nedeľa 15. februára 2015

Gold and black nail art


Ahojte kočky.

Chcem vám predstaviť zlaté novinky od Sally Hansen. Jedná sa o dva produkty, ktorý sú z kolekcie 18 k gold.

Keď som si dala dole gélové nechty, mala som ich veľmi zničené. Zliezla mi vrchná vrstva nechtu aj s gelovým lakom. Boli v dosť úbohom stave, takže som ich znovu nezaťažovala ďalšou aplikáciou geloviek.


Na zničené nechty som naniesla podkladový lak 18 k gold hardener, ktorý vyplnil ryhy a nechty pôsobili ucelenejšie a zdravšie. 

Lak má skvelý široký štetec, ktorým sa výborne nanáša produkt. Obsahuje drobné zlaté trblietky, ktoré sú málo viditeľné, ale krásne sa vynímajú na tmavom podklade. Ak sa hardener použije ako podkladový lak a ten si prelakujem vrchným farebným lakom, zlaté trblietky nie sú viditeľné.




18 k gold cuticle eraser je výborným pomocníkom v boji so suchou pokožkou. Balenie je v pere, stačí stlačiť tubičku a z aplikátora vylezie produkt. Má gélovú, číru konzistenciu so zlatými peelingovými čiastočkami. Takže tento produkt nie je ani tak na výživu, ale skôr na jemné zbrúsenie suchej pokožky. Jedinou nevýhodou je zvláštna vôňa produktu, ktorá nie je odpudivá, ale ani pre mňa príjemná. 


Čierno-zlatá kombinácia produktov ma inšpirovala k vytvoreniu nailartu. Podklad som použila čierny a ten som doplnila výraznou zlatou holografickou páskou. Nailart nie je zložitý, páska má jemne lepivú spodnú časť, takže sa pekne priľnula k nechtu. 


Pásku som kúpila na ebay, predávala sa spolu s ďalšími deviatimi. Nebolo možné si vyberať z farieb, ale posielajú základné plus striebornú, zlatú atď. Som s nimi veľmi spokojná. Za 0,80 dolára sa to naozaj oplatí. Link na predajcu TU


Ako podklad som použila Sally Hansen Miracle gel v odtieni Blacky O. Lak je skvele krycí, farba je čierno-čierna. Po nalepení pások, som lak pretrela Miracle gel top coatom. Po ňom sa nechty krásne leskly a lak vďaka nemu vydrží aj týždeň.


Ako sa vám páčia novinky? Nosíte čierne nechty, páči sa vám nailart?

14 komentárov:

  1. čierne nie,ale anil art je pecka.sama sem tam dačo tvorím,je to sranda

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne...Ja samotné čierne tiež nenosím, ale tá zlatá ich zvýraznila :-)

      Odstrániť
  2. krásne nechty !!! :) a zase krásne fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Černý lak jsem na nehtech ještě neměla, nikdy se mi předtím nelíbil. Ale když jsem v poslední době viděla černě nalakované nehty, tak tomu začínám přicházet na chuť :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie je čierna ako čierna. Však? :-) mne sa páčia, ak sú aj nejako dotvorené..

      Odstrániť
  4. Super článok a nechty sa ti veľmi vydarili :) aj farebná kombinácia je skvelá ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veľmi pekný nail art! Najviac ma zaujal ten Cuticle eraser, určite sa po ňom poobzerám, a vôňu snáď nejako prežijem :)

    Dodka z .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Dodka :-) Tá vôňa nie je až tak zlá, ale oproti podobnému produktu na suchú pokožku od SH, ktorý vonia krásne, tento mi proste nevonia :-)

      Odstrániť
  6. Čierne nechty môžem, aj keď ja som také už dávno nemala. Vlastne som ani nemala čisto čierny lak, vždy len s nejakými trblietkami. Nail art je super, pásiky mám rada, len sa mi to akosi nechce naliepať :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja mám rada nie len čisto čierne, ale s nejakou aplikáciou :-) aplikácia je zdĺhavejšia, ale keby to mám maľovať, tak sa zbláznim :-D

      Odstrániť