nedeľa 4. augusta 2013

Linky podľa Angeliny Jolie



Ahojte moje milé.

Inšpirovala som sa make-upom Angeliny Jolie. Hlavná pozornosť je pri ňom upriamená na linky, ktoré sú pretiahnuté. 
Snažila som priblížiť Angeline, ale keďže mám úplne iné oči moja linka vyzerá odlišne. Prvá fotografia je najviac upravovaná a najviac som dbala na to, aby som sa na Angelinu aj podobala. Na očiach mám pozmenenú farbu.
Líniu som vytvorila tekutou vodeodolnou linkou od Dermacolu Ultra black dipliner. Onedlho bude na ňu aj recenzia.



Myslíte si, že sa mi líčenie podarilo? Skúšate aj vy netradičné linky? Maľujete si linky?

25 komentárov:

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Protažený linky si dělám taky (i když u vnitřních koutků ne tak extrémně).Dělá to krásný kočičí očka:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tieto sú už extrémne, bola som mix medzi mačkou a Egypťankou :D

      Odstrániť
  3. parádní linky :)
    www.gleysishere.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. úžasně se ti to povedlo, závidím všem, co si umí namalovat tak krásné linky, vážně moc ti to sluší :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. je to užasné, velmi sa ti to podarilo, no linky si robím skôr tie klasicke :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) aj ja hlavne klasické a rôzne hrúbky.. ale voľakedy skúsim aj niečo na tento spôsob, ale menej pretiahnuté..

      Odstrániť
  6. Dúfam, že sa mi raz podarí taká pekná a rovná linka ako tebe :) :D
    http://karinvirag.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :) Chce to hlavne prax, pevnú ruku a sústrediť sa trochu.. :)

      Odstrániť
  7. ona ot ma lepšie:) angelina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď je to jedna z najkrajších žien na svete.. jasné, že to má lepšie :D

      Odstrániť
    2. Námitka, Dorota má minimálně hezčí obočí ;)

      Odstrániť
    3. Ďakujem Kristýnka :)je to od teba milé :*

      Odstrániť
  8. klasické linky si robím, takéto však moc nemusím :) každopádne máš brutálne hypnotizujúce oči :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veď ani ja si takéto nerobím v normálne dni.. :) a ďakujem veľmi pekne, potešilo ma to :)

      Odstrániť
  9. Podla mna ti vysli super! Ja som taky konzervativec stale si robim tie iste maximalna zmena je u mna farebnost :)

    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tohle se ti podařilo na milion procent! :))

    http://style-and-smile.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Veľmi sa mi to na tebe páči! :) Keby nebola až tak veľmi dlhá v pohode by sa to dalo nosiť von ,skús niekedy ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. niekedy na večer prečo nie... ale do mesta na nákupy asi nie :D skúsim potom sa s vami podelím ako to dopadlo :)

      Odstrániť
  12. skvele! mas v tom vazne talent, kiez by to slo tak dobre aj mne :) nevadi, musim viac practice ! :D
    http://myfreshview.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. si zlatá :) veď mne niekedy vyletí ruka a musím prerábať, takže nenechaj sa odradiť nejakými nezdarmi :)

      Odstrániť
  13. Popravdě se mi to nelíbí, přijde mi to, že to na tvář vůbec nesedí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že máš pravdu.. je to prehnané, ale to ma na tom oslovilo.. :)

      Odstrániť