štvrtok 13. júna 2013

Pripravená na leto (Bioderma)


Ahojte dievčence.

Konečne začína byť teplo a môžem sa vystaviť slnečným lúčom. Je dobré chrániť sa opaľovacími krémami. Myslím, že som vybavená skvele a nielen ja, ale aj celá rodina :) Už nám chýba len to more. Ja najviac používam SPF 15, pretože na slnku nevydržím dlho a chcem sa trošku aj opáliť. Prvá vec, ktorá ma na nich zaujala bola krásna vôňa. Ešte som také opaľovacie krémy nepoužívala, čo by tak krásne voňali. 



Po opaľovaní používam Photoderm After sun, znovu ma očarila svieža vôňa, krém je ľahší a rýchlo sa vstrebáva. Je použiteľný na telo aj tvár.


Balzam na pery patrí k opaľovaniu. Ja ho používam až po slnení, pretože tento neobsahuje UV filtre, ale nájdete aj s filtrom dokonca 50, viac o tyčinke TU. Moja tyčinka na pery je určená pre suché a popraskané pery. Nájdete ju TU, je veľmi príjemná a vôňa je malinová. 

Chránite sa opaľovacími krémami? Aké značky používate? 


2 komentáre:

  1. Uz asi druhym rokom som verna bioderme rovnako ako ty a uz teraz motem prehlasit ze pri neja aj zostanem navzdy :))

    OdpovedaťOdstrániť