pondelok 22. apríla 2013

Prvá skúsenosť s Fleur de Santé


Ahojte dievčence.

O kozmetike Fleur de Santé som počula, ale nikdy som od nich nič neskúšala. U Nelky som sa prihlásila do giveaway a mala som to šťastie a bola som jednou z 3 výherkyň. Produkty prišli krásne zabalené. Výrobky dekoratívnej kozmetiky spolu ladia, čo musím pochváliť a určite všetko využijem. Taktiež vlasová kozmetika vyzerá skvele: maska, šampón a kondicionér.
Celková recenzia toto nebude, ale napíšem vám moje prvé dojmy z výrobkov.


Z vlasovej kozmetiky som ešte nič neskúšala, takže môžem hodnotiť len príjemnú vôňu po otvorení :)


Rúž LIP TALK Candy pink má ružovú farbu v jednej vrstve je svetlejšia, po navrstvení je farba výraznejšia. Rúž je veľmi hydratačný, takže výdrž nie je vysoká. Teraz mám na perách dosť šupinky, ale rúž mi ich vôbec nezvýraznil. Na záver musím dodať, že má krásnu ovocnú vôňu.



Lucious Lips Bluberry klasický lesklo-leský lesk :) pery hydratuje a akoby dodáva kvôli vysokému lesku perám objem, taktiež má príjemnú vôňu a jemne zafarbuje.



Lícenka Amaze blusher Shy pink je broskyňovej farby jemne do ružova. Presne túto farbu som si chcela kúpiť. Lícenka obsahuje drobné zlaté trblietky, ktoré však nie sú na lícach viditeľné. Pôsobí prirodzene.



Lak na nechty Silvery cerise je vysoko trblietavý a farba ide doružova. Pracuje sa s ním dobre, trošku je redší, ale nevadí aspoň aj po nejakom čase bude stále dobrý. 2 vrstve kryje výborne. Takýto lak nemám, aj keď skôr nosím lesklé bez trblietok celkom sa mi páči.


Máte skúsenosti s touto značkou? Čo sa vám najviac páči z mojej výhry? 
Ďakujem ešte raz :)

18 komentárov:

  1. tú sadu na vlasy by som brala tiež :) musím kuknúť na ich e-shop :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vo všeobecnosti mám rada produkty s olivovým olejom aj v jedle aj kozmetike :D

      Odstrániť
  2. Prekrásna výhra, gratulujem.
    Ten rúž vyzerá veľmi dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. som prekvapená, že lak je taký bledý na nechte...vyzerá super....a aj líčka, kvôli nim som váhala o ktorú sadu súťažiť:)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. lak je tmavší v reáli a záleží od toho ako sa od neho odráža svetlo.. mňa presvedčila práve tá lícenka, pretože presne takú som hľadala :)

      Odstrániť
  4. Ta rtěnka a tvářenka vypadají fakt dobře :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nemám vôbec žiadnu skúsenosť, no je tak krásne zabalená <3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mne sa tiez ta licenka paci tusim najviac :D

    inak sa mi mari, ze som od nich mala vonu a dake drobnosti, ale to bolo strasne davno...asi na mne vyraznejsi dojem nezanechali :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mňa zaujala lícenka a ten lak na nechty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. I love your blog. I'm your next follower.
    PS. Macadamian is our besr blogger, it is nice you like her too: )

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oh, thank you. I am happy that you like my blog. :)

      Odstrániť