utorok 22. júla 2014

Ako zamaskovať väčšie bruško oblečením


Ahojte dievčence.

Myslím, že všetky túžime po plochom brušku, avšak nie každá ho máme. Je jasné, že ľahšie by bolo, keby sa nič skrývať nemuselo, žiaľ nemáme všetky ideálne miery. V tomto článku sa chcem zamerať na zamaskovanie väčšieho bruška vhodným výberom oblečenia.

Veľmi jednoduchý a efektívny spôsob je sťahovacie prádlo. Nanešťastie v lete, nie je možné nosiť takýto druh spodného prádla. Vtedy človek vyhľadáva, čo najľahší materiál a snaží sa zahaliť menej ako v chladné dni.


Nemyslím si, že plnšie ženy by sa mali obliekať od hlavy po päty do čiernej a tmavých farieb. Dôležitý je hlavne strih. Netreba sa obliekať do veľkých neforemných vriec, malo by to opačný efekt. Na druhej strane nie je vhodné nosiť tesné tričká, ktoré by zvýrazňovali nedostatky. 

Na zamaskovanie bruška sú vhodné topy strihané pod prsiami. Zvýraznia prsia a skryjú pás. Ja takéto trička nosím často. Keďže pod prsiami som viac štíhla a ukladá sa mi to skôr do spodnej časti brucha.


Vhodnou variantou na skrytie nedostatkov sú splývavé materiály. Naopak nevhodnou voľbou sú elastické umelé materiály, ktoré obopnú každý faldík a ukážu ho v plnej kráse a veľkosti. Vynikajúcim materiálom je pravý hodváb, pretože v lete chladí a keď sa večer zozimie, tak príjemne hreje. 

Vzory taktiež dokážu zázraky. Vyberajte si drobnejšie, pretože veľké vzory zväčšujú a deformujú postavu. Pásiky voľte zvislé a nie veľmi široké, pretože vám môžu kilá pridať a nie ubrať. Momentálne sú v trende aztécke vzory. Ja ich zbožňujem a dá sa s nimi vytvoriť pekný ethno štýl. Niekedy stačí len doplnok alebo jeden kúsok oblečenia.


Modely, ktoré vidíte vo farebných rámčekoch nájdete na e-shope avendro.sk. V tomto obchode nájdete aj módu pre plnoštíhle. 
Začala som spoluprácu s týmto e-shopom, ak zaujal aj vás iné bloggerky, môžete osloviť marketingovú manažérku Moniku Styxovú na tento mail: styxova@robertnemec.com 

Taktiež potrebujete skrývať bruško? Aké sú vaše problémové partie?

10 komentárov:

  1. Chvalabohu brusko mam ploche, mojou problemovou partiou su silnejsie stehna. Ale bojujem s nimi uz rok a dostala som sa do stadia, ze si obleciem aj sortky a minisuknu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je skvelé Lenka :-) Ja som šortky v meste nemala už roky. Taktiež mám väčšie boky a stehná... ale som rada, že nemám typ postavy jablko, čiže robustnejšia v bruchu a celkovo v hornej časti tela.. :-)

      Odstrániť
  2. Super clanok.. ja mam vacsie brusko napriek tomu, ze som vcelku stihla.. nosila som velke tricka, ale nevyzeralo to na mne dobre.. az nedavno som nasla strih aky mi vyhovuje a citim sa omnoho krajsie a aj okolie si to vsimlo :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :-) je skvelé, že si vďaka oblečeniu získala sebavedomie a lepší pocit zo seba :-)

      Odstrániť
  3. velké bruško je asi každodenné trápenie deviatich desatín nás žien, haha. Tiež sa snažím zamaskovať čo sa len dá, škoda len tých plaviek... kvôli tomu nechodím na kúpaliská už dva roky

    XOXO
    lookjournals.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nadherne kolaze si urobila, ako z casopisu :-D ja si brusko musim schovavat a zial nie len to..:-( nastastie sa da kupit oblecenie, ktore lichoti aj tvarovanym zenam.. super clanocek :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :-) je super nájsť šaty,ktoré skryjú, čo majú a zakryjú partie, ktoré potrebujeme :-)

      Odstrániť
  5. Skvele spracovaný článok! Je naozaj super, že dnes už máme taký výber oblečenia a preto sa žiadna žena nemusí obmedzovať, nech má akúkoľvek postavu, stále môže vyzerať a cítiť sa dobre a príťažlivo :)
    Missy z LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem kočka :-) oblečenie môže dopomôcť k lepšej vizáži, ale treba byť so sebou spokojná, to žiaľ už oblečenie nevyrieši :-)

      Odstrániť