sobota 15. februára 2014

Valentínske rande


Ahojte moje milé.

Včera bolo Valentína, pripravila som si pre vás líčenie, ktoré som mala  v tento deň. Make-up nebol zložitý a niesol sa v sladkých ružový tónoch.
Najviac som si dala záležať na očiach, vytieňovala som ich paletkou od Sleeku I divine Oh so special. Na pery som použila rúž od značky P2, ktorý som dostala na Vianoce od priateľky, ktorý mi doniesla z Nemecka. Ten som pretrela ešte leskom od Dermacolu. 



Včera ma čakalo veľké prekvapenie, hlavne pretože som ho vôbec nečakala. Pani poštárka mi podala škatuľu a v nej sa nachádzali rozkošné novinky od Schwarzkopfu. 

Ešte v ten deň som ich skúsila a nielen ten obal je skvelý, ale aj obsah výrobkov. Nádherne voňajú a kondicionér ma milo prekvapil, pretože som nemala čas čakať a rýchlo ho naniesla a takmer ihneď opláchla. Už pri zmývaní som pocítila rozdiel, vlasy boli hebké a rozčesávali sa jedna báseň. 

Síce sú to len prvé dojmy, ale mám pocit, že neostanem len pri jednom balení. Okrem toho som šampón videla za 2,30 eur, čo je podľa mňa dobrá cena.


Fotila som narýchlo a nebola som s fotografiami spokojná, takže som ich ešte upravovala vo Photoshope. Prosím dajte mi vedieť, či sa vám to pozdáva, alebo je to už príliš prefarbené.

Nanesená jedna vrstva na prstenníku, odtieň Indian ocean
* Vyrazili ste niekam na Valentína? Oslavujete ho s vašimi najdrahšími?
* Ako sa vám pozdáva moje líčenie?

33 komentárov:

  1. Nádherné líčení. Mně se to na fotce vždy vytratí, možná to mám málo intenzivní, ale ve skutečnosti mi to přijde až dost. Když ale líčím jiné, tak to na fotkách vidět je. Fakt nevím...to je divné

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Martinka :-). S odfotografovaním aj ja často krát bojujem, niekedy sú farby intenzívnejšie, ak použijem blesk, ale väčšinou fotím, ak je slnečný deň a blízko pri okne. Tieto fotografie som robila, keď sa už zotmievalo, takže to bolo náročnejšie a musím povedať, že líčenie bolo výraznejšie ako na fotografiách, kde sú oči zblízka.
      Možno u teba záleží od svetla, kde to fotíš a či je to s bleskom. Inak vždy ak sa fotografujem na blog, líčenie robím výraznejšie. :-)

      Odstrániť
  2. Nádherné líčenie, si veľmi šikovná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne, aj ty si veľmi šikovná a obdivujem tvoje nechtové kreácie :-)

      Odstrániť
  3. Krásne líčenie! :) A veľmi pekné fotky! :)) Erika's Life

    OdpovedaťOdstrániť
  4. moc hezké líčení, já bych už asi nedávala ty spodní linky, ale jinak jako vždy nádhera!
    Once Upon a Time

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne :-* Tú spodnú líniu som dala kvôli tomu, aby som to ozvláštnila, pretože mi to prišlo veľmi klasické... ale beriem tvoj názor :-)

      Odstrániť
  5. Velice povedené líčení, které ti sluší :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne líčenie, jemné, ale vyzerá super a si veľmi pekná :)
    BeautyMissfits

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Joooj, ďakujem.. ja sa nie vždy tak cítim.. veľmi si cením tvojich slov :-*

      Odstrániť
  7. Ahojky... No popravde vôbec neviem resp. len tuším aké tiene si použila keďže tie fotky majú zvláštny ružový filter (?), ktorý podľa môjho názoru dosť skresľuje farby....A inak takému balíčku ako si dostala ty by som sa tiež potešila ;)))
    *H
    DH empire

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne aj mne to prekáža hlavne na tej foto s očami. Je to spôsobené tým, že sa už zvečerievalo a bolo nutné upraviť tie foto, pretože boli veľmi tmavé a keď som už ostatným dala filter, musela som dať aj tejto... inak tiene boli vcelku podobné ako aj s tým filtrom, na viečku ružová a v ohybe hnedá s čiernou, ale vytváralo to taký fialový nádych.. :)

      Odstrániť
  8. krásne líčenie a mne naopak ten "ružový filter" vobec nevadí ale páči sa mi. Mimochodom tá Schauma ma zaujala, taku som ešte v drogérii nevidela a presne taká by sa mi zišla.
    Som nový sledovatel :)
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Zuzka :-) teším ma, že si sa pridala, vážim si každého čitateľa blogu :-* Ja som túto novú Schaumu videla v Kauflande, ale určite bude aj inde...

      Odstrániť
  9. Wow, nádherné líčení a ty jsi naprosto překrásná! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásne líčenie! Tiene sú veľmi pekné, Sleek opäť nesklamal :) Ja som tentokrát žiadne valentínske líčenie nerobila, keďže som bola preč, ale snáď si to vynahradím o rok :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :-* Paletku som si veľmi obľúbila, hlavne tie perleťové odtiene.. tak my ti môžme len tíško závidieť, tak krásny výlet :-)

      Odstrániť
  11. Nádhernę líčenie a aj fotky ktore su sice upravovane ale ten efekt farebny je nadherny..a krasne si sa nalicila :))

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Moc pěkné líčení. Také mám ráda sladěnou rtěnku s nehty =)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj mne sa to veľmi páči.. len je horšie ladiť napr. modré nechty, alebo čierne :-D žartujem.. ak je to takáto farba, tak je to super...

      Odstrániť
  13. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Líčenie je krásne, páči sa mi to, vyzerá to ako od profesionála :) a fotky sú upravené super, je to vydarené! aký je to photoshop v ktorom si ich upravovala? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :-* Photoshop CS5 som rada, že sa páči...

      Odstrániť