pondelok 18. augusta 2014

Dermacol bonbon dymový make-up


Ahojte moje milé.

Aj vy máte radi rôzne sladkosti? Ja som si dnes posvietila na dva bonbónky od Dermacolu. Nájdete ich v rozkošnom maličkom balení, naozaj pripomínajú malé dezertíky. Našťastie mi nechutili tak, že by som ich ochutnala a použila som ich len na maľovanie :-)


Už dlhšie som si nemaľovala dymové oči, sú vhodné skôr na večer. Okrem hnedých a čiernych tónov som na spodnú linky dodala farebné ružovo-fialové akcenty. Celé líčenie som zakončila výraznými, ale pritom prirodzenými umelými riasami z ebay

Nerozumiem tomu, prečo mi blogger vždy rozrastruje pery pri portrétnych fotkách :-(

Dermacol bonbon tiene mám v dvoch odtieňoch. Číslo 3 je perleťová sladko-ružová farba a č. 5 je fialová, v teplom odtieni s ružovými odleskami. 

S ružovým tieňom som oveľa viac spokojná, pretože fialový je slabo pigmentovaný a farbu z neho horko-ťažko dolujem. Ružový je viac prašivejší, ale lepšie pigmentovaný. 



Dermacol Bonbon tiene sú vhodné na nanášanie za sucha, alebo mokra. Vyskúšala som oba spôsoby a prvý krát sa mi zdal efekt za mokra oveľa výraznejší, ale postupom času sa to dorovnalo.

Silno niekoľko krát navrstvené
Jeden tieň vás vyjde na 3 eurá.


Myslím si, že niektoré odtiene sú lepšie, iné menej podarené. Fialový používať nebudem, ale ružový je lepší, aj keď nájdem aj oveľa lepšie napr. tieto tiene.



Dermacol Shimmering lip gloss mám v odtieni 5, nádherná sladká ružová, pery jemne zafarbí a urobí ich krajšími.

Páči sa mi, že tento odtieň obsahuje málo trblietok. Má úžasnú vôňu, je silne parfumovaný, ale tá vôňa sa mi páči, pripomína mi cukríky, aj keď to má byť vôňa hroznového vína.


Lesk je na perách veľmi príjemný a je viac lepivý, čiže má vyššiu výdrž ako iné lesky. Zakúpite za 5,69. Určite by som sa vybrala aj v iný odtieň.


Ako sa vám páči dymové líčenie? Skúšali ste tieto produkty od Dermacolu? Ako ste spokojné?

20 komentárov:

  1. Líčení je úžasné. Tyto produkty jsem zatím nezkoušela ale dost se mi líbí ten lesk, nejspíš se po něm poohlídnu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super príspevky máš,už dlhšie sledujem tvoj blog veľmi sa mi páči !! :) Bola by som rada ak by si ma aj ty podporila sledovaním !! :)
    http://eeverywomen.blogspot.sk ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne za pochvalu :-* veľmi mi ma to teší a posúva vpred, keď viem, že sa sem ľudia radi vracajú :-)

      Odstrániť
  3. Užasne líčenie, tá dolna linka je važne pecková, krásne farby bonboníkov, páčia sa mi oveela viac ako tie moje..:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Patty :-* škoda, že tvoje sa ti nepáčia :-(

      Odstrániť
  4. No tak to vypadá hodně dobře! :)))) Ty stíny si musím taky pořídit :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Miška :-) Potom daj vedieť ako si s nimi spokojná :-)

      Odstrániť
  5. Moc krásné a úchvatné líčení :) Na mém blogu probíhá *GIVEAWAY* o bělící pásky na zuby od CREST, přijď se podívat a zasoutěžit!♥ Budu moc ráda, když se přidáš :) Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne líčenie, tie umelé mihalnice tomu dajú ten správny šmrnc :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne ako píšeš :-) Urobili to líčenie výraznejším :-)

      Odstrániť
  7. Líčenie je opäť krásne a prekvapivo ma tu zaujal lesk. Kupovať si ho síce asi nebudem, ale na perách vyzerá fakt krásne. Inak balenie tienikov je milé, len škoda tej pigmentácie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Aknelka :-) ja nie som nejaká milovníčka leskov, ale tento nosím teraz v lete veľmi často :-)

      Odstrániť
  8. Krásne líčenie. Škoda, že je ten fialový tieň taký menej podarený, lebo je to pekná farba.
    Dnes som sa pri rannom maľovaní nechala inšpirovať :) Páči sa mi spodná linka vo výraznejších farbách :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Janka :-) veľmi ma teší, že líčenie inšpiruje aj vás :-) Naozaj som preveľmi potešená :-)

      Odstrániť
  9. nádherné líčení - moc se mi líbí ta spodní linka:)
    Once Upon a Time

    OdpovedaťOdstrániť