piatok 14. novembra 2014

Šampón na mastné vlasy slovenskej výroby


Ahojte kočky.

Ak sa mám priznať kozmetika vyrobená na Slovensku je pre mňa neznáma. Jediná značka, ktorá mi napadla bola Dixi. Avšak na herbadrug.sk som sa dozvedela o množstve iný značiek. Jednou z nich je aj Carpathia Herbarium, ktorá sa zameriava na šampóny na vlasy.


Šampón na mastné vlasy nájdete v milej retro plastovej flaštičke, ale na prvý pohľad vyzerá ako sklenená. Našťastie to tak nie, pretože by som sa bála, ak by padla do vane, tak by som sa mohla poraniť.
Šampón obsahuje bylinné výťažky z rebríčka, rozmarínu a levandule. Ak si k nemu privoniate naozaj cítiť príjemnú bylinnú parfumáciu.


Šampón som si nanášala na vlasy 2x, pretože 1x tak dobre nepenil. Čo sa týka predĺženia nemastenia vlasov, mám dojem, že mi o aspoň o pol dňa vydržali vlasy menej mastné. Zázraky však nečakajte pri žiadnom šampóne. Vlasy som mala po Carpathii Herbarium nadýchané a nezaťažené.

Jediným nedostatkom šampónu je, že nemá zabezpečené dávkovanie. Takže som si vždy vyliala do ruky viac tekutiny ako bolo treba. V nádobke sa nachádza 300 ml, čo je o 50 ml viac ako sme obvykle zvyknuté.


Poznáte túto značku? Aký iný šampón (okrem suchého) by ste mi poradili na mastné vlasy pri korienkoch a suchých končekoch? 

36 komentárov:

  1. Zaujímavé, o tejto značke som ešte nepočula.. Tiež zháňam nejaký šampón na mastné vlasy pri korienkoch a suché končeky, no zatiaľ som žiadny nenašla. Riešim to tým, že vlasy umývam každý deň.

    Koalas are nice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na problém ako máš ty mi kamarátka odporučila tú najnovšiu ružovo-modrú shaumu.. vraj je určená presne na tento typ vlasov - mastné so suchými končekmi :-)

      http://sueandcolours.blogspot.sk/

      Odstrániť
    2. Ja som ružovo modrú Shaumu skúšala, vyhovovala mi, ale môj problém to neriešilo..ale šampón je dobrý :-)

      Odstrániť
  2. Značku neznám a bohužel asi ani neporadím.

    Hezký víkend!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Martinka, aj tebe krásny :-) aspoň som ti trošku rozšírila obzory. :-)

      Odstrániť
    2. Ahoj Martinko, mohu doporučit všechny tyto šampony! Padali mě hodně vlasy, začala jsem používat šampon na růst vlasů této značky a za týden bylo znát, že to fakt pomáhá ! Proto doporučuji !! Majka z Brna

      Odstrániť
  3. Tento šampon mne velmi zaujal! Vypadá krásně! Mně na mastné vlasy u kořínků nejvíce pomáhá pivní šampon z Manufaktury a pak pivní od LUSH.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne za tipy, popozerám sa po nich :-)

      Odstrániť
  4. Tak Dorotka, zas uzasny clanok.. ja pri tebe skrachujem :-D mam ten isty problem ako ty... inak znacku nepoznam akurat tak len Dixi.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za pochvalu, veľmi si to cením. Dúfam, že neskrachuješ, to by som nerada spravila takú škodu, treba nakupovať s rozumom a hlavne to, čo treba. To po čom túžiš si rozmysli. Mne sa už veľa krát stalo, že som mala na wishliste aj 15 vecí, nekúpila som ich. Nakoniec ako plynul čas, zostali len tie, ktoré som naozaj chcela a potom som kúpila. Hlavne nenakupovať v nejakom ošiali, tak som už vzala viac vecí, ktoré som ani nepotrebovala a ani ich nepoužívam...

      Odstrániť
  5. jo, pivní šampóny jsou podle mě dobré... jinak já mám celkově mastnější vlasy, mám ráda z takových těch běžně dostupných Fructis, měla jsem jich víc variant. nebo ty Ultra Doux šampóny jsou fajn

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Natálka, určite si viac preštudujem pivné šampóny :-)

      Odstrániť
  6. Mne sa na mastne vlasy fantasticky osvedcil prave od Dixy,s cajovnikom,ale tiez mam suche konceky tak kvoli tomu je lepsie pouzivat olejove balzamy;olejceky;masky trochu castejsie aby sa eate viac nevysusili.Radka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dixy šampón som asi ani nemala, ale mám olejček a je super a za tú cenu 1 euro :-)

      Odstrániť
  7. Tak s tímto Ti vůbec neporadím, jaký šampon, mě se vlasy nemastí, takže je můžu umýt klidně 1x za 5 dnů a v pohodě :). Moc se mi líbí fotky, pěkná recenze
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za pochvalu Veru :-* šťastný si človek, aj ja som to tak kedysi pred rokmi mala :-(

      Odstrániť
  8. Vieš čo ja používam hl. Dixi-žihľavový, alebo brezový.. Len už neni to ono :(( Mám pocit že už na 2deň ich mám mastné :( aa vôbec sa snimi nehrám, že by som si vo vlasoch prehrabovala al. česala.. Od rána do večera sú v cope, a tak mi vydržia,celý deň na mieste :D.. Neviem či to enini aj placebo efekt, že si stále nahováram aké mám amstné vlasy, aaa potom súozaj mastne :((..

    jediný ktorý, mi vyčistil dôkladne, že až "vŕzgali" bol ten od Alpy :) asi sa k nemu opäť vrátim :) ešte dosť dobrý je Loccitane, len tá cena :-/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne aj ja mám už na druhý deň mastné, ale gumičku nosím až keď sú trošku mastnejšie. To som ani nevedla, že Alpa má šampón. ďakujem :-)

      Odstrániť
    2. tento to je...
      http://im9.cz/sk/iR/importprodukt-orig/84a/84a3ba108e3286436700937618986ce0.jpg
      aj vodičku mám od nich ale teraz používam Bione keratín, tuším tak sa volá :)

      Odstrániť
    3. Ďakujem krásne za odkaz Michelle, si milá :-)

      Odstrániť
  9. No o pol dna by mi to asi vell i nepomohlo:( keby aspon den tak ho hned beriiem

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Balenie mi pripomína bylinkový sirup:D
    http://mimlovee.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Môže byť, mne zas dávne lekárenské flaštičky z filmov :-D

      Odstrániť
  11. O tomto som ešte nepočula, vyzerá celkom zaujímavo :)
    Mimochodom, pozývam ťa na moju giveaway
    http://beingasanmonica.blogspot.sk/2014/11/my-1st-giveaway.html
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ja používam túto značku, ale na jemné vlasy, Praslicka, chceľ a breza sa mi zdá. Nedám dopustiť na moju herbu :*. Každému čo som tieto bylinkové šampony odporučíla odvtedy používaju len tie.. A kamoška stále.. aha maju zlavu v kaufe :) Takže baby skusajte , podporujme naše slovenske značky.. nie su zlé.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že aj niekto iný pozná túto značku a má ju overenú a vyhovuje mu :-) Ja som tiež za to, aby sme podporovali domáce produkty :-)

      Odstrániť
  13. je to jeden z najlepsich samponov, aky vobec poznam !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Wau, super, že si našiel/a pre tebe ideálny šampón :-)

      Odstrániť
  14. Ahoj Dorotka, konečne niekto urobil recenziu aj na tento šampón. Dlho som čosi takéto hľadala :). Ale chcem sa ťa opýtať, odkiaľ si ho zohnala? :) Ďakujem za odpoveď.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, som rada, že som ťa recenziou potešila. Ja som šampón dostala, ale našla som ho za slušnú cenu 2,34. Skús sa po ňom pozrieť v malých drogériách, alebo ešte v Tescu. Tu je ten eshop: http://herba.progrup.sk/?produkty&znacka=3&podkategoria=6 :-)

      Odstrániť
  15. Ahoj, nedávno som ťa začala sledovať :) a ako ťa tak sledujem, tak máš rovnaké problémy ako ja. Nedávno som si objednala z parfums.sk šampon Loreal na rychlo mastiace sa vlasy - http://www.parfums.sk/loreal-professionnel/serie-expert-pure-resource-sampon-pre-rychlo-sa-mastiace-vlasy/ .. podľa recenzii som čakala niečo oveľa viac, len bohužiaľ, mojim vlasom vôbec neprospel a ešte sa mi zdá, že mi viac mastnejú ako mi dakedy mastneli, smrdí ako šampon pre psa (doslovne :D ) a je aj dobre drahy :/.. takže díky za rady a inšpiraciu do buducna :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne za pochvalu, aj za anti tip :-) Dúfam, že ti ešte v budúcnosti dám dobré tipy, ktoré pomôžu :-)

      Odstrániť
  16. Mne sa vlasy velmi mastia a tento sampon mi mastenie dost spomalil. Neda sa to porovnat s nicim inym. Fakt odporucam <3

    OdpovedaťOdstrániť