pondelok 22. júla 2013

Ksichtíky 2. časť



Ahojte dievčence.

Dúfam že som vás nevystrašila úvodným obrázkom, ale zdal sa mi najvýstižnejší k tomuto článku. Ako som už písala v minulom príspevku, rada som sa predvádzala. Väčšina mojej hyperaktivity ma opustila, teraz som skôr pokojná, ale predsa len niečo ostalo. 
Na fotografiách som zachytená s mojimi dvoma najlepšími kamarátkami. Fotky sú usporiadané chronologicky od najmladšej, kde som mala 19 až po minuloročnú, čiže 24. 

Rocková party


Boj o najdlhší jazyk :P

Všetci sú blázni, len ja som lietadlo :)

Moja 23.


Tehotná s fit loptou :)

Z promócie


Aj vy občas robíte opičky na fotkách? Vyplazujete jazyk a podobne?

8 komentárov:

  1. u mňa je to bežne :D:D už si ludia zvykli :D
    pozývam ťa na môj nový blog :)
    ilovefashion-sima.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja to robím stále:D len málokedy mám normálnu foktu ked som s kamoškami:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. bláznivá ženská, a preto ťa ľúbime :*. Z

    OdpovedaťOdstrániť
  4. :D podobne :D
    Pozývam ťa na moju letnú giveaway :°)
    http://mylittle-shelter.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway_22.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. :)) na tej prvej som ta ani nespoznala

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Odpovede
    1. som rada, pretože som zvažovala, či tento článok vypustiť :)

      Odstrániť
  7. Taky občas dělám ksichty :D jniak ty fotky jsou super! Hlavně ta první :D .)

    OdpovedaťOdstrániť