nedeľa 3. februára 2013

Inšpirácia Nicol Scherzinger: Boomerang


Ahojte kočky.

V posledných dňoch som zaznamenala nový singel od Nicol Scherzinger, ktorý sa volá Boomerang. Rozhodla som sa spraviť líčenie inšpirované jej make-upom.
Ja som pozornosť zamerala na oči, pretože tmavé pery mi nepristanú a oči sa mi zdali už dosť dominantné. Na prvej foto som sa však snažila docieliť podobného looku ako Nicol. Líčenie očí nie je veľmi zložité použila som len 4 farby a zaradila by som ho medzi dymové bez použitia linky.










Čo poviete, podarilo sa líčenie?

21 komentárov:

  1. wow..moc se ti to povedlo..jsi šikovná a krásná:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. WAU, ked si odfotila oci zblizka tak to vyzerá ešte lepšie. skvelé si sikovna :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, bolo dobré svetlo, takže tento krát mi vyšlo aj viac foto detailu očí :)

      Odstrániť
  3. je to úžasné, si krásna!! Z

    OdpovedaťOdstrániť
  4. wooow tak toto sa ti podarilo :) ešte krajšie ako Nicole :)
    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jsi šikovná!Taky bych to tak chtěla umět :))
    Katelin.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ja som toho názoru, že ak človek chce, môže sa naučiť aj niečo na čo nemá vlohy..len to chce trpezlivosť a prax :) a nemyslím to len na make-up , ale celkovo v živote :)

      Odstrániť
  6. Woow to vypadá luxusně, taky chci mít takový um se krásně namalovat!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ďakujem vám všetkým dievčatá, vaše milé komentáre ma veľmi tešia a posúvajú ďalej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nicol to je žena, síce trošku dopomohli plastiky, ale krásna bola aj pred. Samozrejme, že sa mi páči líčenie, ja si na svoje oči nedokážem/nejde spraviť (kvôli tvaru) "špicaté" líčenie. Ale v kľude by som si to vedela predstaviť aj na diskotéku s trochou odvahy. Ten bordový tieň čo si použila je čo zač? Ja som na nejakom blogu našla podobnej farby od Flormalu. Je to on či niečo iné?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa zdalo, že tvojím očkám pristane každé líčenie :) Nicol je krásna, aj keď je pravda, že je dorobená :D
      Z Flormalu nemám nič.. tento tieň je z palety 120 ks ebay.. :) inak teraz je to jeho premiéra :P

      Odstrániť
  9. Líčení se ti fakt povedlo! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. krásne líčenie..Nicol mam velmi rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. krásne,môžeš mi povedať,čím máš namalované obočie? :)
    dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ďakujem, obočie si upravujem Catrice eyebrow set..napisala som na neho recenziu TU :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Miluju to tvé líčení!
    Vždy to vypadá dokonale :*

    OdpovedaťOdstrániť
  14. nádhera!!! opravdu podařené!!! jen ten retuš dost kazí dojem z fotek :/

    OdpovedaťOdstrániť