streda 29. októbra 2014

Bioderma Sensibio rozkvitnutá červená rada


Ahojte dievčatá.

Mám pre vás pripravený rozkvitnutý článok plný pleťovej kozmetiky Bioderma. Podstate mi všetko sadlo až na jeden výrobok, ktorý ako jediný by som už nechcela


Sensibio light je zaujímavý v tom, že i keď je ľahký a málo hutný, krém je veľmi výživný. Ja ho používam len na noc, pretože cez deň by som sa rýchlo leskla. 

Sensibio Richťažšiu hustú konzistenciu, ideálny na zimu a pre suchú pokožku. Tento krém testovala mamina, ja som ho použila len pár krát, keď som mala veľmi vysušenú pleť so šupinkami. Napriek tomu, že je krém výživny, tak nie je mastný.


Sensibio očný krémľahšiu gélovú konzistenciu, ktorá mi vyhovuje. Očné okolie je hydratované, nie je zaťažené a vďaka gélovej štruktúre aj mierne chladí a tým zmierňuje opuchy.

Sensibio Tolerance plus je vhodný na netolerantnú pokožku so sklonom k alergiám a začervenaniu. Keďže je krém veľmi ľahký a menej hydratačný, ocenia ho skôr ženy s mastnejšou pokožkou. Ja ho používam v tenkej vrstve pod make-up.


Sensibio déo sa mi páči v tom, že neobsahuje alkohol a je vhodný na depilovanú a citlivú pokožku. Avšak nezdal sa mi účinný pri potení. Minula som ho, takže nie je tak zlý, že by letel do koša, ale v budúcnosti by som ho už nechcela.


Skúsili ste nejaký výrobok z rady Sensibio? Aký produkt máte najradšej od Biodermy?

8 komentárov:

  1. Od Biodermy krome milcelární vody neznám nic.

    Hezké fotky!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Martinka. Veď micerálka je základ :-)

      Odstrániť
  2. Biodermu mám veľmi rada :) z rady Sensibio som mala len vzorku toho Light krému, bol fajn a jemný, no keďže mám mastnú pleť používam micelárku, a AKN + Hydra krém z radu Sébium a som spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sébium som tiež skúšala, ale niektoré výrobky mi vysúšali pokožku, ale to už ide aj o vek, že teraz mi sedia také ľahké, ale hydratačné :-)

      Odstrániť
  3. Produkty jsi nafotila parádně, krásné fotky :). Já jsem z této řady nic nezkoušela, doma mám krém na obličej Hydrabio z modré řady, je to můj první produkt od Biodermy a jsem moc spokojená
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne za pochvalu. Vážim si to :-) to som rada, že aj tebe sedí Bioderma :-)

      Odstrániť
  4. Jeejo, to su krasne fotky, tie ruze sa uzasne hodia k tym obalom, paci sa mi aj atmosfera fotiek :-) Biodermu mam velmi rada a pouzivam miceralku, ako aj ty pises, je to zaklad :-D
    Hanka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za milé slová Hanka :-* veľmi ma teší, že sa ti fotografie páčia. Snažím sa, aby každý článok bol plný pekných fotografií a hodnotného textu :-)

      Odstrániť