pondelok 15. septembra 2014

Romantické líčenie v ružových odtieňoch


Ahojte moje milé.

Aké líčenie volíte, keď idete za svojim vyvoleným na rande? O mužskom rode už dávno vieme, že nezabodujeme zmaľované. Vo všeobecnosti majú radi jemnejšie farby a líčenie. Červené pery sú po väčšinou tabu, ale výraznešie, vytieňované oči znesú. 

Odhliadnuc od toho, čo sa páči pánom, aj ja sama mám rada neutrálnejší make-up, ktorý podčiarkuje ženskosť. Rozhodla som pre líčenie vhodné na deň, aj večer. Zvolila som ružové a hnedé odtiene z paletky Makeup Revolution.


Myslím, že Makeup Revolution už netreba veľmi predstavovať, keďže v posledných dňoch na nás táto značka vykúka z každého rohu.
Ani mňa táto mánia neobišla, už niekoľko mesiacov som vyberala a dumala, čo si vybrať. Okrem paletky, o ktorej sa teraz viac dočítate, ma oslovili aj napr. srdiečkové lícenky a rozjasňovače.


Aká je všade vychvaľovaná paletka? Začala by som pozitívami, ktorých je našťastie viac. Obsahuje krásne ružovkavé odtiene od najsvetlejších po tmavšie. Pigmentácia je priemerná, u svetlých matných horšia, ale tmavé sú pigmentované krásne. Paletka je praktická, pokojne aj na cestovanie. Výdrž tieňov je s bázou po celý deň. 



Čo som však nečakala, bola prášivosť tieňov, u matných by som to aj čakala, ale prekvapilo, že aj perleťové odtiene. Myslela som si, že budú maslovitejšie, ale nie je to nejaká veľká tragédia len som od nej mala obrovské očakávania.


Ak si to celé zhrniem, tak som vo všeobecnosti s paletkou spokojná a za cenu 7 eur vám ju s radosťou môžem odporučiť. Mám ju z eshopu beautyday.sk.


Ako sa vám páči líčenie? Oslovili vás paletky Makeup Revolution? Máte nejakú doma?

17 komentárov:

  1. Paletky od MR se mi líbí :). Ty oči máš namalovaný nádherně!
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za pochvalu :-) Aj mne sa páčia, vedela by som si ešte povyberať aj ďalšie 3, minimálne tie matné :-)

      Odstrániť
  2. krásné líčení :)) nad touto paletkou přemýšlím, mám zatím jenom tu Run Boy Run, ale jsem moc spokojená :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Alice :-* u Run boy run sa mi veľmi páči, že obsahuje viac matných tieňov...

      Odstrániť
  3. Velmi pěkné, taky si chci tu paletku pořídit! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Líčenie je nádherné a tá paletka nemá chybu!
    AnLen

    OdpovedaťOdstrániť
  5. líčení je krásné a ta prášivost stínů mě teda překvapila.. tak nevím, zda do paletky jít, nebo se na ni vykašlat
    Once Upon a Time

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :-* Aj mňa samotnú to prekvapilo, pretože som čítala všade len samú chválu... ale nie je to nejaké zásadné prášenie, len nie je dokonalá :-) Myslím, že sa oplatí kúpiť, aj napriek tomu..

      Odstrániť
  6. make-up je krásny, veľmi ti to pristane! Ja som si na pocit namaľovaných očí ešte stále nezvykla, myslím že potom vyzerám čudne a oči mi to zmenšuje takže sa vlastne ani nemaľujem

    XOXO
    lookjournals.blosgpot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za pochvalu :-) mne práve naopak tieňovanie a vhodná linka vždy oko zväčší... záleží od toho ako sa maľuješ :-) ak máš menšie viečka, tak sú pre teba nevhodné hrubé linky... zväčšiť oko pomáha aj biela ceruzka do waterline :-)

      Odstrániť
  7. Trocha si ma prekvapila tou prášivosťou, i keď za tú cenu je to odpustiteľné. Ja som asi jedna z mála, ktorá od MR ešte nič nevyskúšala, ale pravidelne ich výrobky obzerám. Zvažujem kúpu niektorej paletky, lebo tá chvála všade naokolo je chytľavá. No a srdiečkové lícenky, to je krása! Líčenie sa ti opäť podarilo, no ja aj tak na tvojich fotkách najviac hľadím na tie krásne vlasy ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Aknelka, ty si veľmi zlatá.. vieš, že už dlhšiu dobu zvažujem ostrihanie? ale také radikálnejšie.. len stále čakám na vhodnú chvíľu... :-)

      Odstrániť
  8. Paketky su sice pekne no nijako extra ma nepritahuju pripominaju mi totizto tie co som este pouzivala niekedy v 15stich na zaciatkoch licenia... Mala som rovnako vyzerajuce neznackove a toto mi zial tiez nepripada ako nejaka znacka... Netvrdim ze su zle len proste teraz uz radsej investujem do niecoho lepsieho :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sama si viem predstaviť aj lepšie paletku, ale to už by bolo v inej cenovej kategórií :-)

      Odstrániť