piatok 23. mája 2014

Súboj Dermacol riaseniek


Ahojte dievčatá.

Keďže ste spomínali, že porovnávacie články máte radi, pripravila som pre vás veľký súboj Dermacol riaseniek. Od tejto značky som používala 4 maskary. Vo všeobecnosti musím povedať, že ani jedna nie je vyložene zlá. Od riasenky očakávam, aby neopadávala, nezlepovala, neotláčala sa a riasy predĺžila a zahustila. Jedna z nich spĺňa všetko. 


Rozhodla som sa, že začnem tou, ktorá mi vyhovuje najmenej. Dermacol Vampire mega long lashes má kefku, ktorá vyhovuje skôr kratším riasam. Proti kefke nemám nič, práveže som bola prekvapená, že okrem predĺženia mi riasy aj pekne zahustila.

Kameň úrazu nastáva po nanesení maskary, riasy ostanú strašne tvrdé. Okrem toho ich zlepuje a po pár hodinách opadáva. Vampire maskara má 8 ml a kúpite ju za 6,50. Viac info nájdete v recenzii TU.


Dermacol 1000 lashes volume build up je novinkou v Dermacol riasenkách. Po otvorení maskary ma milo prekvapil aplikátor, pretože má tučnejšiu a väčšiu kefku. Avšak nie je ani veľká, ani malá a má klasický tvar. Očakávala som, že takýto typ kefky riasy krásne zahustí. Žiaľ maskara je skôr predlžujúca. 

Na 1000 lashes sa mi páči aj to, že riasy sú po nej veľmi jemné, akoby na nich nič nebolo. Vytvorí ich prirodzené bez akéhokoľvek zlepovania a hrudkovania.  Avšak po čase opadáva, takže si musím dávať pozor a kontrolovať oči počas dňa. Momentálne ju nájdete za 7,70 a má 12 ml.


Dostávam sa k maskare, s ktorou som až na jednu malú chybičku veľmi spokojná. Dermacol Rapid Grow lash má klasický tvar kefky, mal by sadnúť každej. Rapid Grow mi riasy nielen nádherne predĺžil, ale aj zahustil. V tom čase som používala spolu s riasenkou aj sérum na rast riasy Dermacol Rapid Grow. Teraz po čase vidím, že sérum fungovalo, pretože riasy sú viditeľne hustejšie. Moja recenzia na sérum TU.

Trochu som odbočila od riasenky. Jej ďalším pozitívom je, že neopadáva a vydrží celý deň v rovnakom stave. Jedinou chybičkou je, že riasy trošičku zlepuje, ale len minimálne. Viac o riasenke si prečítate v recenzii  TU. Maskaru má 8 ml a kúpite ju za 7,70.


Konečne som sa dostala k mojej top maskare od Dermacolu Nutri lash. Má zaujímavý špirálovitý tvar kefky, riasy krásne oddelí, predĺži a zahustí. Neopadáva, nevytvára hrudky, ani sa nezlepuje. Maskarou môžete prejsť po riasach veľa krát a aj tak vám ich nezlepí. Vydrží celý deň a pôsobí prirodzene. 
Má 8 ml a kúpite ju za 7,70.

1. miesto Dermacol Nutri lash mascara
2. miesto Dermacol Rapid grow lash mascara
3 miesto. 1000 lashes volume build up mascara
4 miesto. Vampire mega long lashes mascara


Skúšali si niektorú z týchto riaseniek? Aká je vaša naj od Dermacolu?

27 komentárov:

  1. Jako řasy udělají pěkné, nezkoušela jsem žádnou Dermacol řasenku :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) Treba vyskúšať možno ti sadnú...

      Odstrániť
  2. já mám teď tu 1000 Lashes, má moc hezký obal, ale denně ji používám jen na spodní řasy, na horní chci fest objem. ale jinak pokud někomu stačí jen lehčí objem a pěkné prodloužení, tak na to je fajn, navíc přesně jak píšeš - řasy mám jak pírka. a efekt mi přijde srovnatelný, ne-li lepší než profláklá a předražená Benefit They're Real!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Benefit som riasenku neskúšala, takže budem vedieť, že sa jej mám vyhnúť :-) Taktiež mi ten objem u nej chýba...

      Odstrániť
  3. Milujem porovnávacie články. :) Riasenka od Dermacolu mi veľmi vyhovavala Imperial, teraz mám 1000 lashes a v podstate nie je zlá, ale musím sa s ňou trocha pohrať aby som vytvorila to, čo z inými riasenkami stihnem za pár sekúnd. :) A je aj pravda, že opadáva. Momentálne mi najviac vyhovuje nová riasenka od Loreal So Couture. :)

    Sweet Letty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Imerial som neskúšala len make-up :-) Od Lorealu mam Volume million excess a tá patrí medzi moje top, aj keď som sa najskôr s ňou nevedela nejako vžiť :-)

      Odstrániť
  4. Všechny jsou moc krásné :) Já jsem vyzkoušela jenom Imperial řasenku, která mi moc nesedla, ale tyto vypadají úžasně, asi po nich kouknu :)
    Hedwica♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne :-* Za obzretie určite hlavne tie dve stoja :-)

      Odstrániť
  5. od Dermacolu ešte žiadnu ale tá rapid grow ma teda zaujala a idem po nej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tyto články jsou super. Jen je mi trochu líto, že ty zaplatíš, co potom já ušetřím, když si to nekoupim...nebo koupím. Tak moc děkuji! Máš krásné řasy!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Martinka :-* To je také milé, čo si mi napísala :-) Riasenky som všetky nekupovala, takže až tak moja peňaženka netratila. Okrem toho nie sú to výrobky, ktoré patria hneď po otvorení do koša, pretože aj také sa mi už stalo.

      Odstrániť
  7. vôbec ma to neláka, tento Dermacol.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tomu rozumiem ani mňa niektoré značky alebo produkty nezaujmú. Akú maskaru by si mi ty odporučila? :-)

      Odstrániť
  8. Je fajn prečítať si na jednom mieste takéto komplexné porovnanie. Ale bohužiaľ mi riasenky Dermacol nevyhovujú :(

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mne zas riasenky Dermacol sedia asi najviac zo značiek, ktore som vyskušala :) U mna na prvom mieste je 1000 lashes volume build up :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Taak u mna je to nasledovne sice tu grow som nemala ale zvysne ano :) naj naj je ta novinka no asi rovnako spokojna som bola s vampire,,, ta zelena mi az tak moc nesedi uz ju mam niekolko mesiacov a stale je prilis mokra ale tie dve su u mna uplne topky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že veľmi záleží od rias, aká maskara sadne, aj keď také veci ako je opádavenie je asi u každého narovnako :-)

      Odstrániť
  11. Zatiaľ som žiadnu Dermacol riasenku ešte nemala, ale už dlhšie sa mi u bloggeriek páči Vampire :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj keď mne vyhovuje najmenej, možno ty na ňu budeš mať iný názor :-)

      Odstrániť
  12. Ja mám Rapid Grow a som fakt spokojná. Celkovo Dermacolky sú fajn, kde tu narazim na nejaky nepodarok, ale to sa stava aj v inych znackach a co sa mna tyka, mam radsej klasicku kefku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja rada skúšam nové veci, takže nebránim si akejkoľvek kefke, hlavne aby bolo vo výsledku dobrá :-) Som rada, že aj tebe sedí Rapid Grow..

      Odstrániť
  13. Ahoj :) tak podla mna, uplne TOP riasenka je Dermacol volume mania mascara,obal taký ružový lesklý.. spokojnosť neskutočná :)))

    OdpovedaťOdstrániť