štvrtok 26. februára 2015

Môj názor na Sally Hansen Miracle gel


Ahojte kočky.

Po veľkom boome s gelovými lakmi, prišla ďalšia novinka v podobe Miracle gel lakov. Tie tvoria akýsi medzistupeň medzi obyčajnými a gelovými lakmi. Nepotrebujete žiadnu lampu a pritom by mali vydržať na nechtoch dlhšie ako obyčajné laky.


Miracle gel funguje na základe reakcie, kedy použijete farebný lak, ktorý obsahuje oligomery naň nanesiete top coat, ktorý taktiež obsahuje oligomery plus fotoiniciátor, ktorý umožňuje tvrdnutie laku na dennom svetle. Lak je možné normálne odlakovať, nie je nutná alobalová metóda ani LED/UV lampa.


V porovnaní s gel lakom má Miracle gel svoje výhody, ale aj nevýhody. Gelové nechty sú tvrdé, ihneď suché, nádherne sa lesknú a vydržia okolo 1014 dní. 

Naproti tomu Miracle gel vám nezničí nechty. Momentálne ich mám v zlom stave, strhla som vrchné vrstvy nechtu a tým sa dosť stenčili a veľmi sa lámu. Miracle gel sa pekne leskne, ale nie ako gelové a hlavne nevydržia 2 týždne. Mne zostali nepoškodené od 5 do 7 dní


Na výber máme z 23 nádherných odtieňov, myslím, že si vyberie každá. Sú rozdelené do 4 kategórií:

Love pink: ružové tóny, ktoré môžete vidieť na mojich nechtoch v ombré podobe
Runway shock: intenzívne farebný tóny
Fired up metallics: metalické odtiene
Mad mod: retro odtiene 

Všetky odtiene sa pekne nanášajú, obsahujú široký plochý štetček. Stačia dve vrstvy a potom naniesť topcoat. Jediný lak, ktorý treba použiť v 3 vrstvách je Birthday suit, ale ten sa mi celkovo zdá, nie až tak veľmi vydarený, aj keď farbu má krásnu nude. Tento odtieň sa ako jediný poškodí rýchlejšie ako ostatné.


Na ďalší nail art som použila nové guličkové perá z ebay. Stáli okolo 1 eura, sú veľmi šikovné a dobre sa s nimi manipuluje. Skvelé je, že sada obsahuje veľmi veľké, ale aj malé veľkosti. 


Nail art je v podstate jednoduchý a zvládla som ho vytvoriť aj na pravú ruku. Ako podklad som použila mint farbičku B girl a ukazovák som ozvláštnila cukríkovou ružovou Pink Cadillaquer. Na tento farebný podklad som naniesla úžasný metalický zlatý odtieň Game of chromes.


Páčia sa vám nail arty? Aký máte názor na Miracle gel? Skúšali ste?

37 komentárov:

  1. Ty barvy jsou krásné, ale výdrž bych teda čekala delší :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Farby sú úžasné, mne vydržia bežné laky okolo 3 dní, takže je to posun k lepšiemu, ale žiadny zázrak.

      Odstrániť
  2. Nail art sa mi veľmi páči, musím niečo podobné vymyslieť aj ja na tie moje nechty:) Veľmi sa mi páči ten mätový odtieň, no tieto laky ma nejak nelákajú, som spokojná s gellakmi, i keď raz možno zo zvedavosti by som aspoň jednu farbu vyskúšala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že sa ti nailart páči :-) Tú mentolovú určite odporúčam, má krásny odtieň :-)

      Odstrániť
  3. V týždni som stála pri stojane SH a premýšľala nad týmito lakmi. Nakoniec som ich tam nechala. Škoda, že za tú cenu nevydržia, tak dlho, ako sľubujú.
    Inak nechtíky sa ti vydarili :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Janka. Ono tá výdrž oproti obyčajným je dlhšia, ale nie tak výrazne.

      Odstrániť
  4. No chystám sa na ne už tiež, ale ešte stále o nich nie som presvedčená. Hlavne, či sa to za tú ich cenu oplatí a či radšej nesiahnuť po obyčajnom kvalitnejšom laku :) Pretože na ten nepotrebujem ten schnúci top. No ešte sa budem asi rozhodovať dlho...Tvoj nail art je fakt krásny! Veľmi ma pobavil názov toho zlatého - Game of Chromes :D Super článok, ďakujem za názor. :))

    Dodka z .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pochvalu Dodka :-* Oni by mali byť vo zvýhodnenej akcii, mali by sa dať kúpiť spolu top coat a farebny lak za 14 eúr, inak samostatný lak je za 8 eur. Ak by sa to skombinovalo s nejakou DM zľavou, tak by sa to aj oplatilo.

      Odstrániť
  5. Nail art se mi líbí, to vypadá dobře.
    Miracle gel mě moc nezaujal. 5-6 dní mi vydrží i obyčejný lak s dobrým pod a nadlakem, takže to asi úplně (spíš vůbec) nepotřebuju... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem An :-* To mne vydrží obyčajný Sally H. lak okolo 4 dní, tie lacnejšie 2-3 dni. Keďže ti tak super držia normálne laky, určite by ti Miracle gel vydržal dlhšie ako mne. :-)

      Odstrániť
  6. Mne vydržia miss sporty laky neporušené cca 8 dní a stoja okolo 1€, tak nech si sally hansen tieto radšej nechá :) a pekné nechtíky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Suhlasim, na Miss Sporty nedam dopustit! :) tato znacka sa mi osvedcila asi najviac :) ale aj sally ma super laky, len neviem, ci kvalita zodpoveda cene.

      www.beautiful-savage.blogspot.sk

      Odstrániť
    2. Hm, dievčatá, tak to sa divím, pretože ja Miss Sporty laky až tak v láske nemám. Červený mi nevydržal ani do druhého dňa, inak mi držia 2 najviac 3 dni, ale to nesmiem nič umývať a robiť...

      Odstrániť
    3. ja drhnem kúpeľňu, umývam riad, hrám sa s vlasmi a čokoľvek iné a držia ako pribité :) dokonca aj bez podkladového a nadlaku :) ale zas spolužiačke vydrží tak 1 deň, čiže to závisí asi od kvality a povrchu nechtov :)

      Odstrániť
    4. Určite to záleží od toho. Ja si myslím, že potom kvalitnejší lak by ti vydržal hádam ešte dlhšie.

      Odstrániť
  7. Half moon manikuru mam velmi rada :) ale tie laky ma vobec nezaujali.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som nevedela, že sa takto nazýva tento nail art, je to výstižné :-D

      Odstrániť
  8. Gelove nehty nemam rada, tohle mi prijde jako super varianta, ktera tak nenici nehty :-) Sama jsem je jeste nezkousela, ale mpc se mi libi, ten zlaty ma nadherny odstin a super nazev :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám gelové strašne rada len to ničenie nechtov sa mi už tak nepáči. Ten zlatý sa medzi tými bez trblietok krásne vyníma :-)

      Odstrániť
  9. Právě nad nimi přemýšlím, koukám po recenzích a pořád se rozhoduju, jestli za tu cenu opravdu stojí ... tak tedy pořád nevím :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U mňa je to tak, že Miracle gel mi vydržia dlhšie ako iné laky, ale tá doba je tak o 2 dni dlhšia. U iných dievčat sa to líši, lebo každej vydržia laky na nechtoch inak. Je to len na tebe, verím, že sa rozhodneš správne :-)

      Odstrániť
  10. neskusala som, ani neviem, ze nieco take existuje. takze dakujem za tip :)

    Beauty by Bellatrix

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že som ťa ako prvá informovala o tejto novinke :-)

      Odstrániť
  11. neskúšala som ich a akosi ma ani nelákajú, bežné laky mi vydržia cca. tak týždeň a niekedy mám celkom rada aj zmenu, hlavne, keď mi nesadne nail art alebo odtieň, takže 2 týždne by som asi nevydržala:)), aj keď teda predpokladala som, že tie 2 týždne nevydžia presne ako píšeš:), zatiaľ mi stačí z tejto značky, tých pár kusov, čo mám, aj tak majú dosť veľkú fľaštičku a aj pri intenzívnom lakovaní, sa hladina zľahka pohla:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ahojte! SH Miracle gel c.200 som si kupila kvoli nechtom na nohach (nechcelo sa mi utracat peniazky za UV lampu, ani gel lak u pedikerky). Napriek silnym pochybnostiam ohladom trvacnosti som bola milo prekvapena, na nohach mi vydrzal cez 2 tyzdne bez poskodenia a pekne leskly. Dole isiel iba kvoli odradtaniu nechtov.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som rada, že máš tak pozitívnu skúsenosť. Ja som s nimi veľmi spokojná a čím dlhšie ich mám, tým viac ich používam, keďže o dosť prevyšujú trvácnosť iných lakov. :-)

      Odstrániť
  13. Ahoj. Tieto laky su hotovy zazrak. Som na materskej dovolenke a tak casto umyvam riad, upratujem atd. Normalny lak mi takto nevydrzi na nechtoch ani len den. Tento mam teraz piaty den a drzi skvele. Som nadsena a odporucam.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. môžem si ich nalakovať aj večer? píšu, nechať vyschnúť na prirodzenom svetle, mysleli tým denné svetlo? alebo? :) avšak cez deň som v práci a teraz v zime je o piatej už tma :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasné môžeš aj večer, neovplyvňuje to kvalitu laku :-)

      Odstrániť
    2. Ďakujem za odpoveď :) tak som to vyskúšala a ráno som mala "pekné" vzory na nechtoch, trošku sa mi v noci "otlačili" :)) inak myslím, že lak je dobrý, teda kým som nič nerobila tak 2-3 dni super držal, avšak potom sa mi pri upratovaní bytu začal lak olupovať :( ale na nechtoch vyzerá naozaj krásne, len nesmiete nič robiť :))

      Odstrániť
    3. Ak si dala hrubšiu vrstvu, alebo nanášala 2 a viac vrstiev, treba počkať. To sa aj mne stalo, ale z inými lakmi, keď sa mi nechcelo čakať a potom pootláčané nechty. Mne také každodenné upratovania vydržal.

      Odstrániť
  15. Za seba osobne musím povedať, že tento lak mi nevydržal ani 24 hodin. Vždy sa odlupne! Som z tejto značky veľmi sklamaná ;(

    OdpovedaťOdstrániť