pondelok 23. decembra 2013

Intímne záležitosti


Ahojte kočky.

Nie je veľmi príjemné hovoriť, alebo písať o intímnych záležitostiach. Patrím medzi ženy, ktoré si musia dávať pozor. Nemôžem sa kúpať v bazéne, nosím len bavlnené spodné prádlo... 


Umývam sa hlavne čistou vodou, ale raz za čas použijem intímny gél. Zďaleka sa vyhýbam mydlám.

Bielenda obsahuje extrakt so zeleného čaju, ktorý má antibakteriálne účinky. Obal je maximálne praktický, pumpnete si množstvo, aké potrebujete. Emulzia sa nachádza v priehľadnej nádobe, vidíte koľko vám ostáva. Umývací gél mi vyhovuje, nie je výrazne parfemovaný, vonia ako mlieko. Používam ho aj pri holení. Je jemný, po používaní nebadám žiadne zhoršenie zdravotného stavu. 

Za 300 ml zaplatíte 4 eura, to je naozaj málo.

Hodnotenie: 9 z 10




Používate intímny gél? Ako sa vám pozdáva tento?

11 komentárov:

  1. krasny clanok, pekne spracovany... prva foto super..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mam caste zapaly, taktiez pouzivam hlavne vodu, ale raz za cas by som potrebovala aj ine.. dik za tip...supis cena a velke balenie..
    Kika :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemáš zač :) Som rada, že som pomohla....hádam budeš spokojná :)

      Odstrániť
  3. Teda, tohle neznám :-) Já používám od Saloosu, ten je přírodní :-)
    Už jsem o tom taky psala :)
    Hedwica♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. u mna podobne. a s tangami uz tiez neriskujem :) super tip. mne inak celkom vyhovuje aj ten intimny gel z oriflame. bol v akcii, ked som ho kupovala a fakt milo prekvapil :)

    pozerala som si na tej stranke aj telove peelingy a neviem sa rozhodnut, ktory chcem viac :D super tip, vdaka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Z Oriflamu skoro nič nemám, pretože nepoznám žiadnu lady :/... Peelingy od Bielendy som neskúšala, ale môžu byť dobré... :)

      Odstrániť