sobota 28. decembra 2013

Rozjasňujúce líčenie podľa Jennifer Lopez


Ahojte kočky.

Jennifer Lopez je pre mňa kráľovnou rozjasňujúceho looku. Dokonca má parfém s názvom Glow. Inšpirovala som sa jej rozžiarenými make-upom, nešlo mi o kópiu líčenia. Skôr som výrazne rozjasnila rovnaké partie ako J. Lo.    


Pri rozjasnení mi pomohla paletka od Ultraflesh shimebox. Krémové rozjasňovače som naniesla nad lícnu kosť, pod obočie, do stredu nosa a nad vrchnú peru. Líčenie očí som ladila v zlatých a medenných tónoch. Snažila som sa dosiahnuť opálenejší vzhľad, takže som najskôr na lícne kosti nanisela matný bronzer, aj po bokoch čela. Nakoniec som na lícne kosti v jemnej vrstve naniesla bronzer z palety.


Paletka Ultraflesh shimebox mi prišla z e-shopu strawberrynet.com. Dostala som ju na zrecenzovanie. Značka Ultraflesh je známa hlavne ženám, ktoré žijú za veľkou mlákou. Paleta pôsobí luxusným dojmom a je veľmi praktická. Delí sa na 3 poschodia. Nájdete v nej bronzer, rozjasňovače a ceruzky. 


V prvom poschodí sa nachádza bronzer, obsahuje zlaté trblietky a je jemne namletý. Má však dosť jemnú farbu, je len o niečo tmavší ako moja pokožka. Pri tmavšej pleti sa dá používať ako rozjasňovač a pri svetlejšej ako bronzer. Mne vyhovoval, keď som ho naniesla v jemnej vrstve na matný bronzer. Z celej paletky mi vyhovuje najmenej, pretože sa práši a rýchlo zíde z pokožky.


V druhom podlaží sa nachádzajú dva krémové rozjasňovače. Jeden má ružovú farbu a druhý je zlatý. Tieto dva produkty mi veľmi vyhovujú, nanášam ich hlavne nad lícnu kosť. Napriek tomu, že sú krémové nerozmazávajú mi make-up a vydržia po celú pracovnú dobu.


V poslednom poschodí nájdete dve mini ceruzky. Secret shimmer má bielu farbu so strieborným odleskom a druhá s názvom nude shimmer je ružová, podobná rozjasňovaču. Obe ceruzky sú mäkké a majú dobrú pigmentáciu. Biela je skvelá do vnútorného kútika alebo na rozjasnenie partií pod obočím. 
Nevýhodou je, že nie sú vhodné do vnútornej časti viečka. Po použití ma pálili oči.


Zhrnutie:
S paletou som spokojná, aj keď má menšie mínusy, ktoré však nie sú nijak závažné. Ak sa chcete trblietať napríklad ako J. Lo., paleta vám v tomto looku veľmi pomôže :).

Hodnotenie: 7 z 10


Páči sa vám moje podanie looku? Používate rozjasňovač? Ako sa vám pozdáva paletka?

23 komentárov:

  1. Prekrásne líčenie :)

    werushberry.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Podľa mňa tvoj rozjasnený look pôsobí o mnoho prirodzenejšie ako ten od J.Lo - ona sa leskne až moc, akoby si bola predtým zabehať a ešte sa neprestala potiť. ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Lucka :) Tento make-up nie je ešte nič ako leskla v klipe... Môžeš pozrieť TU :)

      Odstrániť
  3. Krásne krásne a ešte raz krásne! Líčenie podľa Jennifer Lopez sa mi neskutočne páči a v tvojom prevedení je ešte krajšie ako originál :)
    AnLen

    OdpovedaťOdstrániť
  4. já mám ráda všechny vychytávky, které rozjasňují, takže se mi paletka líbí moc a tobě se líčení velmi povedlo:) působíš krásně svěžím dojmem,super
    Once Upon a Time

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :) Potešilo ma to.. toto je zatiaľ moja prvá paleta, ktorá je zamerané len na rozjasnenie.. väčšinou mám rozjasňovače v paletkách, kde sú korektory :)

      Odstrániť
  5. Velice pěkné :) Já rozjasňovač vůbec nepoužívám :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Miška :) Já rozjasňovač používam skôr príležitostne :) Na denné líčenie ani nie :)

      Odstrániť
  6. Podľa mňa sa ti to podarilo oveľa lepšie ako J.Lo...ona vypadá ako po cvičení- mastná pleť až moc mi príde...
    Adrien

    OdpovedaťOdstrániť
  7. This is absolutely gorgeous! It looks just like J-Lo's look. Amazing!

    XOXO

    www.alinitinidaily.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. krásné líčení :) já jsem rozjasňovač dostala k Vánocům a fakt nechápu, jak jsem bez něj doteď mohla být :))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. krasne spracovana recenzia.. krasne si sa namalovala :) Nejake rozjasnovace by som chcela a este ked je to aj taka pekna paletka..takze sa urcite popozeram po e-shope :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne.. určite sa mrkni, majú tam obrovské akcie :)

      Odstrániť
  10. pekne licenie a skvele napisany clanok.. uz som videla aj ine recenzie na tuto paletu, ale tvoj je jednoznacne najlepsi.. ma to vtip a viem, kde co mam pouzit, okrem toho vidim ako rozjasnovace vyzeraju aj na tvari.. mas u mna velke plus :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :-* snažím sa podať recenzie, aby ste mali, čo najlepší obraz o danom výrobku.. Myslím si, že to nestačí len napísať, ale že to treba aj vidieť... :) teší ma, že moju prácu s článkom je vidieť a že sa cení :-)

      Odstrániť