pondelok 4. februára 2013

Novinky v Dermacole


Ahojte dievčence.

Chcem vám predstaviť novinky, ktoré uviedol Dermacol na trh. Všetky novinky s cenami nájdete TU

Najskôr by som sa povenovala kolekcii Black Sensation. Ako prvý ma upútal obal, musím ho pochváliť, pretože aj keď to niekedy nechcem pripustiť obal predáva :D Čierno-biela kombinácia zebry ma dostala :) Výrobky sú klasické ako špirála, linka, fixka, ale aj menej bežné v ponuke kozmetických značiek napr. pudrová linka. 

Najviac ma však zaujala báza pod očné tiene. Som na ňu veľmi zvedavá a podľa mňa minimálne tento výrobok by ste mali z noviniek vyskúšať :P

Nakoniec si môžete pustiť krátke video s krásnou Taťánou Kuchařovou. Keďže vrásky ešte riešiť nemusím, najviac ma zaujal make-up, ktorý ma vyššie krytie a čítala som už naň pozitívne recenzie :) 









Vybrali ste si niečo z noviniek? Čo vás upútalo najviac?

6 komentárov: