utorok 11. júna 2013

Guest post: Ako schudnúť (+ foto predtým a potom)


Ahojte kočky.

Môjho mladšieho brata Daniela ste už mali možnosť spoznať v minulom príspevku. Tentokrát sme sa rozhodli, že spravíme guest post. Chceme vám ukázať ako sa dá pekne schudnúť do plaviek a zmeniť si tým život. Takže prenechávam slovo bratovi. :)


Zdravím vás všetky :) 
Ešte pred rokom som bol 16 ročný chlapec s postavou trochu pri sebe. Nebol som so sebou spokojný. Zmena nastala v hlave, povedal som si, že to takto nepôjde. 

Vždy som sa rád najedol a nedával som si pozor, čo jem. Sladkosti a dupla na obed to bola každodenná realita a tá sa odrážala na mojej postave. Okrem toho som nešportoval, takže sa prijaté kalórie ani nespaľovali. Už ako dieťa som bol bacuľatý :).
Začal som s tým, že som si upravil jedálniček a do môjho života som zaradil pohyb. Začal som navštevovať posilovňu, ale skôr sporadicky. Prvé mesiace som schudol 10 kg, ale potom ako som začal pravidelne cvičiť doma a išlo dole ďalších 10 kg. Od 15 rokov už nerastiem, mám 180 cm, takže cvičím aj silové cvičenia. Doma cvičím P90x 6 krát do týždňa. 
Cítim sa skvele, som omnoho silnejší a mám viac energie. Kupujem si číslo S, už žiadne XL :)

Myslím si, že to záleží na človeku a jeho rozhodnutí. Nič nie je nemožné :)



3 roky

5 rokov

9 rokov

15 rokov
17 rokov

Dievčatá, dúfam, že sa vám tento príspevok páčil. Napíšte mi prosím, či chcete aj iné podobné články o bratovom jedálničku a podrobnejšom pláne cvičenia. Ďakujem :*

18 komentárov:

  1. Tak teda v minulom príspevku na mňa pôsobil celkom hanblivo, no teraz sa to povedať nedá :D
    Ale zmena teda super, by som povedala, že medzi tými fotkami je viac ako len jeden rok, fakt čumííím :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. možno vtedy nemal tak náladu, bolo to na rýchlo, pretože chcel ísť preč..ale on je taký, že je na jednej strane aj hanblivý a na druhej ani nie.. ja som na tom podobne :D

      Odstrániť
  2. jasnéééééééééééééé,kludne dávaj,zlatý chalan :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. rada by som privítala ďalšie články o cvičení a stravovaní :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Presne aj mne sa zdal hanblivý...:) inak aj ja som bola bacuľatá kedysi...:D a prelom nastal keď som mala asi 15...super zmena inak:)))a tá prvá fotka z detstva sa mi veľmi páči, brala by som takého brata:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja mám rada tú fotku :)skôr by som povedala, že si bola stále štíhla :)

      Odstrániť
  5. Teeda poriadna zmena! Ako niekolko kil dokaze zmenit cloveka...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvelá zmena, ja som si tiež povedala že všetkého prepchávania bolo dosť, pomaly mením jedálniček, našla som si cvičebný plán a idem začať podľa neho už od zajtra, som zvedavá či sa mi podarí dať sa do poriadku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ha!!! to je drsny!:D ta fotka "před a po"
    šikovnyy

    OdpovedaťOdstrániť
  8. super! veľký obdiv za pevnú vôľu a vytrvalosť!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. dorotka tá fotka z detstva - no paráda, slniečka. Z

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Velky obdiv pre tvojho brata, je to obrovska zmena a teraz je z neho naozajstny fesak :-) Ja som zhodila v priebehu roka 23 kil a stale pokracujem, myslim ze ked clovek vie co chce a ked je o tom presvedceny dosiahne cokolvek. A dalsie clanky by som uvitala :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že obdiv nepatrí iba jemu, ale aj tebe.. gratulujem, musí to byť skvelý pocit..:) máš dobrý postoj k tomu.. ten čo si myslí opak, tak ten to nedosiahne..

      Odstrániť
  11. Zmena je vážne výrazná, všetko ide, keď sa chce! Páči sa mi jeho prístup :) A tá spoločná fotka z detstva je rozkošná!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Wow, no paráda! V životě bych neřekla, že je to jeden člověk! Jak byl buclatý, tak byl takový stydlivý mladší bráška, ale ted je to kus šikovného chlapa a může na sebe být pyšný :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. to je už čo povedať! má môj obdiv :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Přesně tak! Nic není nemožné a když se chce, tak to jde. Sama mám stejné zkušenosti :)

    OdpovedaťOdstrániť