nedeľa 15. septembra 2013

Retro Glam Look


Ahojte kočky.


Rimmel prišiel s ďalšou novinkou a to maskarou Scandaleyes retro glam. Upútala ma reklama na túto riasenku, mám rada 60. roky a ešte viac čierno-bielu kombináciu. Nedalo mi nenapodobniť make-up a celkový style Georgie Jaggerovej. Síce líčenie je absolútne nenositeľné, kvôli hrubým linkám, ale bolo rýchle a efektné na fotkách. 
Samotná maskara ma zaujala obalom, už nevyzerá ako zvýrazňovačka, mne tie besné farby až tak srdce netrhali, ale predsa len táto má príjemnejší vzhľad. 



Po vytiahnutí na mňa vykukol trošku netypický tvar kefky. Mám rada veľké kefky, takže Rimmel ma opäť potešil :) Tento krát má tvar presýpacích hodín. Dostanete sa ňou aj ku krajným riasam a aplikácia už nie je tak komplikovaná ako u predošlých dvoch Scandaleyes. Aj keď mne vyhovovali možno ešte o kúsok viac ako táto.
Na maskare retro glam som našla len jednu chybu, zlepuje mi riasy. Na fotografiách je to aj celkom viditeľné. Inak riasy krásne predĺži, a nejak závratne sa neotláča a vôbec neopadáva. 

Hodnotenie: 7 z 10



Skúšali ste túto riasenku? Alebo vlastníte inú Scandaleyes-ku?

15 komentárov:

  1. Ja vlastním už niekoľké balenie tej oranžovej a mám ju veľmi rada. Vyhovuje mi kefka, aplikácia, proste všetko. A tvoj look vyzerá lepšie ako originálna reklama :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne, si milá :) Oranžová je fajn, mne ešte viac sedí zelená.. :)

      Odstrániť
  2. dokonalý look... linky a řasenka dokáží neskutečné, mám tuhle kombinaci velmi ráda :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) aj mám rada túto kombináciu, ešte doplnenú svetlými tieňmi :)

      Odstrániť
  3. Mňa tie ich predošlé besné obaly vyslovene odpudzovali, tento je už fajn :) Aj efekt na očiach sa mi páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne nejak neprekážali, ale žeby lahodili oku.. to nie.. :)

      Odstrániť
  4. to je super nápad, krásně provedené.. a neee, další řasenka, co bych chtěla :D

    Once Upon a Time

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :) treba si vybrať, ktorú chceš najviac :D

      Odstrániť
  5. To je super! Perfektně provedené. Ta řasenka funguje!

    OdpovedaťOdstrániť