utorok 30. apríla 2013

Oranžové jarné líčenie


Ahojte kočky.

Konečne sme sa dočkali jari, ale myslím, že rovno prišlo leto :) S teplejším dňami mám omnoho väčšiu chuť na farebnejšie líčenie a aj šaty. Kvietky to je moje, keď ich nemám vo vlasoch aspoň na šatách nesmú chýbať :D.
Lak na nechty od Essence Show me your feet, minuloročná novinka, drží tak 2-3 dni. Nezbadala som vyššiu odolnosť, trochu pruhuje,  ale tú farba mám rada :).







Ako si užívate slnečné dni, spestril sa vám šatník/ líčenie?

23 komentárov:

  1. Taky mě to jaro láká oblékat se a malovat do barviček :))a abych nezapomněla krásné šaty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. oranžovú teda fakt nemusím ale ty v nej vyzeráš super! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, oranžovú nie každý má rád.. ja som ju vždy rada nosila.. :)

      Odstrániť
  3. krásne líčenie!
    ja som tiež už vytiahla všetky farebné záležitosti a pomaly testujem :)

    pozývam ťa na giveaway http://onestepclosertomylife.blogspot.sk/2013/04/jarna-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak to líčenie je fakt úžasné, krásne skombinované farby :)

    http://sweetletty.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dokonalé líčenie a krásne fotky! Veľmi sa ti vydarili :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásnéé líčení a dokonalý lak na nehty! :) žlutou jeste nemam :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krasne si zladena! A aj lesk sa mi velmi paci :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :) škoda len, že mám ten lesk v palete, je ho tam len troška.. zišiel by sa taký aj vo veľkom :)

      Odstrániť
  8. krásne ličeie, minulu jar som taketo podobne robila, len som tam nedala hnedu, a bolo to ultra farebne, inak sme dve, co miluju kvietky :) planujem si nejaky kusok oblečenia kupit prave v kvietkovanom vzore :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) určite ti to pekne oživí šatník, ja mám veľa šiat kvetových, ale keďže každý má iný vzor tak je to rôznorodé :)

      Odstrániť
  9. Ďakujem vám všetkým kočky za krásne komentáre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Vidím, že všetko perfektne zladené, šaty, make up, nechty, náušnice.. :) Super ! :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, všetko si si všimla :) vždy sa snažím ladiť aj detaily :)

      Odstrániť
  11. Nádherné, všechno ladí a oku lahodí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Páni, moc ti to sluší a ten lak je krásnej)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ty šaty jsou vážně nádherné:)! Tvůj styl je prostě užasný!!!
    http://this-is-our-underground.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. zaujímavé náušnice! ale prosím ťa najviac ma zaujal ten rúž aký to je? taký krásny oranžový zháňam už dlho

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Asi ťa sklamem, ale nie je to rúž.. je to lesko-rúž z tejto palety : TU kúpila som ju na ebay.. ale podobný rúž mám z Elfu Kiss me: Captivating.. je krémový a má tehlový podtón, ale taký pekný ako z palety nie je..

    OdpovedaťOdstrániť