nedeľa 21. júla 2013

Dermacol elixir make up (vám vyretušuje pleť)


Ahojte dievčatá.

Tento príspevok by mohol zaujímať tie z vás, ktoré hľadajú krycí make up. Viac o ňom TU.  

Pôvodne si tento make up kúpila mamina, pretože chcela niečo pre zrelšiu pleť. Ona má pleť tmavšiu, takže sme vzali č. 3. Keď Elixir doma naniesla bola nemilo prekvapená, pretože jej veľmi vysušoval pleť a mala ho na tvári ako masku. 

Vyskúšala som ho ja a mne sadol, ale nie odtieňom. Pretože ja používam tie najbledšie odtiene, takže som si vzala č. 1. Keď sme ho kupovali mamine stál okolo 10 eur a ja som vystihla v DM akciu a mám ho za 4 eura, čo je dosť rozdiel. Nie som si istá, ale aj teraz by mohol v DM stáť okolo 5 eur. 

Teraz v lete make-upy zmiešavam, pretože nie som ani taká svetlá, ale ani tmavá.
Posledné dni sa mi pokazila pleť, ale teraz je skvele vidieť ako pekne kryje tento make-up.

Má aj nevýhody na pleti je trochu vidieť, nie je prirodzený. Vidieť je to hlavne pri pohľade zblízka. 
Mne to, že je zmatňujúci vyhovuje, pretože mám mastnú pleť a rýchlo sa začnem lesknúť. Má skvelé krytie a na pleti vydrží aj dosť dlho.

Hodnotenie: 8 z 10



Nanesený odtieň č. 1, bez prepudrovania

Skúšali ste tento make-up? Používate krycie make-upy? Aké?

24 komentárov:

  1. to krytie je teda fakt perfektné!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. fuuu, tak ten je teda perfektný!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi pekné krytie! Píšem si ho na zoznam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak hneď pri najbližšej návšteve drogérky sa na neho pozriem :) kryje parádne!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ono je to bohužiaľ aj nevýhoda silného krytia, že to nikdy nevyzerá prirodzene. no ale čo už narobíme. je to buď, alebo.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. akurat som dnes mala v ruke dermacol caviar long stay,ale kvoli absencii testerov som ho tam nechala,ale po tvojej recenzii sa pozriem po tomto. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to si ho kupovala v slovenskom dm? lebo v dm je dermacol sortiment dost biedny a tento make-up som tam nenasla

      Odstrániť
    2. áno v slovenskom, konkrétne v Banskej Bystrici.. ale myslím si, že ho majú aj v iných mestách..

      Odstrániť
    3. Dakujem,skusim obehat dmka v presove a mozno aj ke...inak maju ho v zlave aj na stranke dermacolu,stoji 7,69...tak mozno si ho objednam :)

      Odstrániť
  7. Nepoužívam tak krycie make- upy, ale dobré vedieť, keby náhodou. Ten výsledok je ozaj super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. veru nevýhoda, že moc kryje..nechcem vyzerať ako umelina
    WerushBerry

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. myslím si, že ako umelina by si nevyzerala..je trochu vidieť, ale len keď sa niekto pozerá úplne zblízka.. ale ak máš krajšiu pleť určite, tak krycí make-up nepotrebuješ :)

      Odstrániť
  9. Tak to je dost kruté to krytí :D ale zas tak moc bych nechtěla :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. uzasne krytie! toto je snad jediny make up,ktory som od Dermacolu nemala..ale jednoznacne vyskusam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Perfektne ti vsetko prekryl ! Az sa mi mainu moje zelezne zasoby rada ho skusim tiez

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tak ten vypadá parádně! Teď nemám takové problémy s pletí, ale ten rozdíl je fakt super.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Teeeda, vážne dobre kryje :O nepovedala by som...

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Páni na pleti vypadá opravdu dobře.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. tak také niečo by som potrebovala, a podľa mňa keď sa to nanesie s mierou nemusí to byť až také zlé

    OdpovedaťOdstrániť
  16. tak toto som nečakala..kryje perfektne..určite ho kúpim keď bude v akcii ! :3

    OdpovedaťOdstrániť