pondelok 25. marca 2013

Tag: Kozmetické záležitosti, ktoré mi fakt nejdú


Ahojte dievčence.

Možno ste si už všimli, že na blogoch sa rozšíril nový tag. Ja som bola označená u Veroniky a rada sa pripojím, pretože si sama rada prečítam, čo ostatným dievčatám nejde :) Väčšinou sa pýšime tým, v čom sme dobré :)

Odkaz na obrázok

Zložitejšie účesy

Vlasy si umývam, dokonca na ne niekedy nanesiem aj masku :) Vyfúkam, vyžehlím, dám natáčky...to všetko zvládam, ale akonáhle sa jedná o zložitejší účes som v koncoch. Francúzky, rybí vrkoč to je pre mňa neprebádané územie :) 

Odkaz na obrázok

Nail art

Znovu sme pri podobnom probléme ako s vlasmi. Nechty si dokážem relatívne pekne nalakovať, ale jediný nail art, ktorý u mňa môžete nájsť sú bodky :) na viac nemám nervy, nebaví ma to a povedzme si na rovinu neviem to :)

Odkaz na obrázok: natretý chlapček, protestujúci chlapček :)

Krémovanie po sprche

Je to možno trochu nezvyčajné, ale keď vyjdem zo sprchy už nemám náladu na to, aby som sa nakrémovala. Viem, že by to mojej pokožke prospelo a nehovorím ani do budúcnosti, že sa o ňu treba starať, ale som lenivá a väčšinou mi je zima, že sa hneď oblečiem a utekám z kúpeľne ako namydlená :D

Odkaz na obrázok

Prehnané denné líčenie

Uvažovala som, že čo dám ako poslednú vec. Spýtala som sa maminy a tá mi povedala, že to niekedy preženiem pri dennom líčení. Nebojte nevyzerám ako zmaľovaná opica :D (aj keď podľa môjho mladšieho brata áno :), ale proste denné líčenie si spravím ako večerné.. možno je to tým, že chodím len občas večer von a potom sa potrebujem realizovať cez deň :D

Máte podobné záležitosti, ktoré vám nejdú? Alebo úplne iné, napíšte aké...

17 komentárov:

  1. Tak to je přesně ono, kromě toho krémování po sprše se naprosto shodujeme! Tenhle TAG mě fakt baví! ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. až na posledný bod to mám úplne isto:D
    účesy ani nijako neriešim, nechty zvládnem na prvých dvoch prstoch a po sprche si krémujem len tvár:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak s prvými dvoma uplne suhlasim,ja to isté :) normalny vrkoč zvladnem,ale rybi a priberaný zhora veru neviem :/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. dalo by sa povedať že mame všetko spoločne okrem poslednej veci, to ja sa na den vobec nemalujem..:D inak všetko sedi aj na mna..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ucesy a nal art sedia aj na mna :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ako pozerám na komentáre, tak viacerým nám nejdú účesy a nechty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Účesy sú moja nočná mora, maximálny výkon u mňa je hladký drdol :-) Inak krémikujem po sprche každý deň, to je asi jediné čo dodržiavam. A nechty ani nespomínam, lavá ruka ešte ako tak, no pravá, to mám lak všade :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. to krémovanie je aj môj problém :D. Z

    OdpovedaťOdstrániť