streda 31. júla 2013

Tag: Jedno slovo


1. Tvoje vlasy? Strapaté

2. Obľúbená vec? Počítač

3. Sen z minulej noci? Vtipný

4. Obľúbené pitie? Café Latté

5. Vysnívané auto? Autopilot

6. Miesto, v ktorom sa nachádzaš? WC

7. Tvoj strach? Koniec výpredajov

8. Čo by si chcela byť za 10 rokov? Mimozemšťan

9. S kým si trávila včerajší večer? S počítačom

10. Čo nie si? Mimozemšťan

11. Posledné, čo si robila? Faxovala

12. Tvoja obľúbená knižka? Rozprávky o psíkovi a mačičke

13. Čo máš na sebe? Pyžamo

14. Posledné, čo si jedla? Makovník

15. Tvoj život? Čakanie

16. Tvoja nálada? Zábavná

17. Tvoje leto? Najlepšie

18. Najobľúbenejšia víkendová činnosť? Výlety vs. ničnerobenie

19. Kedy si sa naposledy smiala? Teraz 

20. Tvoj počítač? Ocinov

21. Pivo? Nepijem

22. Zima? Vianoce

23. Dovolenka? Maledivy

24. Na tvojej posteli? Štuple (do uší)

25. Láska? Nekonečná

Ako sa vám páčil tento tag? Ja som ho poňala trošku nadnesene a vtipne :) Ak ste ho už robili, tak mi dajte vedieť v komentároch, rada si prečítam. 

10 komentárov:

  1. Haha,to je perfektní,to snad ukradnu!:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Úžasně vtipný tag, ale jen taková otázka.. Ty jsi ten článek psala na wc? :D Protože jsi napsala že místo kde momentálně jsi je wc, tak mě to zajíma :DD A hodně štěstí v plnění tvého snu stát se mimozemšťanem :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že som pobavila.. bolo to mojím cieľom :D Na wc sa dá robiť všeličo :P a za 10 rokov budem asi zelená :)

      Odstrániť
  3. Tak tento TAG sa mi skutočne páči ! :D

    GiveAway with Firmoo.com !! → http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/07/giveaway-with-firmoocom.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc vtipné. Nemám tagy ráda, ale toto je výstižné a zábavné.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tvoje odpovede sú užasné :D
    ja som si tento tag spravila tak isto, tak si ho môžeš pozrieť :)
    http://julietandnicol.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť