sobota 2. novembra 2013

Dermacol Imperial make-up + orchidea líčenie


Ahojte dievčatá.

V dnešnej recenzií si povieme viac o make-upe od Dermacolu hydratačnom make-upe s výťažkom orchidei. Stojí 6,45 eur. Tento make-up používa moja mamina, nie je určený na zrelšiu pleť, nemá žiadne liftingové účinky, takže ak potrebujete hydratačný make-up, môžete po ňom siahnuť, aj keď ste mladšie.

Ja som ho vyskúšala na sebe, ale hlavne kvôli tomu, aby som vám mohla napísať ako sa správal na mastnejšej pleti so sklonmi k akné. Už v názve nájdete slovko hydratačný, takže už vtedy mi svietila kontrolka, že najskôr to nebude nič pre "disko guľu", ako som ja :D. Už po chvíľke som sa mi začala lesknúť celá tvár. Krytie je nižšie alebo stredné, ak mám pravdu povedať čakala som ešte menšie. Síce moje vyrážky to úplne nezatrelo, ale s prehľadom prekryje menšie nedokonalosti. Vydržať by vám mal celú pracovnú dobu, takže tých 8 hodín, neskôr sa začne strácať.




Presúvam sa k hodnoteniu mojej maminy, keďže ona Imperial make-up používa a je určený na jej typ pleti. Ak máte suchú pleť, tento make-up bude pre vás. Zdalo sa mi, že je trochu viditeľný, ale hlavne na začiatku, neskôr sa jej prispôsobí a vyzerá vcelku prirodzene. Tvár vyzerá hladšie a je jemnejšia aj na dotyk. Mamina potrebuje hlavne zjednotiť tón pleti, takže jej krytie úplne vyhovuje. 

Musíme súhlasiť so všetkým, čo je napísané v popise tohto make-upu. 
Hodnotenie: 8 z 10



Tento make-up ma inšpiroval aj k líčeniu, pretože je s výťažkom orchidei a tá je nakreslená aj na obale make-upu. Snažila som o extravagantné líčenie, ale s jemným nádychom nositeľnosti, pretože ak si odmyslíte bodky a zelené obočie, máte hotový svieži letný make-up. 
Maľovala som sa pri umelom svetle, takže tie trblietky na obočí vyzerali úplne inak, hádzali rôzne odtiene zelenej, na fotografií to nemá ten efekt. Okrem toho sa mi to zdá už trošku prefarbené, neviem či je to tým, že je už jeseň a ja som sa naladila na vlnu neutrálnych tónov, alebo som použila veľa krikľavých farieb. Dajte mi vedieť :).


Skúšali ste tento make-up? Ste spokojné? Páči sa vám moje podanie orchidei?

30 komentárov:

  1. Zdá sa mi že vyzerá trocha neprirodzene :( Ale to líčenie je fakt nádherné :)

    http://sweetletty.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :). Je to aj tým, že je to fotené tesne po nanesení, nestihol sa vpiť, ale je aj trošku vidieť, ak sa pozeráte úplne zblízka.

      Odstrániť
  2. Ja ho mám v odtieni Pale :))...ale ako hovoríš nič moc pre mastnú +akné... :DD...

    Ale mne osobne to nevadí, že sa lesknem,alespoň mi zjednotil pleť, čiže to mi stačí :D :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ona ho má až v odtieni Nude, pre mňa strašne tmavé, mne by asi tiež sedel Pale, ten vyzerá byť najsvetlejší. :) Možno by ti viac vyhovoval, keď máš mastnú pleť MATT CONTROL. Pekne zmatní, má stredné krytie, ale prekryje aj vyrážky, takže to len tak na okraj, ak by si hľadala niečo iné :)

      Odstrániť
    2. Pale je úplne bledé :)) Konečne nejaký dobrý drogérkový make-up , aj pre bledulky :))

      a ďakujem za tip :) lebo som sa rozhodovala medzi týmto a ten matte control čo spomínaš :)) Zrejme aj ten vyskúšam :))

      Odstrániť
  3. Děkuji za typ :) Už jsem po něm pokukovala tak ho třeba konečně vyzkouším :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásne líčenie, nám s M sa to páči, :* Z

    OdpovedaťOdstrániť
  5. aj ja ho mám,ale som lenivá sa íst pozrieť,aky odtieň :))) mám mastnu tvar,a lesknem sa až po niekolkých hodinách,takže také strašné to nie je :) pozriem sa aj po tom matt control,len mám velký problem vybrať farbu u týchto dermacoláckych make up-och.u rimmel beriem vždy 103,ale tuto sa neviem trafiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to fajn, že až po niekoľkých hodinách, ja sa musím častejšie pudrovať, ale hovorím si, že možno neskôr to ocením, keď budem mať menej vrások v zrelšom veku :) Čo sa týka odtieňa, mne sedí od Dermacolu vždy ten najsvetlejší, ten Matt control je už 02 tmavší, takže ten len v lete.

      Odstrániť
  6. Tak ten makeup určitě není nic pro mě, taky mám mastnější pleť a asi by to nebylo ono :/ Ale líčení je naprosto dokonalé :O! To obočí je super, linky i ty barvy. Jak říkám, dokonalé :D
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To líčenie <3 Ach, ach, ty vieš, že takéto sa mne páči :) A makeup mi príde trochu neprirodzený, ale je to asi tým ako píšeš, že je to fotené tesne po nanesení. Ja teraz testujem Dermacol Make-up Cover a ako korektor je úžasný :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakuje veľmi pekne :* Make-up cover mám aj ja a dokonca až v dvoch odtieňoch, ale ako korektor ho nepoužívam, pretože oba, čo som si kúpila sú pre mňa tmavé, takže ich zosvetľujem krémom a vyrábam si tak silno krycí tónovací krém. Robila som aj článok na to TU Teraz tento vyrobený "BB-cream" už nepoužívam, pretože sa mi viac osvedčili iné make-upy, ale je to taký typ na zosvetlenie tmavého a neskutočne krycieho Make-up Coveru :)

      Odstrániť
  8. waaau, to líčenie je brutááálne ♥ to ma zaujalo úplne najviac v tomto článku :) Parááááda
    Lienka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mega moc parádní líčení! :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. veľmi pekné líčenie :) takéto môžem ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. také mám na make-up připravenou recenzi.. je úžasný! a to líčení nemá chybu <3

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Nádherné líčení! Fakt povedené. Krásný náhrdelník.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :) Náhrdelník mi len nedávno došiel z ebay. :)

      Odstrániť
  13. nádherné líčení! já jsem o tomto makeupu přemýšlela, ale nakonec jsem si teď koupila nový rimmel, tak zas příště:)

    Once Upon a Time

    OdpovedaťOdstrániť
  14. ... extravagantní, ale suprové ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ďakujem za všetky krásne komentáre, ktorými ste ma veľmi potešili ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Nádherné, nádherné, nádherné líčení!!!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Moc pěkná recenze a také ten náhrdelník u první fotky, hned bych ho brala :D Také jsem vytvořila recenzi pro ty, co se i po té spoustě pozitivních recenzí co je všude na internetu rozhodují :) http://drzazrzka.blogspot.cz/2014/03/orchidejovy-make-up-od-dermacolu.html

    OdpovedaťOdstrániť