streda 6. februára 2013

Všestranná páska z ebay DIY




Ahojte dievčatá.

Nedávno mi prišla dekoračná páska z ebay, stála euro, ale má len 10 m. Ako som ju použila na krabicu, tak mi na nej ostali asi už len tri stočenia.
Dá sa využiť aj na manikúru, ale trošku sa odlepovala. Spravila som vám menší foto postup.

Krabicu som použila tú, v ktorej bol zabalený senzabox. Krabica je skvelá ako úložný priestor na laky, udrží aj väčšiu záťaž. Nebola však veľmi estetická, preto som ju oblepila bielou matnou tapetou a nakoniec som použila 2 pásiky ružovej pásky.







Ako sa vám páči páska a využitie? Ja som celkom spokojná :)

11 komentárov:

  1. páska je naozaj veľmi pekná :))

    http://catherinestyl.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nehty máš udělané vážně super. Jinak já mám laky v kulaté krabici, ale asi to budu muset vymyslet jinak, protože mě štve, jak zvrchu není vidět ty barvy :-/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :) Tak našťastie nemám plnú tu krabicu, inak by som ani ja nevidela :)

      Odstrániť
  3. :) Kreatívne využitie aj pásky aj krabice :) tá páska je veľmi pekná :)

    Pozývam na Giveaway ktorá prebieha u mňa o krásne sako Gui Mattiolo: http://spwfashion.blogspot.sk/2013/02/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. na můj vkus je to až moc :) ale kdyby byl udělaný třeba jen jeden nehtík,proč ne!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ano, som si toho vedoma :) nechty boli robene do jednej sutaze, tak preto som to trochu prehnala :D

      Odstrániť
  5. ta páska je moc hezká a na tom jednom nehtu se mi to líbí nejvíc :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak ta je nádherná. Taky se mi líbí, když je to jen na jednom nehtíku, hezky to manikuru ozvláštní:)

    OdpovedaťOdstrániť