utorok 26. novembra 2013

Zmena je život (kratšie vlasy)



Ahojte dievčatá.

Už dlhšiu dobu som sa odhodlávala na zmenu vlasov, ale stále som váhala a chcela som ich čo najdlhšie. Mala som ich síce po pod prsia, skoro po pás, ale boli zničené a bez objemu. Zdiaľky vyzerali vcelku dobre, ale akonáhle sa človek pozrel zblízka, všetky končeky som mala rozštiepené. Nemohla som sa už na to pozerať a objednala som sa ku kaderníčke.


Hľadala som vhodnú inšpiráciu a našla som veľmi podobný účes, ktorý zodpovedal moje predstave. Katka má však vlasy viac prestrihané a vpredu do postupna.


Kaderníčka mi prestrihávala vlasy nožnicami so zubami, rada by som si ofinu strihala sama. Neviete mi poradiť, kde by som nejaké lacné kúpila? Hľadala som na ebay, ale našla som len pár a to za viac ako 10 eur. Ja som ochotná za nožnice utratiť tak 4 eura. 



Páči sa vám môj zostrih? Aké dlhé máte vlasy vy? Prosím o radu kde kúpiť nožnice, ktoré majú zubky?

29 komentárov:

  1. Jéééj pristane :) Ja mám už skoro po pás, ale rozmýšľam, že sa ostrihám, lebo ma už nebavia, ale viem, že potom budem ľutovať.... :D ach jaj večná dilema :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Mne teraz až vadili, pretože sa mi veľmi motali do kabátu, teraz je to balada :) Ak máš vlasy husté a nezničené, bolo to škoda strihať :)

      Odstrániť
  2. Mala som vlasy po pas a tiez som sa ostrihala asi dva tyzdne dozadu priblizne na rovnaku dlzku ako mas aj ty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sluší ti to a hlavně vypadají kvalitně, což je důležité víc jak délka. Na nůžkách moc šetřit nejde. V kadeřnických potřebách jsem si před lety koupila za 2 tis. a jsou skvělé i po deseti letech. Stříhám všechny okolo. Budeš je mít napořád, i když teď se to zdá hodně.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne ako píšeš, ja som tiež za kvalitu :) ale ťažko sa lúčili s dlhými vlasmi :) Mne prišlo 20 eur veľa a vidím, že to až tak veľa nie je :)

      Odstrániť
  4. Tiež rozmyšlam o ostrihani, ale neviem sa rozhodnut, ja sa sama podstrihavam každy mesiac po centimetre..kaderničke velmi nedoverujem a nepoznam nejaku dobru ktora by mi spravila z vlasov to čo od nej žiadam a nie niečo uplne ine..inak mam vlasy po prsia riedke a bez objemu..:( takže hroza ale je mi to luto ostrihat :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to veľmi ťažké nájsť dobrú kaderníčku. Ja som sa odhodlávala na túto zmenu pár mesiacov, takže ťa musia jednoducho buď naštvať a proste to urobíš hneď, alebo budeš čakať a postupne to dozrie. Veď ak nie si spokojná, môžeš postupne skracovať a nebude to pre teba taký veľký šok. Alebo ti chýba ten správny strih. Inak mne s nezdalo na blogu, keď sa fotíš, že by si mala také zlé vlasy :), práve naopak...

      Odstrániť
  5. Jsem sice fanda dlouhých vlasů, ale tobě ta změna prospěla..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja som tiež zástanca dlhých vlasov, ale sem-tam ich treba takto oživiť :) máš to veľmi pekné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne... ja by som chcela vlasy po pás, ale zdravé, husté a krásne.. také som mávala, keď som bola malá :)

      Odstrániť
  7. podla mna to mas dobre ci s dlhymi, tak aj s kratkymi :) a noznicky som nasla, ale nie za 4 eura, ale za skoro 8.. http://www.hair-cosmetics.sk/duko-noznice-kadernicke-efilacne-noznice-na-vlasy-6-259467.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Si zlatá :) popozerám drogérie a potom budem hľadať na nete. Ďakujem za tip :)

      Odstrániť
  8. Ja som kupila prestrihavacie z ebay za 5 eur, ale nie su nejaké extra dobré... dosť sekajú.. ja používam skôr zrezovač.. Inak nožnice fakt stoja dosť aj 100 euro..ale minule som videla tušim v DM za 6 eur.. bola som prekvapená, ale už som ďalšie nekupovala..tak skus drogérie..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, popozerám drogérie, som zvedavá, či niečo nájdem :)

      Odstrániť
  9. aj tu :) http://www.mimiaukcie.sk/dnesni_aukce.php?typ=0&hltext=efila%C4%8Dn%C3%AD

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Sluší ti to. Já jsem byla na kráto před chvíli a tak to teď nechávám dorůst :)
    Sweet nothing by B.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Obdivuji tě, že si je dokázala dát pryč, já bych z toho asi hodně dlouhou dobu ještě brečela :D :)
    Ale moc ti to sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. veď som sa aj dlho odhodlávala :) už pár mesiacov som spomínala, že sa dám ostrihať a konečne som to aj spravila... Kedysi som aj ja plakávala, ale hlavne vtedy, ak som to nemala podľa svojich predstáv. Teraz mi to kaderníčka spravila úplne do bodky ako som chcela, okrem toho za chvíľku to dorastie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. uplne skvele mas tie vlasy, velky palec hore! :) ja mam podobne dlhe ako ty povodne a tiez uvazujem nad taktouto zmenou, ale neviem sa k tomu odhodlat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Veľmi ti to pristane. Ja by som sa tiež chcela ostrihať nakrátko, ale nikto mi to nechce dovoliť, že si mám nechať dlhé. :) Prednedávnom som sa strihala, ale to len pár centimetrov, takmer to ani nevidno. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak je to tvoja profilová fotka ani sa nedivím :) vyzeráš ako princezná, ja som veľmi netúžila po zmene, ale bolo to nutné, keďže som mala vlasy už zničené. Mňa odhováral len priateľ, ale teraz sa mu to páči. Ono zase to nie je až tak veľmi krátke, ešte stále si môžem urobiť vrkoč :)

      Odstrániť
  15. Nový strih ti veľmi pristane! Sama rozmýšľam o zmene ale som veľmi nerozhodná. Páči sa mi viacej vecí a niekedy mám chuť ísť aj do extrémov, ale bojím sa ako to dopadne a tak to zatiaľ nechávam tak. Inak ja som za tie moje nožnice dala tuším 30 eur a to je ešte dobrá cena. Pochybujem že kúpiš takéto efilačné nožnice za 4 eurá. Väčšinou sú určené pre kaderníkov, ktorý strihajú každý deň a nie na domáce použitie. A preto sú také drahé. Ale rada ti dáke pozriem u nás v katalógoch a aj na internetových stránkach možno predsa nejaké lacné nájdem.
    AnLen

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi :) Do extrémov treba mať odvahu a nemusí to vždy dobre vyjsť. Určite by som na to išla postupne :) Tak ja som asi z nejakého lacného kraja, inak už mi tá ofina začína podrastať. Dúfam, že ich dovtedy zoženiem a nakoniec neurobím to, že ofinu podstrihnem normálnymi. Bola by si veľmi milá, keď sa pozrieš :)

      Odstrániť