streda 18. februára 2015

Veľká giveaway s Biodermou


Ahojte dievčatá.

Onedlho bude mať tento blog 3 narodeniny, veľmi sa tomu teším, pretože keď som blog zakladala ani by ma nenapadlo, že ma písanie článkov tak chytí. Teší ma ešte viac to, že vás články bavia a ak vidím spätnú väzbu. Je pre mňa úžasné, ak mi niekto napíše, že na moje odporúčanie si niečo kúpil a vyhovovalo mu to.

Vrátim sa späť k giveaway, vďaka firme Bioderma, môžem obdarovať až 3 z vás. Môžete si vybrať akýkoľvek produkt. Jedinou výnimkou sú ampulky Matriciane, inak máte voľnú ruku.

Pravidlá:

  • byť sledovateľom cez google friend connect
  • zanechať komentár so svojím emailom
  • napísať, ktorý produkt by ste chceli, ak chcete môžete pripísať aj prečo a pridať link 
  • druhý komentár si môžete pripísať, ak sledujete môj instagram vivalavidadorota, nezabudnite uviesť meno pod ktorým ma sledujete

Súťaž prebieha od štvrtka 19.2. 2015 do stredy 18.3. 2015.

Víťaza vyhlásim vo štvrtok 19.3. 2015, vo večerných hodinách.

Do súťaže sa môžu zapojiť dievčatá z Čiech a Slovenska.

126 komentárov:

  1. Pěkná soutěž, Bioderma je klasika , hlavně díky odličovací micerální vodě z řady sensibio, kterou bych volila i já ideálně v půl litrovém balení :)
    Sleduji jako jana wertheimová
    email - jana.wertheimova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. GFC: Elysia
    elie.krios@gmail.com
    Ahoj, chtěla bych vyzkoušet Hydrabio Peelingový krém. Zatím se všemi produkty od Biodermy jsem byla spokojená, tak bych chtěla vyzkoušet další. :) Jinak moc přeji tobě a tvému blogu, aby vydržel a bavil tě co nejdéle, moc ráda ho čtu.

    http://www.bioderma.com/cz/nc/produkty/co-je-nove/product/action/550.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj, super soutěž :-) Já jsem vždycky chtěla vyzkoušet Hydrabio Légère :-)
    l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. sledujem už dlho :D
    Vybrala by som si šampón Nodé DS+ Anti-récidive, pretože ma hlavne teraz v zime trápia lupiny a nepríjemné svrbenie hlavy.
    denkkaa8@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. http://www.bioderma.com/cz/nc/produkty/co-je-nove/product/action/550.html
    zejzen@gmail.com
    Mem
    Výborná giveaway. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja veľmi túžim po velkej micelarke Sensibio H2O ;)
    didala270@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. A sledujem aj na instagrame ako dajdala :)
    didala270@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mě by moc potěšil Hydrabio Riche, protože teď v zimě se pořád nemůžu zbavit suchých šupinek na pleti. nikolik.v@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. instagram: nikukav
    email: nikolik.v@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ahoj, to je vážně skvělá giveaway :-) Biodermu už chci dlouho vyzkoušet, ale zatím jsem se k tomu pořád jaksi nedostala. Původně jsem chtěla vyzkoušet nějaký produkt z řady Sébium, protože mě stále dost trápí akné, no četla jsem tvoje články, že ti dost vysušoval pleť a to asi to poslední, co bych teď potřebovala, proto bych se spíše zaměřila na můj druhý problém s pletí, kterým je právě ta suchá pokožka a ráda bych vyzkoušela Hydrabio Riche :-) http://www.bioderma.com/sk/nc/produkty/co-je-nove/product/action/491.html

    GFC : Whatever
    zakov77@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Instagram : zanetkov77
    zakov77@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A samozřejmě jsem zapomněla na to nejdůležitější - pogratulovat ti ke třetím narozeninám blogu! Ať se ti s blogem daří, tvoje články mám moc ráda! :-)

      Odstrániť
  12. výrobky od biodermy mám velmi v oblibě. Ráda bych vyzkoušela nodé oral (http://www.bioderma.com/cz/nc/produkty/co-je-nove/product/action/830.html), protože moje vlasy potřebují nějakou pořádnou vzpruhu
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ja by som chcela vyskúšať tú hydrabio mousse ( šľahačku :) )
    a gratulujem k 3. narodeninám :)
    mona.recenzie@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. a sledujem aj na ig ako notespersonnelles
    mona.recenzie@gmail.com
    hydrabio mousse :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. gfc: Diana.
    email: didus.xd@gmail.com
    a chcela by som vyskúšať atoderm intensive :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Gfc ervulenka ervulenka@seznam.cz
    Miceralka sensibio h2o

    OdpovedaťOdstrániť
  17. cez GFC sledujem ako Peťuška
    Biodermu mám veľmi rada... teraz by som chcela vyskúšať krém Sébium Global http://www.bioderma.com/sk/nc/produkty/co-je-nove/product/action/2619.html

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Sledujem ako Zuzanka
    Bioderma patrí medzi moje obľúbené značky a zvyknem striedať krémiky z radu sébium. Tentokrát by ma potešil Sébium Global :-)
    linkinzuzka@gmail.com

    A na oplátku ťa pozývam na GA u mňa :-) zamilovanaGA

    OdpovedaťOdstrániť
  19. mňa by nadchol Hydrabio Riche :) mám zmiešanú pleť, s kopou nedokonalostí, ale hydratačné krémy od Biodermy na ňu pôsobia ako nejaká čarovná palička, všetko upokoja, odstránia šupiny a aj tie vyrážky sa akosi ľahšie hoja.
    lenocka.jancova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. GFC Caroline
    kajush.01@centrum.cz
    Mě by lákalo vyzkoušet Sébium AL jelikož mám akné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. GFC: Lea M.
    Email: lejkamal@gmail.com
    Rada by som vyskúšala tento pleťový krém http://www.parfums.sk/bioderma/hydrabio-legere-pletovy-krem-pre-dehydratovanu-plet/ , pretože som naňho čítala veľa ladných recenzií a je určený pre moju pleť. :)

    http://leuslifestyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Instagram: _leuss
    GFC: Lea M.
    Email: lejkamal@gmail.com
    Rada by som vyskúšala tento pleťový krém http://www.parfums.sk/bioderma/hydrabio-legere-pletovy-krem-pre-dehydratovanu-plet/ , pretože som naňho čítala veľa ladných recenzií a je určený pre moju pleť. :)

    http://leuslifestyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  23. GFC Denisa Slobodová
    Super súťaž, určite by som si vybrala pore refiner, už sa mi minul a bol super :) ale aj micelárka je super
    denisa.slobodova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Gratulujem k tretím narodeninám blogu :)
    Bioderma je moja najobľúbenejšia značka a najviac by ma potešil krémik Hydrabio Légère, pretože krásne hydratuje a zjemňuje pleť. Je to môj verný pomocník :)
    http://www.bioderma.com/sk/nc/produkty/co-je-nove/product/action/492.html

    email: katinka.slezakova2@gmail.com

    http://belle-katinka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  26. GFC: Julie Kročová
    juliekrocova@seznam.cz
    Ráda bych vyzkoušela Sébium AKN Fluid - http://www.bioderma.com/sk/nc/produkty/co-je-nove/product/action/1744.html

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Gratulujem k výročiu :)
    GFC Nikola Guzmicka
    vybrala by som si Sebium tú gumovaciu masku, pretože tú radu Sebium používam a masku som ešte nemala :)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Já bych ráda vyzkoušela Sébium Global, protože se mi po vysazení HA zbláznila pleť. :(
    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Moc blahoželám k 3. výročiu blogu! :)) Veľmi super giveaway! Budem si veľmi držať palce. :)
    Sledujem cez GFC: Dodka K.
    e-mail: dodko.dodka@gmail.com
    Nevedela som sa rozhodnúť medzi micerálkou Sébium a Sensibio, pretože mám teraz problematickú pleť. Videla som tvoje recenzie na Sébium a písala si, že dosť vysušuje a ja by som povedala, že mám takú zmiešanú pleť. No doteraz neviem aj keď píšem komentár, ale tak by som skúsila, či bude moc vysušovať aj mňa, ak náhodou vyhrám :) Takže Micerálna voda Sébium - http://www.bioderma.com/sk/nc/produkty/co-je-nove/product/action/582.html
    Dodka z .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Sledujem aj na insta ako BeautiMissfits :)
    Dodka z .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Sleduji přes GFC jako Ms.Luccy
    Nejradši mám od Biodermy micelárku Sebium, protože skvělé odlíčí :) http://www.bioderma.com/sk/nc/produkty/co-je-nove/product/action/582.html
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  32. ja sa snažím takéto výrobky teraz nepoužívať, tak sa nezapojím, ale inak je to veľmi pekná giveaway :ň

    Pozývam ťa do Giveaway u mňa na blogu:
    http://byfoxygreen.blogspot.sk/2015/02/buy-or-win-3-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  33. gfc Barbora Perháčová
    Barborqaaa1@azet.sk
    http://www.bioderma.com/sk/nc/produkty/co-je-nove/product/action/502.html
    naozaj zmenšuje opuch očí

    OdpovedaťOdstrániť
  34. gfc Barbora Perháčová
    Barborqaaa1@azet.sk
    http://www.bioderma.com/sk/nc/produkty/co-je-nove/product/action/502.html
    naozaj zmenšuje opuch očí
    sledujem aj instagram (uvediem v pripade výhry)

    OdpovedaťOdstrániť
  35. GFC Nikola Orechovská
    nikolaorechovska@gmail.com
    micelárna voda sebium H20

    OdpovedaťOdstrániť
  36. instagram niikus_o
    nikolaorechovska@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Sledujem ako Nat, mail: natalia.gazova(zavinac)gmail.com
    Vybrala by som si tento produkt, moja problematická pleť by to ocenila.
    http://www.bioderma.com/sk/nc/produkty/co-je-nove/product/action/517.html
    :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Konečne by som rada vyskúšala túto slečnu :)
    http://www.bioderma.com/sk/nc/produkty/co-je-nove/product/action/582.html
    denie257@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  39. GFC Anetátor Anetátorový
    Instagram anetator.r
    shebatsky@seznam.cz
    Nejvíc bych si přála růžovou micelárku, peotože mi zrovna dochází a já nikdy nechci jinou, tak by se hodila :)
    http://www.bioderma.com/cz/nc/produkty/co-je-nove/product/action/824.html

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Sleduji pres gfc jako miska
    misa.pavlikova15@gmail.com
    ja bych hrozne chtela vyzkouset micelarni vodu na aknozni plet myslim, ze to je ta zelena.

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Já stejně stále nejvíc toužím po micelárce Sensibio :), micelární vody totiž používám každý den a věčně mi dochází, a tu od Biodermy jsem ještě neměla.
    Sleduji tě jako Caroline Red-haired
    xlolkax@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  42. prvykrat som biodermu vyhrala prave v giveaway kedysi davno pradavno a odvtedy je mojou dennodennou súčasťou :) rada by som vyhrala micelarku sensibio
    lu-cinda@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  43. gratulujem! :)
    sledujem ako Evka G., galandova.evka@gmail.com
    a vybrala by som si sensibio micelarnu vodu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  44. GFC: Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz
    Sébium Pore refiner

    OdpovedaťOdstrániť
  45. GFC: Katulik Skellington
    bioderma sebium global
    mrchoska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  46. Bioderma je taký môj malý sen, hold sama si takú drahú kozmetiku dovoliť zatiaľ nemôžem :) táto giveaway je vážne super, si zlatá, že obdaruješ až tri baby :) gratulujem k narodeninám blogu, veľmi ma baví sledovať ťa a čítať a dúfam, že napíšeš ešte veľa veľa článkov (najradšej mám recenzie na produkty balea).. a od Biodermy by som konkrétne chcela vyskúšať Sébium AKN krém, keďže ma počas puberty pochopiteľne trošku trápi akné.. :)
    GFC: Veronica
    mail: veve.hub@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  47. A na insta sledujem už dlho, ako veronika_hub :))

    OdpovedaťOdstrániť
  48. GFC: Julis Nemcová
    Vybrala by som si --> http://www.bioderma.com/sk/nc/produkty/co-je-nove/product/action/849.html Cicabio Lotion, pretože mám dosť problematickú a hlavne vysušenú pleť s jazvičkami a myslím že tento produkt by mi sadol ako uliaty :)
    email: julisnemcova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  49. Na instagrame sledujem ako julisnemcova :)

    OdpovedaťOdstrániť
  50. sledujem ako L :)
    l.clavel@azet.sk
    Chcela by som vyskúšať micelárnu vodu Sensibio, lebo ešte som neskúšala žiadnu micelárku a už by to bolo na čase :D

    OdpovedaťOdstrániť
  51. 3 roky to už je řádná doba :) A je super, že děláš svými články nám čtenářům radost :)
    Vybrala bych si asi peeling http://www.bioderma.com/sk/nc/produkty/co-je-nove/product/action/497.html. Zatím mě Bioderma upřímně moc nenadchla, třeba by tenhle produkt můj názor změnil :)
    small-scribbler@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  52. Pěkná soutěž :)
    Osobně bych ráda vyzkoušela Sébium H2O micelární vodu, protože trpím mastnou pletí a ještě nikdy jsem žádnou micelárku od Biodermy neměla. :)
    highheelsandthecity@seznam.cz
    High Heels & the City

    OdpovedaťOdstrániť
  53. já se k biodermě prostě nedostanu:) ještě nepracuji a rodiče mi tolik peněz nedají :) ale u všech blogerek čtu o Sébium Mat Fluid <3
    gfc:Teri Vopatová
    terinkav.7@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  54. zbožňujem krém Atoderm PO Zinc a kedže mi dochádza,veľmi by ma potešil :)
    luckavyle@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  55. martha83@azet.sk
    a v prípade šťasteny si želám http://www.bioderma.com/sk/nc/produkty/co-je-nove/product/action/494.html
    a prečo? pretože som používala ružovú aj zelenú verziu a rada by som skúsila aj túto. je na dehydratovanú pleť a takú mám.
    PS : Všetko najlepšie k narodeninkám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  56. Sledujem cez GFC, ako Janka.
    sinkovicova.jana@gmail.com
    Veľmi sa mi osvedčilo Hydrabio sérum. Aj keď mám mastnejšiu pokožku a myslela som si, že mi nesadne, tak musím povedať, že som sa mýlila a keď ho miniem, určite si budem chcieť zadovážiť ďalšie a preto by bolo super ho vyhrať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  57. Super GA Dorot :)
    GFC: Kattiikk
    Veľmi by som chcela vyskúšať Hydrabio Riche krém (http://www.bioderma.com/sk/nc/produkty/co-je-nove/product/action/491.html)
    katikk1989@gmail.com
    .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
  58. A sledujem aj na IG ako Kattiikk :)

    OdpovedaťOdstrániť
  59. Sébium H20 pleťová voda
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  60. Sledujem pravidelne, len nekomentujem, ako Lenka Brestenská lenka.brestenska@gmail.com
    Ak by som mala možnosť si vybrať, zrejme by to bolo z radu Sebium, možno Global - niečo na pubertálne pleť s akné pre moju dcéru :))).
    A GRATULUJEM !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  61. GFC: Lucia Balintová
    lucinkabalintova@gmail.com
    Mne sa veľmi páči Hydrabio Riche a chcela by som ho vyskúšať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  62. GFC: Šárka Tesařová
    sarka.tesarova1@seznam.cz
    Ahoj, ráda bych vyzkoušela Sébium Moussant http://www.bioderma.com/cz/nc/produkty/co-je-nove/product/action/559.html . byla bych moc ráda, kdybych tento produkt mohla vyzkoušet, ale ještě jsem nikdy nic nevyhrála, takže třeba by se na mě mohlo jednou usmát štěstí
    PS: Gratuluji k narozeninám blogu! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  63. aoj ja by som si priala vyskusat micelarku :) tu ruzovu
    gfc tento ucet
    n.princess(zavinac)azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  64. Ahoj. Pekná súťaž. Tak sa zapojím aj ja. Mail: simkovad@gmail.com... keby som vyhrala, tak by som rada niečo na stárnutie Matriciane Multi-DéfenseMatriciane Multi-Défense - :)http://www.bioderma.com/sk/nc/produkty/co-je-nove/product/characteristics/2526.html

    OdpovedaťOdstrániť
  65. sledujem ta cez GFC ako Tinky Rinky :-)
    mail: thina.bacova@gmail.com
    tentokrat nebudem sebecka a ak vyhram, chcela by som nasledovny produkt venovat mojmu priatelovi, ktory ma zajtra krasne okruhle narodeniny a este prenho nic nemam :-D bol by to super darcek na jeho suchu plet...preto si vyberam Hydrabio Riche :-)
    http://www.bioderma.com/sk/nc/produkty/co-je-nove/product/action/491.html

    OdpovedaťOdstrániť
  66. GFC: Lenka Ďurčeková
    Email: lenka.durcekova@gmail.com
    Vybrala by som si Atoderm Mlieko :)

    OdpovedaťOdstrániť
  67. GFC: Michaela Vargová
    Email: michaela.vargova1811@gmail.com
    Ja by som si poprosila Cicabio Lotion :-) Lebo mám na brušku jazvy :/
    Držím nám všetkým palčeky :-) :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  68. GFC: Zuzana Zelienková
    E- mail: skuckova@gmail.com
    Ja by som si priala vyskúšať micelárnu vodu Sensibio :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  69. Jééé! Já bych si přála micelární vodu Sensibio - všude čtu samou chválu, ale ještě pořád jsem neměla tu čest vyzkoušet. :-) Sleduji pod jménem Klára Komrsová, k.komrsova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  70. Ahoj, ja by som chcela vyskúšať hydrabio masku :-)
    romanka.kourimska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  71. Mala by som záujem o Sébium AI, pretože mám celkom problémy s hojením vyrážok, už ich síce nemám toľko a tak často, ale za to hojenie je horši., Väčšinou po ňom zostáva červený fliačik alebo jazvička, aj bez toho, aby som sa vyrážky čo i len dotkla.

    http://www.bioderma.com/sk/nc/produkty/co-je-nove/product/action/943.html

    andrea.kukuckova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  72. GFC: Klara Zakova
    Mě by se líbila micelární voda :)
    klara.zakova1@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  73. IG: klarazakova99
    klara.zakova1@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  74. gfc-Jana Svobodová
    Já bych chtěla vyzkoušet tolik opěvovanou a známou micelární vodu SÉBIUM H2O :)
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  75. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  76. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  77. Na tento šampon slyším samou chválu a jelikož si od Biodermy kupuji pravidelně opětovanou růžovou micelárku a ta mi pefektně vyhovuje, myslím, že by mi v tom případě mohl sednout i tento šampon. :-) http://www.bioderma.com/sk/nc/produkty/co-je-nove/product/action/733.html

    GFC: Mycakestyle1
    kostkova.pavla@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  78. Druhý komentář za sledování na instagramu - adrianne.cs. :)
    kostkova.pavla@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  79. Sledujem cez GFC ako Barborka :)
    Rada by som vyskúšala čistiacu penu Hydrabio Mousse :)
    bacikova.b@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  80. Druhý komentár za sledovanie instagramu - barborka157 :)
    bacikova.b@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  81. GFC: aleachim15
    Určitě Sensibio micelárku růžovou byla jsme s ní moc spokojená
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  82. GFC: Adéla Něničková
    Určitě chci vyzkoušet tónovací krém z řady Sébium. Mám už krém z této řady, a myslím, že když ho doplním tónovacím krémem, moje pleť by se o hodně zlepšila :)
    ada.nenickova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  83. Druhý komentář, sleduji přes IG jako xoxoxodee :)
    ada.nenickova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  84. GFC - Kristýna Košuličová
    asi bych bralu micerální vodu Sensibio H2O :)
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  85. Gratulujeeem! :)
    GFC: Mim Lou (Sledujem už dlhšie)
    Email: Mimabn2@azet.sk
    Táto značka sa u nás zakúpiť nedá čo je škoda,pretože mám pleť s akné a vraj tieto produkty fungujú,takže by som si určite vybrala niečo na akné,čokoľvek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  86. GFC langmaierova1
    langmaierova1@seznam.cz
    Chtěla bych vyzkoušet Hydrabio riche na svou suchou pleť

    OdpovedaťOdstrániť
  87. Paráda, Biodermu milujem ♥
    GFC : Gabrielle Crystal RoseBonniee ~
    Produkt : http://www.bioderma.com/sk/nc/produkty/co-je-nove/product/action/520.html, jednoznačne, pretože lepší krém som ešte nenašla ♥
    E-mail : adwardd@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  88. GFC: MissNothing
    e-mail: paja.houdkova97@gmail.com
    instagram: missnowhere97
    Přála bych si Sébium Moussant gel, protože mám problém s mastnou pletí a hrozně ráda bych tento produkt vyzkoušela.

    OdpovedaťOdstrániť
  89. Druhý komentář :)
    GFC: MissNothing
    e-mail: paja.houdkova97@gmail.com
    instagram: missnowhere97
    Přála bych si Sébium Moussant gel, protože mám problém s mastnou pletí a hrozně ráda bych tento produkt vyzkoušela.

    OdpovedaťOdstrániť
  90. GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    http://www.bioderma.com/sk/nc/produkty/co-je-nove/product/action/582.html hodně mě láká. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  91. Bioderemu miluju, hlavně Sébium Pore Refiner, ale už mi bohužel dochází :-) mail : vampi@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  92. super giveaway, pokud by se na mě usmálo štěstí, přála bych si sensibio čisticí mléko. Trpím seboroickou dermatitidou a tuto kosmetiku mi doporučila kožní lékařka, zatím jsem ji ale nevyzkoušela
    p.h.o.e.b.e.sim@seznam.cz
    sleduji jako Lorein Simon

    OdpovedaťOdstrániť
  93. Sleduji před gfc pod svým jménem.
    Asi bych nejradši zkusila tu opěvovanou růžovou micelárku Sensibio:) Nechci za ni dávat tolik peněz, ale bylo by fajn vědět, jestli je fakt tak super :)
    indrakova96@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  94. Sleduji i na insta :)
    Micelární voda Sensibio ta růžová.
    indrakova96@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kuš, zapomněla jsem napsat svoji přezdívku omlouvám se. monnis96

      Odstrániť
  95. GFC: Jana Nováková. Líbí se mi maska na vlasy, celá řada Nodé má dobré recenze : http://www.bioderma.com/cz/nc/produkty/co-je-nove/product/action/2405.html
    philosoraptorka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  96. GFC Netty Vanity
    Já bych brala Vyživující tělový krém Atoderm, protože mám problémy s extrémně suchou pletí.
    netty.vanity@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  97. Sleduji i na insta jako nettyvanity.
    Super GA mimochodem.

    OdpovedaťOdstrániť
  98. 19natt07@gmail.com :)
    bioderma je skvelá :) najradšej by som nejakú čistiacu vodu na tvár :)

    OdpovedaťOdstrániť
  99. Ahoj.. takže sledujem ťa cez GFC ako Karin Chovanová..
    Biodermu som chcela už dlho vyskúšať a tak by ma potešila Bioderma Hydrabio H2O Hydratačná pleťová voda.. :)
    Email: karinchovanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  100. Ahooj, já bych chtěla vyzkoušet Bioderma Sensibio H2O micelární vodu, hodně se o ní mluví;-)

    Kamila Ligasová
    kamcamahdalova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  101. GFC: firefoxka
    e-mail: radka.kaiserova@gmail.com
    přála bych si sérum hydrabio

    OdpovedaťOdstrániť
  102. Sleduji přes GFC: ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com
    Chtěla bych tento produkt, jelikož mám mastnou pleť http://www.bioderma.com/sk/nc/produkty/co-je-nove/product/action/2619.html

    OdpovedaťOdstrániť
  103. Sleduji i přes Instagram: denikaabomination
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  104. Ja bych moc chtěla tu micelárku. :)

    Davidova.Kristyna@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  105. Gabriela Spišáková4. marca 2015 o 0:19

    GFC: Gabriela Spisakova
    Email: gabrielaspisakova12@gmail.com
    Potešila by ma Bioderma Photoderm After sun

    OdpovedaťOdstrániť
  106. GFC: Nechvatalova9
    E-mail: Nechvatalova9(zavináč)seznam.cz
    Moje vlasy by ocenily Nodé Oral: http://www.bioderma.com/cz/nc/produkty/co-je-nove/product/action/830.html

    OdpovedaťOdstrániť
  107. Sleduji :)
    lenka.hadravova@seznam.cz
    Ja bych rada vyzkousela BIODERMA Matriciane Multi-Défense Krém 30 - http://www.bioderma-shop.cz/zbozi/bioderma-matriciane-multi-defense-53459?idvyrobce=-1&idkategorie=10 - slyšela jsem na něj samé dobré recenze :)

    OdpovedaťOdstrániť
  108. ahoj,sledujem ťa už dávnejšie cez GFC ako Niki :) pripravila si veľmi peknú GA :) značku bioderma mám rada, rada by som od nich skúsila niečo nové z rady Sébium pre mastnú pleť, buď krém Matt fluid alebo sérum Pore refiner :)
    môj mail: nikoleta.rebrova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  109. sledujem ako Julls ;) už dlhšie by som chcela vyskúšať micelárku Bioderma Sensibio H2O, veľa som o nej počula.
    juliapavlikova2@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  110. cez instagram sledujem ako jayis_
    juliapavlikova2@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  111. Moc ti gratuluji!
    vše je splňeno.:)
    sleduji tě pod svým jnénem,:)
    A já bych chtěla určitě zkusit buď mirelárku nebo peeling.:)
    kikousek6969@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  112. Super soutěž. :-)
    GFC: LusiLue
    lucka1705@seznam.cz
    Já bych si vybrala určitě něco z řady Sébium na mastnou pleť. Láká mě Sébium AKN Fluid.

    OdpovedaťOdstrániť
  113. Sleduji také na instagramu jako Lusi_Lue. :-)
    lucka1705@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  114. Sleduji jako Rose Tascher :)
    nela.tomancova@seznam.cz
    Vzhledem k tomu, že mám hodně zničené vlasy a snažím se je nějak vzpružit, tak bych chtěla Nodé :)
    http://www.bioderma.com/cz/nc/produkty/co-je-nove/product/action/830.html

    OdpovedaťOdstrániť
  115. GFC: Veselé korálky
    E-mail: veselekoralky@gmail.com
    Nedám dopustit na krém Hydrbaio Légere - používám ho už pár let a ze všech krémů, které jsem kdy vyzkoušela mi nejvíc sedl :)

    OdpovedaťOdstrániť
  116. A sleduji tě i na instagramu pod jménem Veselé korálky :)
    E-mail: veselekoralky@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  117. Sledujem :) a túžim po Bioderma Sebium Global

    andrea.dicerova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  118. Od Biodermy by ma asi najviac potešilo tento výrobok http://www.bioderma.com/sk/nc/produkty/co-je-nove/product/action/719.html. Hlavným dôvodom je môj problém s pigmentovými škvrnami, čo mi v lete veľmi vadí. V zime sa to dá zniesť :D Chcela by som vyskúšať aj takúto alternatívu, lebo všetky tie domáce medicíny sa mi zdajú absolútne neúčinné.

    mail: nikussem@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť