nedeľa 3. februára 2013

Valentínske líčenie


Ahojte moje milé.

Postupne sa blíži 14. 2. a znovu na nás začínajú pôsobiť reklamy so srdiečkami a podobnými hovadinkami.  Napriek tomu, že tento deň neuznávam v zmysle kupovania darčekov, spravila som líčenie v tomto štýle.
Povedzme si na rovinu je to gýčovité kvôli použitiu farieb a srdiečok, ale aj tak  ma maľovanie bavilo :) Make-up určite nie je vhodný na denné nosenie :D



Samostatná foto srdiečkových pier vyzerala dobre, ale s celou tvárou nie.. pripomína mi to gejšu..








Ako sa vám páči môj valentínsky make-up? Kupujete darčeky pre vaše polovičky? Ako trávite tento deň?

17 komentárov:

  1. nekupujem, trávim bežne (asi v škole) a páči sa mi tvoje líčenie :D na tej tretej fotke odspodu to dokonca vyzerá celkom nositeľne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nádherné líčení, hlavně ty oči a to srdíčko ... super :)) a jinak Valentýna s přítelem slavíme i když to nijak nehrotíme, prostě nějaká drobnůstka jako dárek a hlavně krásně strávený společný čas :) to je to nejdůležitější <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zvu tě ke mě na GA:) A teď k líčení. Tvůj valentínský make-up je snad zatím nejoriginálnější co jsem viděla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Síce nie je vhodný na bežné nosenie ale tie OČI!!! Ja žasnem.. sú krásne namaľované vytieňované.. a máš krásne pery.. :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tu srdíčkovou pusu jsem vždycky chtěla! :-)
    Zvu Tě ke mně na GIVEAWAY - http://handbagforladies.blogspot.cz/2013/02/gold-bracelet-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti za pozvanie,ale rovnaký náramok mi príde z ebay :) to srdiecko nie je narocne na vytvorenie, mozes prekvapit priatela :D

      Odstrániť
  6. Ďakujem vám všetkým dievčatá, vážim si vašu pochvalu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak to líčení očí je vážně nádherné! šikula. :)

    stylewithoutlimits.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jej moc krásne, vydarné. Ale mohla si dať aj záber okála, aby som sa mohla lepšie kochať =D
    A na Valentína kupujem len dáku maličkosť, takže možno skočím kúpiť sladkosti alebo dinosaura =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jednu foto oka som pridala.. asi nebolo viac ostrych :) Dinosaurus je velmi romanticke zvieratko :D

      Odstrániť
  9. To je pecka! Obdivuju tě, protože já bych na tohle neměla trpělivost. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :), je pravda, že to trvá dlhšie, ale vždy ma poteší, keď sa líčenie vydarí podľa mojich predstáv :)

      Odstrániť
  10. užasne :) pekne si sa stym vyhrala :)

    OdpovedaťOdstrániť