pondelok 21. apríla 2014

Môj veľkonočný pondelok


Ahojte dievčence.

Tak ako každý rok veľkonočný pondelok sa u nás nesie v znamení vody a mokrých šiat. Minuloročný pondelok si môžete pozrieť TU. Tento krát som sa rozhodla, že sa budem snažiť uchrániť si šaty suché. 
Neviete si predstaviť, ako sa moji kupači smiali, keď som vyšla von v pršiplášti. 


Ako každý rok, celá táto paráda sa uskutočňuje vonku a ja sa snažím ujsť mojim prenasledovateľom. Tento krát som sa dostala až za bránu. Náhodou išli okolo policajti a mala som pocit, že by sa aj pridali. Tak sme si len zakývali a pokračovali v bláznení. 
Brat sa mi silou mocou snažil dať dole moju ochrannú vrstvu, ale držala som sa ako kliešť.

Snažím sa skryť, ale silnejší vyhráva
Nakoniec som neutiekla prúdu vody dvoch kýblov, podarila sa aj skvelá momentka. Napriek hrozivo vyzerajúcej fotografií, pršiplášť splnil svoj účel a nebola som tak mokrá ako po iné roky. Nakoniec som chlapcov ešte provokovala, že tento rok sa málo snažili :-D 



Ako ste dopadli vy tento rok? Išli ste na výlet alebo ste sa nechali vykúpať? Máte tento zvyk radi?

18 komentárov:

  1. Tak to je bomba! Já mám jenom zbitý zadek :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U nás korbáče nie sú uchytenou tradíciou, takže ja som ostala bez modrín :-D

      Odstrániť
  2. haha tak ten pršiplášť bol dobrý nápad! ja sa takémuto oblievaniu už niekolko rokov uspešne vyhýbam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) Ja sa na to aj celkom teším, nechodí mi veľa polievačov, takže to nie je otrava sa stále prezliekať a musia mať teplú vodu :-D

      Odstrániť
  3. No taky jsem byla politá vodou :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. U nás sa šibanie alebo oblievanie nepraktizuje už niekoľko rokov. Úspešne to bojkotujeme a celej rodine a priateľom bolo vysvetlené, že o nič podobné záujem nemáme. Síce sa nejaký čas odúvali, ale už niekoľko rokov mám od tejto stupidnej akože tradície pokoj. Nevidím v tom žiadny zmysel, aby bol mokrý celý byt.
    A super si to vymyslela. Pršiplášť bol skvelý nápad :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne. Je fajn, že vás už potom nechali, keď vám to vadilo...

      Tak kedysi k nám chodilo veľa junákov a poriadne ma to otravovalo..hlavne, keď si mysleli, že keď ma vyšibú, tak že mám z toho modriny ma to urobí zdravou alebo neviem ešte akou... teraz sa to zredukovala na brata a jedného bratranca... niekedy, ak má ocino náladu... Takže na to sa celkom teším, pretože sa poriadne pritom nasmejeme :-D

      Odstrániť
  5. já jsem dostala jenom strašný výprask :D ale jednou jsme zrovna byli u známých na Slovenksu na Velikonoce a schytala jsem pěkně vodou! na oplátku jsme zase na kluky stříkaly nějaké voňavky. bylo to fajn, na vesnici to je asi vždycky lepší než ve městě, kde se nikod nezná a nic se neděje.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niekedy mám pocit, že sa v tento deň robia až násilnosti na ženách... Príde mi nesprávne, keď sa na jednu vrhnú 4 a hodia ju do rieky alebo polejú, že nemôže ani dýchať... K tomu ešte akoby toho nebolo málo ju poriadne vyšvacajú hrubými korbáčmi. Tak toto podľa mňa by mali zakázať.
      Ja inak nebývam na dedine, ale v meste na okraji v dome... :-)

      Odstrániť
  6. je to podľa mňa sranda :) pršíplášť je skvelý nápad ! :) u nás sa to pred rokmi konalo rovnako s vedrami na dvore, no teraz sme ostali pri sprchovom kúte a poháriku vody :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) no dnes ešte okrem tých 2 vedier aj ja ešte ostala v sprchovom kúte :-) ale lepšie mi bolo vonku s tými vedrami, v kúpeľni je neobmedzený prúd vody a to je nevýhoda a nemám kam ujsť :-D

      Odstrániť
  7. Jé, to je bezva nápad s tou pláštěnkou, příští rok vyzkouším:-))
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Hhaaa ty si s nimi teda dobre vybabrala :))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Super fotky, som sa až zasmiala, normálne si z toho komix spravila :))
    My sme s Dodkou zavreté na byte, ja finišujem diplomovku a Dodka sa učí ako drak, takže sme ani moc nevnímali, že nejaké sviatky vôbec sú :-/
    Ale inak ja osobne Veľkú Noc nejako neriešim už pár rokov :)
    .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Katik :-) Snažila som sa, aby bol zdokumentovaný celý proces :-D Inak presne viem ako sa cítiš, pretože aj ja finišujem s diplomovkou :-)

      Odstrániť