nedeľa 24. marca 2013

Štetec na make-up Coastal Scents


Ahojte kočky.

Už dlho hľadám dobrý a cenovo dostupný štetec na make-up. Musím povedať, že som s ním spokojná, stojí 8 eur. Kúpila som ho z internetového obchodu mix-cosmeticx. Na tejto stránke nájdete aj množstvo iných štetcov za prijateľné ceny, čo ma okrem toho potešila je aj cena poštovného 2 eura. Odkaz na štetec a viac info TU.

Štetec je tak akurát do ruky a vyhovuje je mi aj dĺžka vlasu. Materiál je syntetický a rozmery sú štetiny – 3 cm, kovová časť – 5,1 cm, rúčka – 6,8 cm.
Prala som ho už viac krát a zatiaľ z neho vypadli asi 3 vlasy, čo je celkom uspokojivé. Najviac ma však prekvapila jeho jemnosť. To som naozaj nečakala, je veľmi príjemný na tvári. 
Make-up sa s ním nanáša veľmi dobre a pekne sa dá zapracovať do pleti.
Dá sa s ním nanášať aj púder, ale lepší je na aplikáciu make-upu.

Hodnotenie: 9 z 10 




Skúšali ste tento štetec, ako sa vám pozdáva? Ako si aplikujete make-up na tvár? Aký používate štetec vy? :)

11 komentárov:

  1. Ew*Edens neviem prečo mi neuverejnilo tvoj komentár.. len aby si vedela, že som to nebola ja, čo som ho nechcela uverejniť. Áno je to krásavec :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tiež presne zháňam takýto na make-up .. len trošku v lepšej cene :)

    http://pajameysik.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja mám od Coastal Scents 4 štetce na oči a veľká spokojnosť! Ani som nevedela, že na Slovensku sa dajú dostať štetce od nich. Aj ja mám od minulého týždňa stetce na make up (teda ak nerátam tú hrôzu od Elf-u). Budem o nich písať, ale sú od Hakura a spokojnosť najväčšia =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ooo Hakuro..uz ako isli otvorit e-shop zajasala som..pretoze objednavat z Polska sa mi nechcelo...Kolko si dala prosim za postovne..? to si si objednala predpokladam z Ciech..asi nie z Polska..:) Oni maju uzasne stetce len dopravne sa mi zdalo vysoke.. ako si platila prevodom?

      Odstrániť
    2. Objednané z Poľska, pekne som na tom prerobila! =D 10 evri za prevod, zlaté naše banky!!! Ale ešte poriešim v budúcnosti z Česka cez kamošku, ak by si chcela môžemeš sa pripojiť k mojej objednávke. Ale najskôr o dva mesiace, ak by si vydržala.

      Odstrániť
    3. Vyjde ta to lacnejsie cez kamosku ako od nich? Pretoze je to dost drahe, ja som raz platila 10 eur.. asi aj pretoze to boli sampony a boli tazke, ale aj tak sa mi to zdalo strasne vela..
      Ja by som sa rada pripojila.. potom daj vediet, ked budes chciet objdenavat.. :) ty si z BB?

      Odstrániť
    4. Kamoška pracuje v Česku, čiže má aj českú platobnú kartu! =D Takže určite to poštovné nebude také ako na Slovensko. A som z Pn, v Bb mám školu. Skôr by som to poslala v poštou. Alebo by sme to nejak poriešili.

      Odstrániť
    5. aj ja v BB len studujem.. inak som z TO.. :) mozno sme spolu aj cestovali niekedy :) dobre..potom by sme sa nejak dohodli :)

      Odstrániť
  4. Having read this I believed it was extremely enlightening.
    I appreciate you finding the time and effort to put this article together.
    I once again find myself personally spending way too much time
    both reading and posting comments. But so
    what, it was still worth it!

    Feel free to visit my blog todoorhanpamuk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tak ten štetec vyzera užasne, len mne ta značka nejako nie je po chuti, ale dakujem za tip na eshop idem preskumat :o) ja teraz čakam RT :o) som zvedava ake budu tie, inak sa mi velmi zapačili štetce Hakuro :) ale musim ist nato pomaly..:D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja sa praveze stale neviem rozhodnut,aky stetec pouzit..plosky nechcem :/ tak zatial pouzivam spongijku :) ale tento vyzera naozaj dobre a cenovo je tiez fajn :)

    OdpovedaťOdstrániť