sobota 3. augusta 2013

Nové okuliare do zbierky


Ahojte dievčatá.

V máji som vám ukázala moju zbierku slnečných okuliarov. Písala som, že by som ešte chcela nejaké mačacie a raz náhodou som kúpila a nielen jedny. Všetky sú z Gatu väčšinou zlacnené na 1 euro a potom, že som zberateľka :)

Myslím, že už smelo môžem o sebe tvrdiť, že som okuliarová maniačka. Asi si dám nejaké abstinenčné obdobie :D

Na fotografiách mám rúže z Avonu.









Ktoré sa vám najviac páčia? Aký štýl nosíte vy? Ste aj vy v niečom maniačky?

10 komentárov:

  1. No jednoznacne zebrove som maniak na zebrovy vzor :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa zdá, že som aj u teba na blogu videla zebrový vzor v úvodnej lište alebo niekde na pozadí.. už neviem presne :)

      Odstrániť
  2. Mne sa zas páčia všetky okrem zebrových:)))Skvelý nákup!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Preco si photoshopujes tvar :-(? Osobne by ma potesilo, keby si pridavala realne fotky. Sama nemam dokonalu plet a myslim, ze viacere z nas by potesilo, ze aj bloggerky maju svoje nedokonalosti. Samozrejme nic v zlom. Je to len moj nazor.
    Prajem ti pekne leto :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za názor :). Myslím, že pretože sa tak cítim krajšia.. ak robím recenziu na napr. make-up nikdy neretušujem.. môžeš sa pozrieť TU

      Odstrániť
  4. Mne sa páčia tie tretie :) Ja tento rok nosím stále iba jedny, aj keď ich mám veľa :D Tie moje obľúbené som kúpila v H&M minulého roku za 1 € :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Och och ty zebrovaný!Já zrovna sháním nějaký brýle,co by mi padly:D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. První fotka mě úlně dostala :-) a musím říct, že Tvou sbírku bych neváhala vyměnit za tu svou (ta je totiž o poznání menší) ;-).
    Skvělé. ♥
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť