streda 25. septembra 2013

Nie je bahno ako bahno


Ahojte kočky.

Chcem vám predstaviť môjho nového kamaráta Prírodné minerálne bahno z Mŕtveho mora. Je to južan a ja mám rada tieto typy. Na prvý pohľad sa do neho nezamilujete, ale to, čo v sebe skrýva, vás dostane. Je trošku bacuľatý, má 800 ml, ale čim väčší, tým lepšie. Zaplatíte zaň 11,90 eur.

Čo si na ňom najviac cením, je to, že neobsahuje žiadne zlepšováky v podobe parfumov, parabénov, silikónov. Farba je typická bahenná kakhi, ktorá mi skvele ladí k očiam.

Vonia ako pravý muž, je trochu drsnejší, ale pritom sa ku mne správa nežne. Najradšej ma vidí odlíčenú, vôbec mu nevadia moje nedostatky. Práveže sa teší z toho, ako ich napraví. Trávime spolu približne 30 minút týždenne, keď sa rozlúčime cítim sa svieža, moja pokožka je vypnutá a póry sú viac stiahnuté.


Zhrnutie:

Vyhovuje mi konzistencia, vôňa aj farba. Je cítiť, že maska je prírodná a vôbec mi nechýbajú umelé vône ani pastelové jemné farby. Po umytí masky sa cítim, akoby viac čistá a pokožka je vypnutá až tak, že sa musím vždy poriadne nakrémovať. Pretože sa mi zdá, že ju mám viac vysušenú, ale odporúča sa to aj na stránke nakoniec ošetriť pokožku zvláčňujúcim krémom. 

Bahno sa dá využiť aj ako zábal pri bolestiach kĺbov. Odložila som si trochu bahna do pohára a zohriala vo vodnom kúpeli. Naniesla na bolestivé miesta, prekryla igelitom a nechala v teple asi 20 min. Potom som bahno zmyzla vodou, popri tom mi robí skvelý peeling, keďže tento fešák obsahuje drobné čiastočky. 
Na stránke máte aj iné postupy napr. ako postupovať pri lupienke.

E-shop biobeauty má dokonca aj vlastnú bio krabičku krásy. Myslím, že by to mohol byť vhodný darček pre človeka, ktorý oceňuje bio výrobky.

Hodnotenie: 10 z 10



Maska tesne po nanesení a maska po zaschnutí asi po 15 minútach


* Chcela by som vedieť, či sa vám moja úvodná trošku netradičná recenzia páčila?
* Poznáte e-shop biobeauty? Používate bio kozmetiku, akú?

27 komentárov:

  1. Tobě to sluší i v bahenní masce! Díky za tip, ale musím brzdit nebo si objednám i tu masku. Na tu na nohy se chystám.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :) No ja som si skôr pripadala spočiatku ako černoško Bubu :) alebo nejaká amazonka :P som naozaj rada, že som ti pomohla vo výbere :)

      Odstrániť
  2. veľmi ma zaujalo toto bahno a aj recenzia. páči sa mi to využitie aj na boľavé kĺby.
    jediná kozmetika o ktorej viem, že je prírodná je môj balzam na pery hurraw a som s ním veľmi spokojná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem..:) bolo to príjemné, aj keď je to zdĺhavejšie, keďže je to na väčšej ploche tela alebo na viacerých častiach, treba to držať v teple a potom to treba dôkladne zmyť. Myslím, že na dlhé zimné večery aj sú takéto procedúry aj celkom fajn, pretože v lete by bolo človeku veľmi teplo.

      Odstrániť
  3. zaujimave po uschnuti vyzera ako maskačove:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, nemá dokonale prepojenú celistvú farbu.. :) ale maskáče ma teda nenapadli :D

      Odstrániť
  4. Pěkná recenze, mám ráda "netradiční" popis :) a bahno vypadá jako lákavá záležitost (je důležité najít si svého jižana ;-)) Gleys is Here

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Fešák, takový by se nám doma taky hodil... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. super recenze, maska vypadá skvěle.. zrovna nějakou sháním, tak po ní kouknu

    Once Upon a Time

    OdpovedaťOdstrániť
  7. úvod je milý :) a neviem či ťa to poteší, ale podľa mňa máš farbu očí presne ako to čerstvé bahno :) pekne to ladí

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bahenné oči :D jasné, že ma to potešilo, mne sa ta farba toho bahna páči :)

      Odstrániť
  8. Dievčatká som rada, že sa vám môj netradičný popis páčil.. napadlo ma to v noci... a ráno, keď som si to znovu čítala, nezdalo sa mi to až také nezmyselné nočné tliachanie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Som rada, že som si pri návšteve mrtvého mora kus takého bahna doniesla domov :) .. Teraz ho používam presne ako ty píšeš :) ... myslím, že mi vydrží ešte veľmi dlho :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Si fajn ušetrila :) neviem, či by ma to napadlo zobrať si ho domov, keby som tam...

      Odstrániť
    2. Ver tomu, že napadlo...po použití na celé telo sa človek cítil ako znovuzrodný...bolo to tam fakt super... ja som si ho niekde chcela kupiť balené, ale ked som videla tie ceny, tak som kus zobrala, priamo zo dna, také riadne slané a bolo :) ... ani na letisku im to nebolo podozrivé čo to mám v batožine :)

      Odstrániť
    3. na tom letisku by som sa asi bála, že či nebudem mať problémy.. tak na celé telo by mi to vystačilo asi tak na jeden krát... naozaj to treba mať priamo od zdroja :) Ďakujem za tip, možno ho niekedy využijem.

      Odstrániť
  10. verim tomu, ze to pomaha, ale na plet by som si to asi nedala :)))

    blog she.is.the.one

    OdpovedaťOdstrániť
  11. veeeeelmi ma zaujal hlavne tvoj uvod recenzie ♥ uplne super, tak netradicne si to napisala.. nie vzdy si citam vsetky recenzie od zaciatku az do konca, ak ma v uvode nezaujme styl pisania :P , avsak tato ma uuuuplne zaujala :) Len tak dalej ;)

    BioBeauty poznám, dokonca som uz mala moznost vyskusat niekolko ich produktov :) So vsetkymi som zatial spokojna :)
    Lienka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, tak dúfam, že ma aj nabudúce kopne múza :D

      Odstrániť
  12. :O Páni, to vyzerá úžasne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ta úvodní část mě vážně pobavila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Hmm, to vypadá...strašidelně..? :-) Ale jsem fanynka!

    World By Bella

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Zbožňujem bahno z mrtveho mora ! :)) Je úúplne skvelé :) Taktiež aj soľ z mrtveho mora a peeling :3
    L a - S i s s i

    OdpovedaťOdstrániť