sobota 4. januára 2014

Skvelý vodeodolný odličovač od Dermacolu


Ahojte dievčatká.

Dlhú dobu som si nekupovala vodeodolné špirály, pretože sa mi s ničím nedali odstrániť. Pred nejakým časom som si kúpila jednu od Catrice. Celá natešená som si ju naniesla a testovala. Večer som sa snažila odlíčiť oči, mala som vodeodolný odličovač, taktiež dvojfázový, ale za žiadnu cenu to nešlo dole. Celé oko som mala mastné a ubolené. Nakoniec som špirálu odstránila, ale bola to fuška. Catrice špirálu som odvtedy nepoužila, pretože som bola v tom, že je zlá. 

Po čase som sa odhodlala dať špirále ešte jednu šancu, tento krát som si vzala na pomoc iný odličovač od Dermacolu. Čuduj sa svete, špirála sa ľahko odstránila, bola som milo prekvapená. Dokonca som viečko nemala mastné. Všetko sa rýchlo vpilo.


Dermacol jemný odličovač očí kúpite za 4,59 eur. Je dvojfázový, takže ho treba pretrepať, aby si zložky spojili. Používam ho len odličovanie očí, pretože je mastný a na moju tvár by nebol vhodný. Okamžite po použití som cítila mastný nepríjemný pocit, ale ten sa onedlho stratil a vpil sa do pokožky. 

Oči ma po použití nepálili, ľahko odstráni akúkoľvek vodeodolnú špirálu.

Hodnotenie: 10 z 10


Odličovanie

Po odlíčení

Ako sa vám páči odličovač očí od Dermacolu? Používate vodeodolné maskary?

20 komentárov:

  1. Musím se po něm podívat ! :)
    Používám hodně často a ještě jsem nenašla produkt, který by to odlíčil tak pěkně :)
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite sa pozri a vyskúšaj.. ja som nečakala, že budem tak spokojná :)

      Odstrániť
  2. Odlicovac je skvely ja si ho momentalne sanujem a minam zvysne ktore este mam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja vodeodolný nemám okrem tohto ani jeden.. na oči mám jeden z Avonu, ale použila som ho asi raz a štípali ma oči.. :-/

      Odstrániť
  3. Vodeodolné špirály nepoužívam vôbec...kedysi som skúšala a hrozne to zaťažovalo moje oči, takže som to radšej vzdala :-)

    Blog Papi Lapi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podobne, používam ich príležitostne, ak viem, že budem pri vode alebo budem plakať, atď... :)

      Odstrániť
  4. Tento odličovač som videla, že si chváli dosť ludí :) asi naozaj na ňom niečo bude... cez leto po ňom siahnem :)

    Adrien

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som naň zatiaľ čítala len chválu, takže vyhovuje asi väčšine :)

      Odstrániť
  5. Ja mám dvojfázový od Garnier, ale už sa mi míňa, tak možno kúpim tento, aby som to obmieňala :) Diky za skvelý tip, a ináč aký máš rúž na foto? Je úplne super:)) Ak máš naňho recenziu, môžeš rovno hodiť link, diky :))
    Erika's Life

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že by si neoľutovala :) Je to nový rúž, takže som recenziu naň ešte nerobila. Neskôr určite bude aj článok, Mary Kay True Dimensions Color me colar. :)

      Odstrániť
  6. Keď sa mi minie ten od Nivei, určite si ho kúpim :) Kika

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Měla jsem dvoufázový od Nivei a Alverde, tento jsem ještě nezkoušela;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tieto, ktoré spomínaš som zase ja neskúšala :)

      Odstrániť
  8. Musím ho vyskúšať kúpiť aj ja, vyzerá dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Už dlhšie nad ním rozmýšľam, a často ho v drogérke obkukujem, takže ho pravdepodobne vyskúšam :-)

    www.luccietips.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. suhlasim - mala som ho (už sa minul) a bol naozaj perfektný. Určite si ho ešte niekedy kúpim.
    Tvoj blog sa mi fakt páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Si veľmi milá Zuzka, som rada, že sa ti blog páči :-)

      Odstrániť