štvrtok 18. júla 2013

Ksichtíky 1. časť (detské časy)


Ahojte kočky.

Dnešný príspevok bude takým odľahčením od recenzií na rôzne výrobky. Ako malé dieťa som bola veľmi hyperaktívna a veľká herečka, ktorá rada pózovala a predvádzala sa. Chcem vám ukázať niekoľko fotografií z môjho detstva. Niektoré sú vtipnejšie, iné sú len momentky. Snažila som sa vyberať také, ktoré ukazujú moju hereckejšiu povahu.

Ocino bol mojím dvorným fotografom a sám fotografie aj vyvolával. Možno aj preto ich mám neskutočne veľa. Toto je len maličký výber.

Tento článok bude mať aj druhú časť, budú to aktuálne fotky, kde sa tvárim trochu inak ako ma poznáte z blogu.






S ocinom



Nemohla som vydržať :)

Trónenie :)
Obľúbené predvádzacie mólo- stôl



Máte aj vy množstvo fotografií z detstva? Prezeráte si ich?

13 komentárov:

  1. joooj,aká herečka :))) a tie krásne veľké oči :) dokonalé! :) ja si často pozerám svoje fotky z detstva a vždy mám na ne pekné spomienky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :* dobré spomienky si treba pripomínať :)

      Odstrániť
  2. ty si úplný ocino :) a on je fotograf? lebo tie fotky sú fakt krásne, nie ako tie amatérske, čo mám ja a vlastne väčšina detí nášho veku :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie, ocino nie je fotograf, aj keď sa pohybuje v umeleckej sfére, ale iný odbor :)

      Odstrániť
  3. na pár fotkách sa podobáš na kamoškinu dceru,uplne ako keby si jej z oka vypadla :) ty ksYchtík :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nádherné fotky :D asi se roztopim z tebe! :D Krásne fakt :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Riadna kocka a aj ocino fesak :) ta posledna fotka nema chybu :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dievca preboha, oprav si tu hrubicu v nadpise. Toto je 1 x co som ma Tvojom blogu a hned hento mi svieti do ksichtu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dá sa to aj jemnejšie napísať,resp. naznačiť,že tam má chybu.Aj mne sem tam ujde hrúbka.

      Odstrániť
  7. Strašne rada si pozerám takéto staré fotky.
    Tie tvoje velikánske očiská :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já se také často koukám na své fotky, když jsem byla malá.:))
    Ráda si je prohlížím.:))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Miluju takovéto fotky! :D
    Oči máš dokonalé! :))

    OdpovedaťOdstrániť