utorok 9. decembra 2014

Môj vysnívaný beauty stolček


Ahojte kočky.

Chcem vám predstaviť môjho vysnívaného princa na bielom koni. Pôvodom je zo Švédska, ale už dlhšiu dobu žije na Slovensku. Stretli sme sa v obchode a nebola to láska na prvý pohľad, pôvodne som si išla pre iného, ale ten bol veľmi malý a nepraktický

Sklamaná som sa nešťastne prechádzala po predajni a uvidela môjho vyvoleného, na ktorého som sa však musela dať presvedčiť, kým som si ho vzala domov. Nakoniec som z neho nadšená a nedám na neho dopustiť.


Mala by som vám to lepšie vysvetliť, aby to bolo jasné. Do Ikei som sa vybrala s tým, že kupujem TENTO stôl s TÝMITO zásuvkami. Avšak, keď som si k stolčeku sadla, bol malý a zásuvka sa mi šúchala o stehná. Nesedelo sa mi pri ňom pohodlne a k tomu ešte aj tie zásuvky mali veľké medzery, takže by sa do nich veľmi prášilo

Nešťastná a zúfalá som chodila od jedného stola k druhému. Bola som sklamaná, že som si na isto prišla pre stôl a nebol vôbec vyhovujúci. Nakoniec sme našli TENTO len za 18 eúr a k nemu sme vybrali drahšie zásuvky za 60 eúr TIETO, ktoré sú dosť veľké. 


Pri zostavovaní nábytku sme našrobovali len dve nohy a stôl položili na zásuvky. Do jedného šuflíka som si vzala aj kuchynský organizér TU a už teraz ľutujem, že som nevzala dva.


Do prvej zásuvky som uložila ceruzky, make-upy, púdre, bronzery, linky a podkladové bázy.
V druhom šuflíku mám produkty na oči, väčšinou tiene a paletky. Tretia zásuvka skrýva umelé riasy, korektory a lesky, ktoré sa nezmestili do organizéra na rúže a lesky. V štvrtej zásuvke nájdete laky na nechty a v poslednej sú uložené Sally Hansen produkty, odlakovač, odličovač a krém.

Ešte by som si rada dokúpila nejakú peknú stoličku, ale páčila sa mi len TÁTO za 90 eúr a to je veľa.


Páči sa vám stolček? Ako skladujete kozmetiku vy?

29 komentárov:

  1. Tento stoleček mi přijde velice praktický, všechny ty přihrádky jsou ideální. Já musím mít vše "ready" na cesty za prací :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne ako píšeš, je praktický a príborník je super, všetko pekne oddelil :-) V stolčeku mám doplnkovú kozmetiku. Aj ja mám všetko na denný make-up v jednej kapsičke :-D

      Odstrániť
  2. Máš to super zorganizované, aj ja snívam o beauty stolíku, minule Vianoce som dostala komodu s 5 šuflíkmi, ale už ani to nemám kde dávať, tak by sa mi zišlo niečo nové, ach škoda že tá Ikea je odomna taak daleko..:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Patty. Uf, komodu by som asi nezaplnila, možno aj pleťovou a vlasovou áno :-) Určite raz beauty stolček budeš mať, aj ja som si na neho dosť musela počkať :-)

      Odstrániť
  3. Bože môj, neskutočne pekne to máš uložené!:D S množstvom kozmetiky, ktoré vlastním ja, by som nezaplnila ani jeden šuflík:D Pekný stolík si si vybrala:-) Day by Day

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aj ja snívam o stolíčku, ale ostatné nábytky v novom byte mali prednosť...mám šikovného kamoša stolára, tak to bude nejaký unikát, ale díky za tipy, inšpirujem sa pri návrhu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Šikovný stolár je super, také veci ti vydržia potom oveľa dlhšie ako tieto Ikeovské a ešte si ich aj sama navrhneš :-)

      Odstrániť
  5. Je moc pěknej a praktickej :) Já mám malý pokoj, takže kosmetický stolek by se mi tam nevešel, ale jednou bych ho chtěla :). Já skladuji pečující kosmetiku ve skříni a na dekorativku mám takové krabičky :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som sa najskôr maľovala na parapete a všetko som tam tlačila, robila som to kvôli svetlu. Teraz som veľmi spokojná, lebo stôl je hneď pod oknom, takže sa dobre vidím.

      Odstrániť
  6. Po kozmetickom stolíku veľmi túžim, ale pokiaľ sa nepresťahujem do vlastného, budem o ňom radšej len snívať. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja nie som ešte vo svojom, ale určite si ho vezmem do svojho :-D

      Odstrániť
  7. Odpovede
    1. ...tak sa môžem ukľudniť, že nie som až taká maniačka, ako mi tvrdí okolie :-D

      Odstrániť
  8. Dobre si si vybrala je krasny :) paci sa mi viac ako ten povodny co si chcela :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Peti :-) Aj mne sa páči viac a som veľmi rada, že som sa pre neho rozhodla :-)

      Odstrániť
  9. jéééé ty to máš takové útulné :)) já se tak hrozně těším až budu mít někdy v bytečku nový kosmetický stůl a jenom pro mě :D teď se mi kosmetika válí všude po skříních, prostě tam, kde je zrovna místo :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Alice :-) Presne, aj ja som mala predtým kozmetiku na viacerých miestach a potom som len hľadala :-)

      Odstrániť
  10. Kráááása! taký by sa hodil aj mne do izby! :D

    http://werushberry.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. všetko v mojej izbe je z IKEA:) stol mame rovnaky len moj je o dosť vačši :D a zasuvky už planujem!:) je to super skladne!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je super a vydržal ti? Lebo som sa trošku bála, že keď je relatívne lacný, aby sa to za 3 roky nerozpadávalo :-)

      Odstrániť
  12. Ten je úplně úžasný :) Mě se v Ikea líbil takový ten vinatage bílý s kulatým zrcadlem, který jsem často vídala i ve wishlistech na blozích, ale z tohoto bych byla nadšená, fakt paráda!♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, aj mne sa ten so zrkadlom páči, ale mne by sa nezmestil do izby, keďže bývam v podkroví a veľmi som chcela stôl hneď pod okno, aby tam bolo, čo najviac svetla. :-)

      Odstrániť
  13. prosí ťa, kde si kúpila ten ,,stojan,, na rúže?

    OdpovedaťOdstrániť