sobota 14. septembra 2013

Pleť hebká ako pierko


Ahojte dievčatá.

Leto rýchlo ubehlo a začína sa ochladzovať. Na jeseň a hlavne v zime je nutné viac pokožku hydratovať. 
Aj keď mám zmiešanú pleť, používam výrobky, ktoré sú mastnejšie a hutnejšie. Je to aj preto, že keď pleť liečim, tak ju mám strašne vysušenú a nestačia mi krémy, ktoré sú určené na problematickú pleť. Predsa už nemám 15 a pleť je suchšia a má väčšie sklony k vráskam. 


Bioderma Hydrabio peelingový krém

Raz za čas sa mi vytvoria šupinky hlavne na nose a to ku konci jesene alebo najmä v zime. Vtedy je mojím veľkým pomocníkom Hydrabio peeling. Stojí 16,19 eur. Obsahuje jemné a drobné čiastočky, ktoré mi vytvoria hladšiu pleť. Tento peeling mi pleť nevysušuje a je šetrný k pleti.



Bioderma Hydrabio Riche a Atoderm Nutritive

Hydrabio Riche je určený na dehydrovanú pleť, pekne vonia a po oboch krémoch má pleť ako bábätko :) Neskutočne hebkú. Stojí 21, 69 eur. Balenie je veľmi praktické, asi 3 pumpnutia mi stačia na tvár aj krk. Krém používam na noc. Pod make-upom nerobí problémy, ale tým, že je hydratačný, tak používam iný, aby som sa neleskla. Myslím, že najideálnejšia varianta bude pre mňa Hydrabio Legére. Myslela som si, že bude málo hydratačný, ale vyzerá to tak, že by najviac sedel mojej pleti.

Atoderm Nutritive je vysoko výživný a upokojujúci. Stojí 9,89 eur. Je o dosť hutnejší ako Riche a pokožka je aj viac hydratovaná. Pre moju pleť však nie je vhodný. Používa ho moja mamina, ktorá má pleť vysušenú. Napriek tomu, že je krém veľmi hydratačný, nie je mastný a do pleti sa rýchlo vsiakne. Tento je bez parfumácie.



Bioderma Hydrabio maska

Je to intenzívna hydratačná maska. Má príjemnú vôňu a stojí 21, 69 eur. V popise je odporúčané nanášať 1 až 2 x týždenne, pri extrémne dehydrovanej pokožke. Ja masku používam len občas, približne 1 až 2 x za mesiac. Musím sa priznať, že tak jemnú a príjemnú pleť na dotyk som ešte po žiadnom výrobku nemala :). Nanáša sa v hrubšej vrstve na vyčistenú pleť, nechá sa pôsobiť 10 minút a potom sa buď vtrie do pleti alebo sa odstránia zvyšky. Ja uprednostňujem prvú variantu. V T zóne ho nanášam v slabšej vrstve, keďže v tejto oblasti sa mi najviac mastí pokožka.


Skúsili ste niektorý zo spomenutých výrobkov? Aké krémy používate vy?

14 komentárov:

  1. Z hydrabio rady som tusim este nemala nic. Pouzivam skor sebium a sensibio no v buducnosti by som rada skusila aj tieto vecicky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja používam sébium a tá mi viac vysušuje pleť.. Sebium Hydra mi nestačilo na hydratáciu.. určite budeš spokojná s touto radou.. hlavne z masky som momentálne nadšená :)

      Odstrániť
  2. Bioderma je skvela, mam od nej vlastne takmer vsetku osetrujucu kozmetiku. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Uf, tak to musíš mať nejaké špeciálne miesto na uskladnenie..oni toho majú naozaj veľmi veľa :) Aj ja mám Biodermu veľmi rada..:)

      Odstrániť
  3. Z Hydrabio rady som mala peeling a krémy Rich a Legere. Rich som používala na noc lebo bol trochu mastnejší a Legere na deň ako podklad pod make-up s oboma som bola veľmi spokojná :) Na zimu výborná voľba :) Mimochodom krásne si to nafotila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty ještě dlouho žádný vrásky mít nebudeš, ale prevence je dobrá. pěkná recenze!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne. Dúfam,že nebudem..pretože niektoré moje rovesníčky už majú viditeľné mimické vrásky... aj keď samozrejme to môže byť aj predispozícia.

      Odstrániť
  5. Z tejto rady som mala asi štyri produkty a neviem si ich vynachvalit ! :) Velmi pekna recezia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já mám v plánu koupit další věc z kolekce sensibio

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tyto výrobky jsem nezkoušela, ale z modré řady používám šlehačku na odlíčení a čištění pleti a ta je výborná, už mám několikáté balení :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Šľahačku som už obzerala, ale nevedela som, že či by zmyla aj riasenku z očí..

      Odstrániť