štvrtok 12. septembra 2013

Recenzia na Rimmel Scandaleyes: krémové tiene + bronzové párty líčenie


Ahojte dievčatá.

Dostala sa ku mne novinka od Rimmelu Scandaleyes shadow paint. Stoja 4,99 eura. Sú to tiene, ktoré majú krémovú textúru a sú vysoko pigmentované. Najskôr som si myslela, že je to lesk, ale až potom som prišla na ich použitie :) V tubičke vyzerajú vcelku nezaujímavo a fádne. Mám odtieň 005 Golden Bronze. 

Akonáhle som ich naniesla len na ruku očarila ma krásna bronzová farba a vysoké krytie. To najlepšie prišlo až potom. Snažila som sa ich zotrieť z ryky, ale márne. Naozaj až keď som ich začala trieť silou, trošku zišli. Idú dole vodou, takže nie sú vodeodolné, čomu som rada, pretože nerada si odličujem také výrobky. 

Na očiach mi vydržali od rána až do večera približne 6-8 hodín, nerozmazali sa a odtlačili sa minimálne, keď som ich naniesla na celú plochu viečka. 

Nanášajú sa skvele a aplikátor mi vyhovuje, dajú sa využiť aj ako linka. Ostatné odtiene sú krásne a podľa mňa skvele využiteľné farby na toto obdobie čiže jeseň/zima. 

Hodnotenie: 10 z 10

Ostatné odtiene sú: Zľava do prava: Golden Bronze, Mercury Silver, Manganese Purple, Rich Russet, Slate Grey



Linku som naniesla štetcom.

Výrazné líčenie.


Páčia sa vám tieto tiene? Aký odtieň by ste si vybrali?

25 komentárov:

  1. Čím dám víc uvažuji, že si takové stíny pořídím , jsou strašně pěkné:) Já osobně bych si vzala fialové:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám troch favoritov: strieborný, fialový a ten, čo mám doma bronzový odtieň. :)

      Odstrániť
  2. Ako ti to veľmi pristane na tých posledných dvoch fotkách...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzerajú dobre.. ešte som ich nevidela v DM alebo som slepá :D a vybrala by som si asi šedú :-)... každopádne vyzeráš veľmi pekne na fotkách :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :) V DM-kách ešte nie sú..ale nebudete to dlho trvať :)

      Odstrániť
  4. krasne farby, bronzove odtiene pouzivam velmi casto.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vůbec nevím jaký všechny jsou parádní ale nejspíš něco do těch nude.. strašně se mi líbí to tvé líčení a obočí máš super ! :O ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nádherné líčení, stíny na tobě vypadají skvěle..
    ach jo, čekám ale, kdy k nám konečně přijde nějaký bílý třpytivý, tělový apod. stín jako je běžně k dostání v zahraničí.. a pořád nic..ani u color tattoo a koukám, že asi ani u rimmelu :-(

    Once Upon a Time

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pochvalu :) Ten strieborný Mecury Silver bude aj u nás, síce to nie je úplne biela, ale má k nej blízko.. v UK si myslím, že tiež majú len týchto 5 odtieňov. Opravte ak sa mýlim, ale hľadala som a našla som len 5...

      Odstrániť
  7. teda toto je pre mna novinka, tieto tiene vyzeraju užasne, bronzove tiene mam velmi rada, inak moji favorit ? vybrala by som si asi všetky :D inak na fotkách ti to velmi pristane, krásna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Wooow! Hodně pigmentovaný to je!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. máš krasne zelene oci, a to ličenie sa ti neuveritelne hodí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tak to je nádhera<3 jak Tvoje umění líčit, tak Tvoje zelené očka i všechny výrazné barvičky :))
    kdybych se musela rozhodnout jen pro jednu barvu, asi bych zvolila stejnou, jako Ty :))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. To líčení je krásné a k tvým nádherným očím hezky ladí. Brala bych přesně tuto barvu.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Líčení se ti povedlo :) A vydrží teda dlouho asi se po nich podívám :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. nádhera, zrovna tenhle odstín je dokonalý, musím se taky po nich mrknout, když říkáš, že tak skvěle drží

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tekute tiene moc demusim ale tietp su. Fakt krasne a pristanu ti

    OdpovedaťOdstrániť
  15. GREAT POST:) your blog Is fab...do you have bloglovin??

    Check out my blog...Swedish dream houses:)

    Have a great week dear

    LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Tie farby sú naozaj super a líčenie krásne, máš nádherné oči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ďakujem vám dievčence všetkým za milé komentáre, veľmi ma to teší :)

    OdpovedaťOdstrániť