sobota 15. júna 2013

Mačacie ušká


Ahojte kočky.

Pred pár dňami mi došla z ebay čelenka. Chvíľku som uvažovala, že či si ju niekedy dám, ale nakoniec ma cena a to ako je rozkošná presvedčila. Stála do 2 eur. Čelenka dosť tlačí, ale dá sa to vydržať aspoň na pol večera :)
Najskôr len tak do mesta vo všedný deň by som si ju nenasadila, ale včera sa mi naskytla príležitosť. Mali sme party s priateľmi a tí ma poznajú, takže sa až tak nedivili :) Beriem to ako výstrelok módy.
Šaty si najskôr pamätáte zo staršieho príspevku, rada ich nosím. Nechty a líčenie som ladila do jemnej nude farby. Nechty Catrice Ultimate Nudes 030 Café Au At Nôtre-Dame.






Páči sa vám mačacia čelenka? Dali by ste si ju?

35 komentárov:

  1. ta čelenka je roztomilá :)
    líbí se mi jak jsi nalíčená a máš krásnou kabelku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tiež som ich zahliadla na ebay.com a zdali sa mi rozkošné, no asi by som ich nenosila, možno na nejakú takú párty, ale tebe sa veľmi hodia, super si s nimi zladila náhrdelník :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem.. mne sa zdalo, že na tých foto ten náhrdelník dosť zaniká.. je to náhoda náhrdelník mám už pár rokov a vyzerá to ako set :)

      Odstrániť
  3. Musím se už naučit objednávat z ebay. Čelenka ti přistane, já bych neměla odvahu :-D :-).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja by som tiež nevedela, keby nemám brata :) ďakujem..

      Odstrániť
  4. Je moc vtipná a máš na sobě šaty, které jsem hrozně chtěla, ale neměli mou velikost :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. škoda, že nemali tvoji veľkosť..dobre sa nosia.. ja som ich kupovala s kamoškou a aj ona si ich vzala..mne boky zužujú a jej ich rozširujú :D každá sme mali iný problém, s ktorým si šaty poradili...

      Odstrániť
  5. Tak ta je skvelá, velmi zaujimava, velmi ti pristane :)No a šatočky su dokonalé, nejaké takéto by som aj ja brala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Čelenky mám moc rada a páči sa mi aj táto tvoja, aj keď u mňa by asi nenašla uplatnenie :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásně ses nalíčila a nehty též super)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ta čelenka je super! A kabelka je také krásná! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. hehe, to je vtipné:) já bych si čelenku vzala asi tak na maškarní, ale musím říct, že se mi to fakt líbí:) moc ti to sluší.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Sluší ti to,... stejně jako ty, taky bych ji běžně nenosila, jen když se naskytne příležitost :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. nádherné líčení :)
    jestli můžu, ráda bych tě pozvala ke mě na giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Na čelenku bych neměla odvahu, ale strašně se mi líbí ty precizní linky ... A čelenka taky. Na Tobě.)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ďakujem vám všetkým za krásne komentáre, mám z nich radosť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. tá je krásna!
    a šatky sú rozkošné!
    a tebe to veľmi pristane!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) ak sa dobre pamätám, aj ty si mala čierne mačacie uši vlastnoručne vyrobené :)

      Odstrániť
  15. Je to roztomilé, ale asi bych si to nevzala, teda uerčitě ne jen tak. Ale teda ta kabelka, ta je skvělá!

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Pravdupovediac, na iných dievčatách by som ju prežila, ale na sebe isto nie :)) DayByDay

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ahoj, ráda bych Tě pozvala na svůj blog, kde začínám minirubriku o cestování. Jelikož budou prázdniny (snad i s počasím), tak třeba u mě najdeš tip, kam se vydat a snad i nějakou radu, kterou jinde nenajdeš a doufám, že se Ti u mě bude líbit :-).

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Dorka tá členka ti sluší a veľmi fandím líčeniu, krásne :)


    Zuzana
    beautyandstyleupdate.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  19. strasne suprova celenka :) tiez som po nej pozerala, ale uz na to nemam roky :))

    blog she.is.the.one

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Pekná ale moja odvaha ju nosiť je nulová :-) Tebe ale pristane

    OdpovedaťOdstrániť
  21. mačacích čeleniek mám už dosť, už to nosí fakt veľa báb. (neber to v zlom, len môj názor)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neberiem to v zlom :) ja som ju práveže videla asi na 2 blogoch a inak naživo nikde :)

      Odstrániť
  22. tak to je takova party klasika, nikdy nezklame :D

    OdpovedaťOdstrániť
  23. bože.. ty ouška jsou skvělé! :D <3 a moc chválím linky, málokdo umí tak precizní! :)

    http://www.fashionladyan.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pochvalu, ale aj mne niekedy nevyjdú tak ako si predstavujem :)

      Odstrániť
  24. Zajímavé :D jinak ty šaty jsou krásné! :)

    OdpovedaťOdstrániť