pondelok 29. júla 2013

Letný wishlist plný vzorov


Ahojte kočky.

Už dávno som nezverejnila veci, po ktorých moje srdce piští :) Vždy sa mi páčili vzory, bola som šťastná, že sa do módy sa vracajú. Leto si neviem predstaviť bez farieb, preto aj tento wishlist nimi hýri. 

Teraz cez letné prázdniny mám viac času, narazila som na stránku sheinside.com Na tomto e-shope som našla neskutočné množstvo rôznych šiat. Bola som prekvapená, že tam nemajú hlavne krátke šaty, ktoré sú všetky na jedno kopyto a ledva zakryjú zadné partie :) Ceny sú celkom priaznivé, nájdu sa celkom lacné veci, ale aj drahšie. Sú tam rôzne vintage šaty, kvetové, ktoré v lete milujem, ale aj trendové kúsky. Okrem toho tam narazíte na veľké množstvo priesvitných blúzok s rôznymi potlačmi. Plavky nájdete,či už vzorové ako som si vybrala, alebo jednofarebné rôznych zaujímavých strihov a veľmi sexi.
Atď, musela by som ešte veľa menovať :)

Plavky
Šaty
Náramok

Poznáte tento e-shop? Už ste tam nakupovali? Páči sa vám môj wishlist? Aký máte vy?

14 komentárov:

  1. tie saty su nadherne! a pacia sa mi aj plavky.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak tady se mi líbí jen to sako :)

    http://style-and-smile.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. najviac sa mi páčia plavky.. všetko ti pekne ladí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. kde si robila túto koláž? krásne veci a pekná farebnosť ?)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. waw, toto si vychytala :) super obchod..

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak toto je naozaj krásne! Také exotické! Sííce nie je to môj štýl ale rozhodne by som si to hneď na seba obliekla :) A Ďakujem za skvelý tip na e-shop o tomto som ešte nepočula.
    http://nalensworld.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. naozaj krásne kusky :) šaty a sačko sa mi velmi páči ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. škoda, že mi takové věci nesluší :((
    anickieborn.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v e-shope sú aj iné štýly, určite by si si vybrala :)

      Odstrániť
  9. skvely obchod.. same krasne kusky.. od radosti neviem, co skor vybrat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. super letne farby si vybrala.. paci sa mi naramok, je taky iny a niecom zaujimavy..podstate vsetko si vybrala veci, ktore nie su okukane :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. juhuuu, super duper obchod :) mas krasny blog, velmi rada sem chodim :)

    OdpovedaťOdstrániť