sobota 7. júna 2014

Nechty inšpirované letnými výrobkami Bioderma


Krásny slnečný deň dievčatá.

Teplota stúpa a preto nesmieme zabúdať na ochranu pokožky pred žiarením. Bioderma prišla s novinkami na toto leto v podobe ochranných sprejov a SOS upokojujúceho spreja. Tieto výrobky ma inšpirovali svojou farebnosťou k vytvoreniu jednoduchého nail artu. 


Nail art je veľmi jednoduchý, keďže sa skladá len z farebných lakov a bodiek. V letné dni si omnoho radšej lakujem nechty ako v zime. Okrem toho siaham po farebných neónových alebo pastelových farbách. 



Bioderma Photoderm Bronz suchý olej s ochranným faktorom 30 je skvelý olej, ktorý sa po nanesení takmer ihneď vpíja do pokožky. Zanechá ju hladkú a hydratovanú, ale nie mastnú

Podobný olej som si kúpila inej značky a mohla som sa s ním natrieť len doma na záhrade, pretože som bola celá lesklá a mastná. Kdekoľvek som sa obšuchla ostal tam mastný fľak a hneď po opaľovaní som bežala do sprchy. Takže u tohto výrobku má od mňa Bioderma 1 *.  



Bioderma Photoderm Bronz s ochranným faktorom 15 je skvelý, ak nie ste dlho na slniečku a chcete sa opáliť a pritom pokožku chrániť. U všetkých výrobkoch chválim dávkovanie v podobe spreja. Je to rýchle a praktické. Okrem toho všetky prípravky nádherne jemne voňajú. Photoderm bronz SPF 15 je tekutejšie biele mliečko, jednoducho sa rozotiera.



Biodermu Photoderm SOS sme naplno využili na ocinovom nepekne spálenom dekolte. Určite to poznáte, chlapi a natieranie sa nekamarátia. SOS ocinovi skľudnil pokožku a príjemne chladil. Je veľmi tekutý a skvele sa rozotiera, predsa spálená pleť alebo pokožka po slnení, neznesie hutné krémy. 


Ako sa vám páči môj Bioderma nail art? Skúšali ste tieto výrobky? Akej značky používate opaľovacie krémy?

14 komentárov:

  1. lovely nail polish!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nailart sa so mnou nekamaráti, ani len body. Ale neónky v lete a celkovo lakovanie ma baví - vidím to v tom, že naň konečne mám čas :) Bioderma - fajn, ale opaľováky za tie ceny... žiaľ, to nie. Kamarátim sa s Nubian olejom so SPF 6 :) už dlhé roky, nerozlučne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máš pravdu, že Bioderma je celkovo drahšia značka, ale videla som aj rôzne akcie v lekárňach, kedy sa dajú kúpiť výhodné balenia :-) Nubian som zas ja nikdy neskúšala :-)

      Odstrániť
  3. Super článek! :))) Takové věci nepoužívám, ale asi bych měla začít :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :-) Myslím, že robíš chybu, opaľovacie krémy sú dôležité a slnko netreba podceňovať. Myslím, že okrem natierania, je potrebné si sledovať znamienka, hlavne tie ktoré sa nejako menia. Melanóm sa veľmi rýchlo šíry, ale ak je odchytený včasne, dá sa zachrániť život.

      Odstrániť
  4. Nechtiky su mile a vydarene :) a co sa tyka bioderma noviniek pouzivam uz v plnom prude kedze je vonku hits :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super inspiracia na nail art :) Opalovacie kremy vyzeraju dobre, chystam sa kupit nejaky dobry opalovaci krem a prave rozmyslam nad Biodermou.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) Som rada, že som sa akurát trafila :-)

      Odstrániť