streda 27. marca 2013

Rimmel lak na pery: Stargazer



Ahojte dievčence.

Mala som možnosť skúsiť novinku od Rimmel lak na pery. Je to lesk s pigmentáciou rúžu. Testovala som odtieň Stargazer 701, asi ten najmenej nápadný.

Obal je zaujímavý a pútavý, vrchnák je v tvare čierneho brúseného diamantu. Po otvorení nájdete zaujímavý aplikátor, v strede má priehlbinu, kde vám ostane lak na pery. Je veľmi praktický a dobre sa s ním manipuluje. 
Apocalips má príjemnú konzistenciu a nevysušuje pery. Odtieň Stargazer obsahuje veľké množstvo drobných zlatých trblietok. Po nanesení sa leskne, ale po určitej dobe sa akoby vpije do pier a ostanú mi na perách len zlaté trblietky. Výdrž je vyššia ako rúžov alebo leskov 2-3 hodiny, ale to som jedla aj pila. 

Cena tohto produktu by mala byť 5 eur. Ostatné odtiene sú krásne, vedela by som si vybrať ešte minimálne 3 :) 
Hodnotenie: 10 z 10






Ako sa vám páči lak na pery? Pozdáva sa vám aj tento nenápadný odtieň?

15 komentárov:

  1. Tieto laky na pery vyzerajú veľmi dobre. Tento je tiež pekný, ale na môj vkus až moc nenápadný a práve pri takých odtieňoch je asi jedno či je to obyčajný lesk alebo lak, že ten rozdiel nebude taký badateľný ako pri výraznejších odtieňoch. Nejaký odtieň si chcem zadovážiť, ale určite budem siahať práve po niektorom z tých výraznejších.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. Nie, nie som agentka :) nedávno som dostala mail, kde ma oslovili, či by som s firmou Rimmel chcela spolupracovať a ja som súhlasila :)

      Odstrániť
  3. tyjo z lahvičky se mi hrozně nelíbí, ale na rtech vypadá skvěle :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je pravda :) v obale vyzerá tak hnedo bronzovo :)

      Odstrániť
  4. Tieto laky na pery od rimmelu ma veľmi zaujali :) Vyzerajú veľmi pekne a ten odtieň, ktorý ti poslali je fakt krásny :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. myslím, že keď sa dostanú do drogérií, tak to bude hit :)

      Odstrániť
  5. už sa pomaly chystam a rozmyšlam, ktory odtien si potom kupim ked budu v predaji, teda tento odtien sa mi na perach pači ale rozmýšlam skôr o nejakom ružovom odtieni :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Taky mám v plánu si jeden koupit!.)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj pozývam ťa na môj blog kde práve prebieha moja prvá gievaway, budem veľmi rada ak sa zapojíš aj ty! :))

    http://ishardbeme.blogspot.sk/2013/03/giveaway-i.html
    XX

    tento odtieň sa mi páči s tých čo som videla na ostatných blogoch zatiaľ asi najviac :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. zatím jsem všude viděla jen ty výrazné, ale tenhle, ten je přesně pro mě! asi se po něm kouknu, až bude v prodeji:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Skvele to vyzerá, ale nemáš divný pocit na perách? Mne pri názve "lak na pery" napadne lak (klasický - na nechty) nanesený na perách a z tejto predstavy ma len strasie :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na perach je prijemny..a mam pocit ako keby som si dala lesk.. lak to ma nazov podla mna aby nalakal..mozno ten nazov je aj z toho odvodeny, ze potom akoby zmatnie.. lesk zmizne a akoby sa trochu vsiakol..

      Odstrániť