pondelok 17. februára 2014

Dermacol očná starostlivosť (súboj)


Ahojte dievčatká.

Do minulého roka som očné krémy vôbec neriešila, ale už mám nad 25 rokov a myslím, že je dobrý čas starať sa aj o okolie očí. V poslednom čase som zaznamenala, zopár mimických vrások. Nič drastické, práve že mám skôr mastnú pleť, takže pleť nemám vysušenú a mám menšie sklony k vráskam.

Napriek tomu si myslím, že okolo tohto veku už môžem siahnuť aj po očných krémoch. Zamerala som sa na dva. Jeden si nemôžem vynachváliť a ten druhý mi vôbec nevyhovuje.


Začnem krémom, ktorý som už takmer minula a som veľmi spokojná. Balenie Dermacol očnej starostlivosti je podobné, líšia sa hlavne farbami. Dermacol Pearl elixir je v ružovom prevedení. Má nevtieravú vôňu a okolie očí pekne hydratuje, vôbec neštípe, ani nedráždi oči. Má ľahkú štruktúru, ktorá sa rýchlo vpije do pleti. Krém používam po večernej očiste. 



Presúvam sa k Dermacol gold gel, ktorý mi vôbec nesadol. Po použití som mala okolie očí, akoby vysušené a napnuté. Myslela som si, že je chyba len v tomto gély, ale mamina dostala gél na očné okolie od inej značky a ten mi robil to isté. Jednoducho gély na oči neznesiem. Inak gél na začiatku príjemne chladil.


Používate očné krémy? Ak áno, ktorý vám vyhovuje? Používate od Dermacolu pleťovú kozmetiku?

13 komentárov:

  1. Já se zatím o oční krémy moc nezajímala, ale ráda bych nějaký vyzkoušela :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ty ešte v tvojom veku by si nemala mať vrásky, takže ten ružový by pre teba nebol vhodný... môžno nejaký ľahký hydratačný :)

      Odstrániť
  2. já jsem nedávno dodělala a recenzovala ten růžový, neurazí, nenadchne, s vráskama mi teda neudělal vůbec nic, naopak bych ho doporučila lidem, co s očním okolím žádný problém nemají.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máš pravdu, na vrásky nepomôže... je dobrý na hydratáciu vyhovuje mi tým, že mi očne okolie nezaťaží.... podľa mňa pokojne pre mladšie ročníky ako 30+.... :)

      Odstrániť
  3. já používám nějaký oční krém zn. Balea a ten taky docela ujde, nejradši mám ale obyč. měsíčkovou mast od dr. Popova a když mám nateklé oči, tak si na ně dávám také nějakou chladivou mastičku, co mám doma.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Baleu som už pozerala, ale našla som na ten krém, čo som chcela aj negatívne recenzie, že štípe, tak som ho nekúpila. Nechtíkovú masť sme tiež kupovali z lekárne a bola som s ňou veľmi spokojná. :-)

      Odstrániť
  4. Ja nepoužívam, ale už dlhšiu dobu o tom rozmýšľam.. v poslednom čase sa mi začali robiť šupinky na viečkach takže je asi najvyšší čas. Na koľko ťa asi vyšiel ten ružový? :)
    Adrien

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Odpovede
    1. Gel jsem asi nikdy neměla. Já už používám silnější kalibr, samozřejmě. Mám teď nový slaměnkový a mám pocit, že něco dělá, což mne dělá šťastnou. Myslím, že 25 je tak akorát věk začít s těmi lehkými protivráskovými krémy, co si tak vzpomínám... Kéž by byly tehdy k dispozici takové, jaké jsou dnes.

      Odstrániť
    2. je úžasné nájsť krém, ktorý pomáha... môžem sa spýtať aká to je značka? Pozrela by som ho mamine, aj keď je straší ročník. :-)

      Odstrániť
  6. Práve sa už dlhšie zamýšľam nad tým, že by bolo na čase skúsiť aj nejaký očný krém. Doteraz ma to obchádzalo, ale cítim, že moje oči by potrebovali už nejakú starostlivosť, lebo ma občas dosť štípu a sem-tam sa mi na nich objavia šupinky alebo čo to chce byť. Ale stále som len v štádiu chcem skúsiť, ale ešte som si negooglila, že čo konkrétne by som chcela skúsiť. Dermacol mám rada, ale skôr dekoratívku ako starostlivosť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja mám radšej dekoratívnu starostlivosť od Dermacolu... ešte som mala z tejto ružovej rady nočný a denný krém a bola spokojná... ale iné napr. sprchové gély a iné krémy som neskúšala... :-)

      Odstrániť