale make-up bol veľmi vysušujúci. Avšak ako púder sa mi skvele osvedčil. Má praktické balenie so zrkadielkom, také vždy ocením v kabelke. 

Púder má stredné krytie, takže mi vždy dopomôže k peknej pleti. Fixuje výborne na niekoľko hodín mám pleť zmatnenú. 

Blogger mi vyhladil túto fotografiu, ja som sa takto neretušovala.
Ako sa vám páči indický make-up? Skúšali ste Astor produkty? Páči sa vám metalické tetovanie?

20 komentárov:

  1. Liceni je pekne.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. moc pěkné! zaujal mě ten pudr, balení je praktické do kabelky, asi si ho pořídím!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak toto sa ti vážne podarilo, naozaj pekné líčenie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne, teší ma to :-)

      Odstrániť
  4. Krasne liceni. Jsi moc sikovna. Tetovani se mi moc libi. Take jsem ho mela na blogu, ale po te, co mi zkritizovali tetovani i ruku, mne nadseni opadlo. Nechapu, proc jsou nekteri lide tak nenavistni. Vim, ze bych se nemela nechat, ale stejne mne to zamrzi.

    Mej se hezky a urcite v kreativite pokracuj! Jsi super!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Martinka za milý komentár. Pozrela som si tvoj príspevok s metalickým tetovaním, ale negatívny komentár som nenašla. Myslím, že si pokojne toto tetovanie môžeš dovoliť a pristane ti. Dobre, že si nečakala na dovolenku. Čo ti písali a mrzelo ťa to? Jasné, že to zamrzí, chápem to.

      Odstrániť
  5. Super, veľmi zaujímavé :)
    Metalické tetovačky ma lákajú už dlhšie, ale akosi sa mi ich doteraz nechcelo objednať. Na leto to bude zábava :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-* skús, je to rýchle a v lete k opálenej pokožke to bude pecka :-)

      Odstrániť
  6. Veľmi pekné, páči sa mi hlavne ten vnútorný kútika oka! Zlaté tetovanie už dlho obdivujem, možno v lete na dovolenke by som sa odhodlala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne :-) Určite sa odhodlaj, ozvláštni ti to vizáž. :-)

      Odstrániť
  7. Líčení se Ti moc povedlo!
    Zlatá tetování jsem si pořídila také, jen mne mrzí ta výdrž, vydrží mi den až dva.
    Přesto si ještě nějaká koupím :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-* Na ruke, ktorú som stále máčala mi to vydržalo deň. Na inom mieste 2 a po sprche to zliezlo. Mne tá výdrž až tak neprekáža, aj keď 3 dni by bolo super. :-)

      Odstrániť
  8. Odpovede
    1. Ďakujem, aj mne sa páči a ľudia si ho dosť všímajú :-)

      Odstrániť