sobota 23. februára 2013

Dermacol eye shadow base


Ahojte dievčatá.

Dermacol predstavil novinky a bola ňou aj báza pod očné tiene. Nájdete ju TU a stojí 3, 79 eura.

Výhody:
  • praktické balenie
  • veľké množstvo produktu 7,5 ml
  • o niečo zintenzívnejú tiene
  • približne po 5- 7 hodinách sa začínajú vytvárať zhluky


Nevýhody:
  • má silikónovú a mastnejšiu textúru
  • tiene vám s bázou nevydržia od rána až do večera, postupne zblednú a vytvoria sa menšie zhluky, ktoré sú badateľné po 10 hodinách

Hodnotenie: 6 z 10





Skúšali ste túto bázu, ste spokojné? Aké bázy používate vy?

Pýtajte sa ma vaše otázky na Ask.fm

30 komentárov:

  1. K bázam od Dermacolu som skeptická. Nekúpila by som si ich, kamoška mala tú na tvár a nič moc v porovnaní s mojou od Goshu. A na oči mám tiež iné vychytávky =D Jediné nad čím by som od Dermacolu uvažovala je to sérum na ras mihalníc.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dermacol vôbec nepoužívam. nejak ma to neláka. ja som si kúpila essence bázu pod tiene za 1,99€ a som spokojná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. od essence som si aj ja kúpila teraz tú na pigmenty.. je celkom fajn :)

      Odstrániť
  3. Já pod stíny nepoužívám žádnou bázi. Ale podle mě mají stíny docela dobrou výdrž, když tak koumám ty fotky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja používam bázu od Elf, ale už mi ubúda, takže si budem musieť nejakú kúpiť. Vyššie čítam, že slečna je spokojná s essense tak uvidím..No ale musím teda pochváliť, že toto je jedna z naj recenzií, pretože si odfotila pekne s bázou tiene a potom po ďalších hodinách.. Super! Aspoň môžeme vidieť rozdiely. :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bázu od Elfu som tiež mala asi 4 x už :) Ďakujem veľmi pekne za pochvalu, vždy sa snažím ukázať výrobok, aké účinky má, ak je to možné :)
      nemám rada tie články, kde je recenzia na rúž, ale na ústach nie je ukázaný :)

      Odstrániť
  5. Já používám bázi od Essence, ale mám v plánu změnit. :) Takhle nevypadá špatně!
    Katelin.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. no tak to potom neni bohviečo, keď sa to tak zhlukuje :/ škoda..to balenie vyzerá pekne..hlavne množstvo..ja používam bázu od Avonu a som s ňou veľmi spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som si ju tiež objednala, ale ešte mi neprišla..tak som na ňu zvedavá, ale čítala som na ňu, že tak 8 hodín vydrží..

      Odstrániť
  7. Na tvár Gosh, na oči Essence a som celkom spokojná za tú cenu. Včera som mala tiene na očiach cca 13 hodín a stále držali, bez zhlukovania, akurát boli menej výrazné. Ale, keď domíňam určite vyskúšam niečo nové, aby bolo čo recenzovať:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten Gosh na tvár ma veľmi láka :) ešte je aj akcia na ne do konca februára..

      Odstrániť
    2. No, keď nad ňou rozmýšľaš, tak tú akciu treba určite využiť, celkom dosť to urobí na cene tých 25%.

      Odstrániť
    3. ja som uvažovala hlavne, pretože mám ešte 2 načaté už, ale pôjdem sa aspoň pozrieť a potom sa rozhodnem :)

      Odstrániť
  8. ty kookso skoro dokonalá ;D


    je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ještě jsem jí nezkoušela, ale chtěla bych :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tak to by na mojich viečkach vydržala ešte menej :/ Ja používam Essence, Elf a Artdeco a ani z jednej nie som úplne nadšená.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je pravda, že ja nemám mastné viečka a tiene mi celkom dobre držia aj bez bázy.. mamina má s týmto problémy, ale túto bázu som jej testovať nedala..

      Odstrániť
  11. chcela by som ju :) nezdá sa mi až taká hrozná, navyše svoj účel splňa :) Napríklad ja nepotrebujem výdrž tieňov, skôr farby zvyrazniť :)
    U mňa na blogu je GA, ak máš záujem, môžeš sa zapojiť :)
    http://ourpinkhell.blogspot.sk/2013/02/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  12. krásna linka dorotka :*. Z

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Používám tu od Artdeca, ta je podle mě nejlepší :) Ale láká mě zkusit Essence nebo Elf, když je všichni chválí a jsou levnější.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som sa po Artdeco pozerala, ale stojí vcelku dosť na to, že má 5 ml.. to už radšej v podobnej cene Too faced 11 ml :) ale keďže som neskúšala ani jednu z menovaných neviem, ktoré je z nich lepšia :)

      Odstrániť
  14. Já mám urban decay, je skvělá, ale cena se mi líbí už méně... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Vyzera dobre ale povedala som si ze sa nebudem zasobit lebo nestiham minat... Na tvar mam rimmel, na pery gosh, na oci tiez gosh a zoevu snad som na nic nezabudla...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jej, nelka ty mas vsetko, co som aj ja chcela :) ale ani ja to nechcem prehanat a velmi sa zasobit, aby som to minula :) ten Gosh je fajn, ja som velmi chcela na tvar bazu...:)

      Odstrániť
    2. Vies co ja si v poslednej dobe uvedomujem ze mam vsetkeho neka vela :/ takze odolavam novinkam a snazim sa ich obchadzat :) napr z gosh som mala taku tycinku tiez podklad pod tiene a tu som hadam dva roky pouzivala kym som ju minula a to sa malujem skoro kazdy den tak som fakt zvedava kedy to vsetko miniem a pritom mi srdce pisti po dalsich veciach :) strasne nieco

      Odstrániť
    3. tak to ti strasne dlho vydrzala.. ja som zatial len Elf dopouzivala a to som stihla minut tak za stvrt roka. Tento Dermacol je vsak o dost vacsi takze mi to bude urcite dlhsie trvat :)

      Odstrániť
  16. Já mám nyní právě tuto od Dermacolu a jsem s ní spokojená. Konzistence mi vyhovuje, krásně se roztírá a hned zmatní, stíny mi na ní drží nádherně, dokonce dneska jsem na ní zkoušela i mastné stíny, které jsem bez báze používat nemohla a můžu říct, že vydržely až do večera bez jakýhokoliv zhlukování. Zkusím taky udělat nějaký fotky a recenzi. Ale mně ta báze plně vyhovuje.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som veľmi rada, že ti báza vyhovuje :) potom daj link, rada si pozriem tvoju recenziu :)

      Odstrániť